Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:22

Blue_flower schreef:
Vraagje!

Ik zoek een leuke met kleurtjes legging waarin ik kan skeeleren. Dus niet te dun.
Wil geen saaie zwarte. Liefste rond de 20,- euro.
Iemand een idee? Primark kom ik helaas voorlopig niet.

Zalando?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:23

Drunksheep schreef:
Eight schreef:
Oh waar heb je die gevonden Drunksheep? <3
Edit: Aah ik zie het al, wauwie :) echt mooi zijn ze!

De hele collectie is zo prachtig, maar vond deze er echt uitspringen. 8 maart komen ze uit <3

Ja ik stond al helemaal te dansen tot ik tot de conclusie kwam dat nike vrouwen vanaf maat 38 gaat..

Ik heb 35 dus ze zijn waarschijnlijk niet eens beschikbaar voor mij.. heb me rot gezocht maar moet wachten tot 8 maart tot ik het zeker weet.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:31

Blue_flower schreef:
Hunkemöller en sport / dikke leggings? Dat heb ik nog nooit gezien.

Is ook pas sinds een maandje hoor :)

_Friemel schreef:
Ja ik stond al helemaal te dansen tot ik tot de conclusie kwam dat nike vrouwen vanaf maat 38 gaat..

Ik heb 35 dus ze zijn waarschijnlijk niet eens beschikbaar voor mij.. heb me rot gezocht maar moet wachten tot 8 maart tot ik het zeker weet.

Meeste WMNS collecties gaan vanaf 35/35,5 hoor. Dus dat zou geen probleem moeten zijn! Maar mocht het niet zo zijn, niet boos worden hoor :D

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:36

Blue_flower schreef:
Vraagje!

Ik zoek een leuke met kleurtjes legging waarin ik kan skeeleren. Dus niet te dun.

H&m, Zalando, Hunkemöller en bershka hebben niet wat ik zoek.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:38

Drunksheep schreef:
Connie schreef:
Ik vind die meer op Vans lijken! Mijn air maxjes zijn vandaag binnen gekomen, zal wel een foto maken als er mooi licht is :D

Sorry, maar ik heb echt geen idee hoe je er Vans in kan zien :')

Dat komt waarschijnlijk omdat ik vroegah van zulke had: http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/ ... M/$_86.JPG :')

De Nike's van je foto kom ik ook tegen als ik zoek op Vans polka dot haha.

DewiRox

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:43

Enrico Benetti (geloof dat je het zo schrijft) heeft van die look-a-like cowboysbag. Misschien kan je daar even kijken?

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:44

DewiRox schreef:
Enrico Benetti (geloof dat je het zo schrijft) heeft van die look-a-like cowboysbag. Misschien kan je daar even kijken?

Klinkt haast nog duurder hahaah

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:51

Blue_flower schreef:
Blue_flower schreef:
Vraagje!

Welke opties geeft Google je nog meer :+ ?

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:51

Misschien stom dat ik er trouwens nog over begin hoor, maar ik zit er toch een beetje mee. Dan vooral de reactie van Rebecca dat mijn 'opmerking' (wat trouwens gewoon een mening uit eigen ervaring was) over die broeken snobistisch zou zijn. Ik wil namelijk helemaal niet 'beter' of 'belangrijker' lijken en ik vind het dan ook erg jammer dat er zo over mij gedacht wordt. Ik vind namelijk de toon van snobistisch ook best wel een beetje naar, want ik ben verre van een snob.

Sorry hoor, dat ik er weer over begin. Maar ik lig gewoon nu te malen en wil het toch wel even kwijt. Ik heb namelijk meerdere keren mijn berichten doorgelezen en ik vind er niet zo veel snobistisch aan. Ik geef namelijk zelf aan ook only broeken te hebben van +/- 30,-. En die vind ik nu eenmaal minder mooi zitten dan mijn LTB broeken.

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:54

DewiRox schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Thanks! Heb idd bijna dezelfde gevonden voor €69,95. Ook een errrug mooie <3

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:56

Izmir_Condor schreef:
DewiRox schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Thanks! Heb idd bijna dezelfde gevonden voor €69,95. Ook een errrug mooie <3

Haha top. Ze zijn echt super sterk! Ik heb er 2, inmiddels al zo'n 4 jaar denk ik. Altijd al mijn zware schoolboeken in gehad enz. Maar ze zien er nog top uit :))

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 23:00

Doubtless schreef:
Blue_flower schreef:

Vraagje!

Welke opties geeft Google je nog meer :+ ?

met verkeerde been uit bed gestapt?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 23:03

Nee hoor. Maar als je een beetje door het topic zoekt of simpelweg googelt kom je de meeste webshops al tegen.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 23:11

Doubtless schreef:
Nee hoor. Maar als je een beetje door het topic zoekt of simpelweg googelt kom je de meeste webshops al tegen.

ik ken bijna alle webshops. Maar kon toch zijn dat iemand hier wist wat ik zoek en waar ik het kan vinden zonder +- 30 webshops af te gaan en alleen maar zwart, zwart/witte of met een gekleurd streepje tegen te komen? Die ook nog eens allemaal ver boven de 30 euro zijn.

Heb inmiddels wehkamp en Otto ook gehad en ook die hebben niet wat ik zoek.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 23:19

Blue_flower schreef:
Doubtless schreef:

ik ken bijna alle webshops. Maar kon toch zijn dat iemand hier wist wat ik zoek en waar ik het kan vinden zonder +- 30 webshops af te gaan en alleen maar zwart, zwart/witte of met een gekleurd streepje tegen te komen? Die ook nog eens allemaal ver boven de 30 euro zijn.

Heb inmiddels wehkamp en Otto ook gehad en ook die hebben niet wat ik zoek.

Volgens mij was de reactie niet zo bedoelt als dat jij 'm nu opvat.

Dames ik denk dat we toch een beetje losser moeten worden hier in dit topic hoor. De laatste tijd is er heel vaak onenigheid. We zitten in dit topic om onze meningen te geven en nuttige dingen te vragen/posten. Dan krijg je soms wat sarcastische reacties, maar neem ze alsjeblieft met een korreltje zout. Ja, soms moet er nagedacht worden voordat iets geplaatst wordt, maar soms is het echt vergezocht.

Sorry voor mijn misschien wat bot overkomende reactie, maar elke week 3 pagina's (beetje overdreven, gaat om het idee) over een klein dingetje, is zonde toch ? :D

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 23:21

Al was die niet zo bedoelt. Ik vraag om tips waar ik een specifiek artikel kan vinden. Niet om namen van webshops.
Lijkt me dus ook niet dat ik vraag om Google.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 23:27

Mooie jurkjes Doubtless! Vooral die eerste lijkt me erg mooi :j

Gave sneakers Drunksheep!

DewiRox :(:) ik praat vanuit mezelf, voor mij kom je niet als een snob over. Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen zich aangesproken kunnen voelen als je zegt dat bij veel mensen die bepaalde broeken als een luier zitten (oid). Mij boeit het geen reet ( :') ) wat een ander vindt over hoe mijn broeken staan, maar ik ben daar vrij simpel in. Als iemand vindt dat het als een luier staat bij mij, leuk voor je :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 23:31

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 23:35

Ik vind de sfeer hier juist totaal niet vervelend. Iedereen geeft aan wat ie mooi vind en wat niet. ik vind het een leuke sfeer hier met respect voor elkaar. Dus ik snap de laatste kleine discussie niet, maar dat is niet erg.

Kledingggg shoppennn Y)(^)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 23:51

Zozo ben hier weer even niet geweest. Het is ook zo druk hier hee :o
Maar nu heb ik dus jullie hulp nodig :P
9mei heb ik op school een galabal en voor de eerste keer in mijn leven heb ik ook eens een date _/-\o_ :') maargoed :o wil dus wel een beetje indruk maken.
Ik heb 2 zwarte little black dresses maar omdat het lente isdacht ik aan wat meer kleur.

Dus even op een rijtje wat de eisen min of meer zijn.
Toch ietwat budget proof dus liefst onder de 70€
Liefst geen zwart
Iets wat ik ook nog eens voor een andere speciale/shice gelegenheid kan dragen
Geen wijde fluffy of sweet 16 dingen :P liefst iets elegant wat ook sexy mag zijn.
Ik hou wel van een open rug maar dit is geen must

Ik heb middenbruin haar en donkerbruine ogen en sta bij zwarf, gebroken wit, iets donkerder felrood, domkerrood, donkerblauw en voor de rest weet ik het dus niet :')

Ook zoek ik mooie lage hakken. Wat een hele opgave is wang ik vind meestal alleen hoge hakken mooi maar wil liefst niet groter zijn dan mijn gezelsxhap :+ max 5cm dan maar.
Dusseh als jullie iets weten :D

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 23:58

Jurk weet ik zo niet (Zalando even doorspitten, die hebben een gigantisch leuk aanbod nu). Ik zou wel zeggen dat als je hakken max 5cm mogen zijn, je imo 'beter' flatjes of een klein sleehakje kunt dragen. Vind dat persoonlijk 100x mooier dan een 'niet niet' hakje.

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 00:34

Doubtless schreef:
Ooooh de zomer komt eraan <3 nog niets besteld, maar kan niet wachten!

[ [url=m/3XDe8j.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ReviDB.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/j8Fdf8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/OIT2De.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3fUJjF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh, vind die 2e superleuk! Waar kan ik die vinden? :)

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 02:40

DewiRox schreef:
Misschien stom dat ik er trouwens nog over begin hoor, maar ik zit er toch een beetje mee. Dan vooral de reactie van Rebecca dat mijn 'opmerking' (wat trouwens gewoon een mening uit eigen ervaring was) over die broeken snobistisch zou zijn. Ik wil namelijk helemaal niet 'beter' of 'belangrijker' lijken en ik vind het dan ook erg jammer dat er zo over mij gedacht wordt. Ik vind namelijk de toon van snobistisch ook best wel een beetje naar, want ik ben verre van een snob.

Sorry hoor, dat ik er weer over begin. Maar ik lig gewoon nu te malen en wil het toch wel even kwijt. Ik heb namelijk meerdere keren mijn berichten doorgelezen en ik vind er niet zo veel snobistisch aan. Ik geef namelijk zelf aan ook only broeken te hebben van +/- 30,-. En die vind ik nu eenmaal minder mooi zitten dan mijn LTB broeken.

Geeft niet Dewi, online is het soms gewoon lastig interpreteren.

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 08:01

Drunksheep schreef:
Ga wss toch voor deze;
[ Afbeelding ]

Twee paar AM1's wordt me iets te duur :=

Deze wil ik ook gaan kopen! Heb jij de prijs toevallig al gevonden?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 08:08

Laurie komt allemaal bij zalando (zomerjurkjes) vandaan!