Blue_flower schreef:Vraagje!
Ik zoek een leuke met kleurtjes legging waarin ik kan skeeleren. Dus niet te dun.
Wil geen saaie zwarte. Liefste rond de 20,- euro.
Iemand een idee? Primark kom ik helaas voorlopig niet.
Zalando?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Drunksheep schreef:Eight schreef:Oh waar heb je die gevonden Drunksheep?
Edit: Aah ik zie het al, wauwieecht mooi zijn ze!
De hele collectie is zo prachtig, maar vond deze er echt uitspringen. 8 maart komen ze uit
Blue_flower schreef:Hunkemöller en sport / dikke leggings? Dat heb ik nog nooit gezien.
_Friemel schreef:Ja ik stond al helemaal te dansen tot ik tot de conclusie kwam dat nike vrouwen vanaf maat 38 gaat..
Ik heb 35 dus ze zijn waarschijnlijk niet eens beschikbaar voor mij.. heb me rot gezocht maar moet wachten tot 8 maart tot ik het zeker weet.
Drunksheep schreef:Connie schreef:Ik vind die meer op Vans lijken! Mijn air maxjes zijn vandaag binnen gekomen, zal wel een foto maken als er mooi licht is
Sorry, maar ik heb echt geen idee hoe je er Vans in kan zien
Blue_flower schreef:Blue_flower schreef:Vraagje!
Ik zoek een leuke met kleurtjes legging waarin ik kan skeeleren. Dus niet te dun.
Wil geen saaie zwarte. Liefste rond de 20,- euro.
Iemand een idee? Primark kom ik helaas voorlopig niet.
H&m, Zalando, Hunkemöller en bershka hebben niet wat ik zoek.
Izmir_Condor schreef:DewiRox schreef:Enrico Benetti (geloof dat je het zo schrijft) heeft van die look-a-like cowboysbag. Misschien kan je daar even kijken?
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks! Heb idd bijna dezelfde gevonden voor €69,95. Ook een errrug mooie
Doubtless schreef:Nee hoor. Maar als je een beetje door het topic zoekt of simpelweg googelt kom je de meeste webshops al tegen.
Blue_flower schreef:Doubtless schreef:Nee hoor. Maar als je een beetje door het topic zoekt of simpelweg googelt kom je de meeste webshops al tegen.
ik ken bijna alle webshops. Maar kon toch zijn dat iemand hier wist wat ik zoek en waar ik het kan vinden zonder +- 30 webshops af te gaan en alleen maar zwart, zwart/witte of met een gekleurd streepje tegen te komen? Die ook nog eens allemaal ver boven de 30 euro zijn.
Heb inmiddels wehkamp en Otto ook gehad en ook die hebben niet wat ik zoek.
Drunksheep schreef:Oh my god, ik ben zo tempted om deze zaterdag te gaan kopen
http://www.sneakerbaas.com/nl/air-max-1 ... 2-002.html
Doubtless schreef:Ooooh de zomer komt eraannog niets besteld, maar kan niet wachten!
[ [url=m/3XDe8j.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ReviDB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/j8Fdf8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OIT2De.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3fUJjF.jpg]Afbeelding[/url] ]
DewiRox schreef:Misschien stom dat ik er trouwens nog over begin hoor, maar ik zit er toch een beetje mee. Dan vooral de reactie van Rebecca dat mijn 'opmerking' (wat trouwens gewoon een mening uit eigen ervaring was) over die broeken snobistisch zou zijn. Ik wil namelijk helemaal niet 'beter' of 'belangrijker' lijken en ik vind het dan ook erg jammer dat er zo over mij gedacht wordt. Ik vind namelijk de toon van snobistisch ook best wel een beetje naar, want ik ben verre van een snob.
Sorry hoor, dat ik er weer over begin. Maar ik lig gewoon nu te malen en wil het toch wel even kwijt. Ik heb namelijk meerdere keren mijn berichten doorgelezen en ik vind er niet zo veel snobistisch aan. Ik geef namelijk zelf aan ook only broeken te hebben van +/- 30,-. En die vind ik nu eenmaal minder mooi zitten dan mijn LTB broeken.