Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
palousa_boy schreef:F_Orumster schreef:Klopt, en al 10 jaar bij elkaar zijn geeft ook geen garantie. Ik probeer subtiel aan te geven dat Palousa nu wel hard op de zaken vooruit loopt en spreekt alsof je al helemaal een duo bent. Ga elkaar eerst naar even ontmoeten en probeer niet teveel te wensdenken, want dat hoeft nog helemaal niet te stroken
Van mij hoef je niet subtiel te zijn hoor, ben een volwassen ventkan wel wat hebben.
Vooruit lopen valt wel mee maar er zijn wel zeker zaken om rekening mee te houden hier.
Ziet ze het al niet zitten om hier te wonen bijvoorbeeld, sorry maar dan gaat het toch lastig worden want ik kan niet mn boerderij verhuizen :+ dus ja praten over samenwonen is toekomst muziek maar in mijn ogen niet onbelangrijk in mijn geval.
Hoe jullie het aanpakken moeten jullie wetenik doe het zo
. Veel kun je niet checken met chats en heb je vrij snel door in een echt gesprek.
Zonnetje81 schreef:Chickyy schreef:Steenbok, wat maakt dan wel dat je gaat daten met iemand die je amper hebt gesproken?
Dat irl elkaar leren kennen meer zegt dan beetje suf heen en weer appen en dingen anders en mooier maken in je hoofd of juist negatief…?
Niet iedereen heeft zin of tijd om veel te appen.
dat kan irl ook.
Steenbok12 schreef:Ik heb nu 2 x via breeze gedate en eigenlijk beviel me dat wel. Daar is natuurlijk helemaal geen communicatie. Vooral niet weken bezig zijn, een droom beeld of verwachting creëeren en een hoop tijd kwijt zijn om alsnog tot de conclusie te komen dat het niks is.
IRL filter je onbewust op een hoop dingen en dat gaat niet op een chat.
Ik heb ook gemerkt dat ik af kan knappen op de manier waarop iemand praat, vraagt iemand door, luistert iemand, haalt iemand meteen het gesprek naar zich toe. Veel kun je niet checken met chats en heb je vrij snel door in een echt gesprek.
Deze kerel sprak me qua foto's en profiel aan en wel wat uitgewisseld maar normaal heb ik toch wel een paar dagen intensief app contact. Ergens vind ik het wel lekker om niet teveel tijd kwijt te zijn.b Dit gesprek liep niet vlot doordat we steeds niet op die app zaten. Ben zelf vrij druk geweest ook de laatste periode. Vind dat anders dan wanneer een gesprek stroperig verloopt vanwege hoe iemand communiceert
Dus ben wel benieuwd hoor. Spreek sowieso buitenshuis af.

Zonnetje81 schreef:Ik merk dat je een heel beeld gaat vormen, de positieve dingen eruit pakt en de negatieve dingen extra belicht. Maar ik merk ook dat ik 'app moe ben', dezelfde riedel, dezelfde vragen, of dezelfde korte antwoorden. Geen zin meer om swung in het gesprek te gooien en eigenlijk is je eigen gemoedstoestand heel bepalend hoe het loopt en hoe je het ervaart.
IRL voel je meteen hoe en wat.
maar je leert elkaar ondertussen wel kennen.
maar ergens vind ik dat ook belangrijk om te kunnen inschatten wat je eventueel aan iemand kunt hebben. En ja misschien gaat dat wat ver voor een eerste ontmoeting
maar op dat moment liep dat toevallig zo. Normaal gesproken wacht ik daar wel mee tot ik eventueel denk dat het wat kan gaan worden of wat later in een relatie. Zonnetje81 schreef:Zijn de afstanden bij jullie echt zo groot? Dat is op en neer naar groningen voor mij 6 uur rijdenLage bevolkingsdichtheid?
Zonnetje81 schreef:Zijn de afstanden bij jullie echt zo groot? Dat is op en neer naar groningen voor mij 6 uur rijdenLage bevolkingsdichtheid?
dus niet heel veel
palousa_boy schreef:Zonnetje81 schreef:Zijn de afstanden bij jullie echt zo groot? Dat is op en neer naar groningen voor mij 6 uur rijdenLage bevolkingsdichtheid?
Bevolkingsdichtheid in onze gemeente is ongeveer 9 inwoners per km2dus niet heel veel
![]()
Het zijn dan ook gewoon de suggesties van Facebook of tinder die vaak beginnen vanaf 150km![]()
Maar komende date komt van nog wat verder weg
ook niet echt om de hoek F_Orumster schreef:BeFunny, 40km is overbrugbaar voor de eerste tijd toch? Dat is dichtbij in mijn boek. En wie weet in de toekomst ergens in het midden?Zonnetje81 schreef:Zijn de afstanden bij jullie echt zo groot? Dat is op en neer naar groningen voor mij 6 uur rijdenLage bevolkingsdichtheid?
Heb je dat niet voor mij over

F_Orumster schreef:Oeh, dan had ik het geweten als ik hem was![]()
Maar ja, je wilt natuurlijk wel dat je kinderen makkelijk bij je kunnen zijn (hij dan).