Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wyoming schreef:Even als vervolg op leerlingvervoer voor mijn zoon na een week klagen:
Vanochtend kwam er gewoon een luxe taxi voor rijden. Helaas wel iets later dan hij had moeten zijn maar nog wel op tijd om hem op tijd op school te brengen.
[ [url=m/3o0V0Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zou het dan nu toch goed komen tot aan de vakantie.
Kidde schreef:Gister was er toevallig een uitzending over de problemen in het leerlingenvervoer: https://pointer.kro-ncrv.nl/leerlingenvervoer
M_D_H schreef:Relaties die denken dat ze onze enige klant zijn en dat ze wel van alles kunnen eisen...
Eisen ze een voorkeursbehandeling met een enigszins goede reden. Dan doe je enorm je best dit allemaal voor ze te regelen.
Is het voor elkaar maar, kan wat zij willen wel pas over 3 weken... Want het is niet een normale gang van zaken dus dat moeten wij voorbereiden... Duurt dat te lang en kiezen ze voor de gewone reguliere manier...
Als het nu kan, waarom dan eerst zo moeilijk doen?
CupCakes_ schreef:Aan het feit dat ik een regeling met school vanwege de vele migraine dat als ik een aanval heb gehad thuis mag blijven en de les online mee mag volgen. Maar geen enkele docent de online les aan wil zetten. Mens. Ik hoef alleen maar mee te luisteren naar de theorie. Wat is dat voor kleine moeite?!
En klasgenoten die het je niet gunnen om mee te luisteren. Èn daarom meng ik mij dus nooit in groepjes in de klas.
Urbanus schreef:Het concert begint om 20.00, maar om 18.00 gaat de zaal open en m'n gezelschap wilt er dan al zijn.
Pffff.
xPabloBokt schreef:Urbanus schreef:Het concert begint om 20.00, maar om 18.00 gaat de zaal open en m'n gezelschap wilt er dan al zijn.
Pffff.
Dat is echt nutteloos als je zitplaatsen hebt
En over de extravagant heb je mijn mening al. Is echt niet nodig. Er zullen vast van die Fred Paillet types tussen zitten maar het gros niet hoor.
Wat een zevergroepje zo.
Urbanus schreef:CupCakes_ schreef:Aan het feit dat ik een regeling met school vanwege de vele migraine dat als ik een aanval heb gehad thuis mag blijven en de les online mee mag volgen. Maar geen enkele docent de online les aan wil zetten. Mens. Ik hoef alleen maar mee te luisteren naar de theorie. Wat is dat voor kleine moeite?!
En klasgenoten die het je niet gunnen om mee te luisteren. Èn daarom meng ik mij dus nooit in groepjes in de klas.
Nouuu wat kinderachtig!
M'n gezelschap vindt dat ik me extravagant moet kleden want we gaan naar een dragshow.
Maar gewoon een jurkje is toch prima? Kan me niet voorstellen dat mensen helemaal vol in de glam naar zo'n show gaan.