[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Raineri

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:29

In zekere zin is het voortbestaan van het soort (voortplanting) een onderdeel van de essentie van het leven.
We overschatten onszelf, en onze intelligentie vaak enorm. We zijn nog steeds super irrationeel en handelen 98%(?) Gedreven door hormonen. Dat is volledig oké. Maar doordat we een bewustzijn hebben kunnen we op persoonlijk vlak ook andere motivatie hebben om voor wel of geen kinderen te kiezen. Het gaat niemand iets aan wat dat is, en als iemand daar een sterke mening over heeft denk ik niet dat deze persoon een verrijking van mijn sociale kring is.
Meestal geef ik dan ook een stom antwoord als iemand ernaar vraagt en ik krijg het gevoel dat het meer veroordelend is ipv oprechte interesse in mij als mens, en mijn drijfveren.
Ik zeg dan bijvoorbeeld: of ik kinderen wil? Nee, ik eet al jaren geen vlees meer.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:31

Wat een fantastisch stuk! Legt precies de vinger op de zere plek.
Het blijft een bizar iets dat sterilisatie bij vrouwen zo moeilijk lijkt te zijn.
Baas in eigen buik mn reet.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:07

Je krijgt er zoveel voor terug...

En dan is jeugdzorg voortaan ook amper meer te krijgen..

Sta je dan met je ontspoorde kind.

Maar laten we vooral moeilijk doen over sterilisatie en mensen die zo uiteindelijk zeker weten jeugdzorg niet zwaarder belasten.

https://archive.is/zO3ur

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:43

Ja en met deze politieke wind worden de regels rondom abortus ook weer ter sprake gesteld +:)+

Want de vrouwtjes zijn alleen maar goed als kweekfabriek voor nageslacht

Zo blij dat ik heel eenvoudig m'n eileiders kon laten weghalen. Maar als ik die andere verhalen hoor. Brr. Ook zo te doen met vrouwen uit andere landen. Als je die verhalen uit de VS hoort..