Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

deniseqn

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 20:05

Ik moet ook altijd naar de wc als ik net klaar ben met lakken, en dan ben ik daarvoor nog geweest :')... Betreft nagellak ben ik ook wel heel ongeduldig hoor. Vooral als het een beetje snel snel moet, dan ga ik het na elke laag ff föhnen, dan is het goed droog voordat de volgende laag erop gaat, ook al is het 60 seconds dry nagellak, dan nog is het na die 60 seconden echt nog niet uitgehard. Dus dan maar föhnen _O-.

Dat nagellakje is zeker mooi Yv!

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 20:35

Föhnen is een goede truc, nog nooit over nagedacht. Ik lak meestal ook tijdens het kijken van een film, maar soms moet het snelsnel en dan loopt het mis.

Bloggen via gsm is prut... laptop heeft het begeven...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 20:39

Betere tip: HK Girl topcoat! Na max 10 minuutjes kun je echt alles weer doen, maar meestal nog wel wat sneller!

Fohn klinkt ook wel als een goede tip ja! al heb ik geen fohn := .. Iets met gezegend met 3 sprieten :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 21:12

Föhnen vind ik zelf niet fijn. De bovenste laag wordt sneller hard maar het komt de kwaliteit niet ten goede. Ik gebruik een snel drogende topcoat en dat werkt perfect. Ik vind Sally Hansen Insta-dri en binnen drie minuten kan ik alles weer, zelfs slapen zonder dekbed nagels te krijgen. :D

Ik heb voor morgen een artikel over floaten klaarstaan. En vanaf vandaag een nieuw bedrijf waarmee ik ga samenwerken! Spannend, ik ontvang morgen als het goed is al de eerste producten.

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 23:49

Argg. Ben zelf niet zo een handig type in nagellak maar wil het wel af en toe doen. Maar idd, net als je klaar bent moet je naar de wc of heb je jeuk. (Maar ik ben ook gewoon veel te ongeduldig :D )

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 01:30

Ik denk altijd dat ik wel iets kan doen met pasgelakte nagels, meestal is het flut. Make up op doen gaat niet, schoenveters strikken is een afrader, aankleden en je haar kammen ook. Ik fohnde mijn nagels nog wel eens maar dan wordt de bovenlaag droog, maar de onderlaag blijft zacht en het helpt dus niets.

Ik heb een vervolg blog geschreven op het DIY project voor het leer-een-dressuur-toets-bord voor visueel ingestelde ruiters. In deze blog heb ik tips voor auditieve en tactiele leerstylenom een proefje te leren.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 03:14

Ik kom even terug binnenvallen. Ben rustig bezig aan mijn blog in Alexandria. Mag meer schrijven maar goed. Jullie voorbeelden en ideeën zijn wel inspirerend maar ik merk dat het moeilijk is dit goed te integreren. Ik ken er nog niet genoeg van.

Dit is de blog:
https://egyptischedagen.wordpress.com

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 12:55

Ik heb vandaag het artikel over floaten online staan. Ik leg uit wat het is, hoe het werkt en waar het goed voor is.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 10:03

Na een ochtend perikelen doet mijn site het weer, bleek dat wel meer mensen last hadden van veranderende lay-outs met Wordpress.

Vandaag heb ik een blog geschreven over gezond eten, want wat is dat nou precies? Kies je voor je lichaam, het dierenwelzijn, het milieu, de boeren of je eigen portemonnee? Strubbelingen waar iedereen tegenaan loopt als je je bezig houdt met eten, nu op digitaal papier. :) http://levenomteeten.nl/2015/07/29/de-m ... zond-eten/

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 10:23

Ik heb gelukkig geen ellende gehad met mijn layout.

Ik ga qua voedsel niet mee in de modegrillen. Nu schijnt melk weer ontzettend slecht te zijn... Ik eet gewoon mijn vlees, aardappelen en groenten en zorg voor veel variatie.
Aan "superfoods" doe ik niet mee want daar wordt alleen de fabrikant beter van. Neem Chia zaad bijvoorbeeld. Bij de AH koop je 100 gram voor €7,50 bij wijze van spreken en bij de dierenwinkel heb je een kilo voor €1,50 want Chia zaad is niets meer of minder dan ordinair vogelvoer :D

Ik heb vandaag een review van OPI Landscape Artist op mijn blog, de laatste uit de Color Paints collectie.

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 11:44

Ik eet ook gewoon groente, fruit en dergelijke. Geen vlees en vis want ik ben vegetarier, maar die superfoods sla ik ook een beetje over.

Nagelak is ook niet echt mijn ding haha. Ik heb ook altijd patroontjes overal in staan en een sneldrogende topcoat is inderdaad een goede tip dankjewel! Nu eerst die stompjes weer laten aangroeien, want ook daar ben ik niet zo een held in.

Oh en mijn laatste blog ging over mijn 4daagse vakantie in Duitsland.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 18:52

Leuk zo'n tripje tussendoor toch! Het klinkt alsof je een fijne vakantie hebt gehad.

Het is pakjes parade hier deze week. :D Een Lancaster dagcrème en bodylotion, gisteren een pakket met Therme en Diadermine producten. Morgen komen er een hoop thermo gelpolishes binnen en vrijdag een collectie van Orly en als het goed is ook de OPI Coca Cola 2015 lakken. Ik heb wat te doen het weekend. :oo

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 18:55

En jij had schrik omdat je tussen 2 collecties zat? Werk genoeg toch...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 19:10

Ik eet wel superfoods, maar niet omdat ik dat nou perse wil, maar omdat blijkt dat dat ook onder superfoods hoort :'). Achja, ik eet wat ik lekker vind. Overigens geen koemelk, nadat een vriendin me jaren geleden vertelde dat mijn buikpijn daar wellicht aan kon liggen. En idd, als ik nu nog eens een keertje een pannenkoek of iets eet, krijg ik geheid last.

Lekker bezig Tazzey!

Bolt :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 19:12

Seltje, ja inderdaad! Afgelopen week zat ik echt met mijn handen in m'n haar en nu dit! Ik ben weer even in stuitermodus *\o/*

Yv, dat heb ik ook. Sommige dingen blijken superfoods te zijn terwijl ik ze al jaren lekker vind. Denk aan boerenkool, klinkt niet flashy en hip maar blijkt een superfood te zijn! :D

Oooh Bolt is gaaf!! <3 Wil ik ook!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 19:14

Wat betreft gezond eten ben ik daar denk ik wat meer mee bezig dan gemiddeld. Vanuit een eetstoornis is gezond bakken/koken een groot deel van mijn "redding" geweest zegmaar. En ik vind het gewoon leuk er mee bezig te zijn. En ik ben bijvoorbeeld vegetariër echt voor het milieu.

Ik heb vandaag (heel origineel) een stukje over de regen geschreven. Rain, rain!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 19:18

Ahhh boerenkoolstampot, jammmmm :D.
Ik eet echt al jaren zoete aardappels ipv gewone aardappels. Gewoon omdat die dingen veel langer houdbaar blijven, ze niet in idioot grote verpakkingen verkrijgbaar zijn en toch wegrotten bij me én omdat ze veel lekkerder zijn. Schijnt ook een superfood te zijn. Net als hennepzaad en hennepzaadolie. Gebruik ik al jaren in en over mijn salades, jam!

Ach ja, ik denk altijd maar iedereen eet wat-ie wilt (en wat-ie kan veroorloven). Ik eet vlees voornamelijk biologisch, maar dat is omdat ik een gigantische zeikerd ben. Een kipfiletje met aan de onderkant van die bloedsporen of vieze witte dingetjes, ontneemt me altijd meteen mijn eetlust en resulteert erin dat ik die avond dus chips eet. Daarom eet ik biologisch vlees. Maar ik eet misschien 2x per week vlees. Als ik het elke dag zou eten, denk ik niet dat mijn porto dat leuk zou vinden..

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 19:27

Nou, een lekker boerenkoolstamppotje met een Hema rookworstje erbij en wat uitgebakken spekjes. :9 ZOOOO lekker!

Zoete aardappels zijn heerlijk, wij eten ze ook vaak. Ook vervangen we vaak de aardappels door een pompoen. Lekker in partjes met wat kruiden en olie in de oven.
Met vlees ben ik ook een zeurpiet, ik koop vaak biologisch of bij de slager waarvan ik weet dat het goed is.
De ene week eten we dagelijks vlees en de andere week weer minder. Hoe dank ook eens in de week een visje.

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 20:05

Zoete aardappels, boerenkool, dingen die al jaren mijn lievelingseten. <3

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 09:50

Nayomie schreef:
Leuk kleurtje, Tazzey!

Goed omschreven, happypaardje!

Wat een fris zomers kleurtje, Denise. :)

Had gisteren inderdaad al je bericht gelezen Eef. Kan er niet zo over praten. Maar wel netjes geschreven. :)

Yv, had gisteren je blog ook gelezen, leuk geschreven! Moest wel even lachen om het feit dat je naar de wc moet. Is mij nooit zo opgevallen eigenlijk. Ik moet altijd wel andere zaken doen achteraf als ze net gelakt zijn :+

Sietje, handige tips! Alleen parfum tussen je haar? Is dat wel goed voor je haar als je het er tussen spuit?

Vandaag heb ik 10 doe-tips op een zomerse regendag :)

Vind het wel leuk, ondanks dat ik hier niet alle posts plaats, dat er toch mensen zijn die toch mijn blog bezoeken. Daar word ik wel vrolijk van :D

Je haar bestaat uit dode cellen dus dat kan geen kwaad.

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 10:05

RianC: Jeej, eindelijk iemand die ook zoeteaardappels ook lekker vind!! *\o/*

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 11:58

@Yv & Tazzey leuke nagellakjes. M.b.t. nagels lakken en het beschadigen van je vers gelakte nagels. dat heb ik dus ook altijd. 8)7 8)7 8)7 8)7

Wat grappig dat zoete aardappels onder superfoods vallen. Dat wist ik niet. Hier staan ze al jaren op het menu als normale voeding doordat ik een Aziatische moeder heb.

Antioxidanten zijn momenteel hot and happening. Je ziet deze term overal opduiken. Maar wat zijn het nou exact? Dat zet ik vandaag voor jullie op een rijtje. Lees: http://www.beautyfanatic.nl/spoedcursus-antioxidanten/

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 10:08

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 11:02

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 12:59

Ja, schijnt idd van zoete aardappels :j. Wist het ook niet. Wist nieteens dat ze dus blijkbaar uit Azie komen _O-.

Leuk om te lezen Yasmine! Ik vind HP gaaf, maar dat is het ook wel. Kan genieten van de boeken en wanneer ik met dee l1 begin, leg ik niet neer tot ik 7.2 uit heb. Hetzelfde bij de films. Maar ik kreeg het pas mee als de films al wat weken in de bios draaide. Iets met drank en jongetjes belangrijker := :')