Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 10:38

Ik denk dat ons stal egeltje is dood gereden.Vond vorige week een egel voor ons huis op de straat.Ik heb een paar stukjes lang hooi voor de ingang van het holletje gezet in de stal,maar het staat nog steeds overeind.Ik heb het egeltje ook niet meer gezien in de stal.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 10:44

Britta, het voortplantingsseizoen voor egeltjes is net begonnen, dus misschien is hij/zij wel op zoek naar een maatje.

Ik erger me aan mijn kantoorplanten. Ik heb een mooie hosta uitgegraven om op kantoor te zetten, maar na een week worden de bladeren al geel en gaan ze dood. Ik doe iets fout, maar weet even niet wat. ;(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 10:47

Ik hoop het.Mis haar of hem toch.Dat gescharrel in het hooi.Kwam ze de hoek om wandelen.Ze had afgelopen winter ook een nest in de stal.Ze heeft ook een naam.Ja ,ik weet het het is maar een egel.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 11:19

Stress om mijn afspraak bij de huisarts straks. Bang om te horen te krijgen dat die piep in mijn oor permanent gaat zijn. -O-

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 11:43

wyoming schreef:
Even als vervolg op leerlingvervoer voor mijn zoon na een week klagen:

Vanochtend kwam er gewoon een luxe taxi voor rijden. Helaas wel iets later dan hij had moeten zijn maar nog wel op tijd om hem op tijd op school te brengen.

[ [url=m/3o0V0Y.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zou het dan nu toch goed komen tot aan de vakantie.

Gister was er toevallig een uitzending over de problemen in het leerlingenvervoer: https://pointer.kro-ncrv.nl/leerlingenvervoer

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 11:45

Het is zo benauwd, ik moet continu naar adem snakken

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 12:19

Kidde schreef:
Gister was er toevallig een uitzending over de problemen in het leerlingenvervoer: https://pointer.kro-ncrv.nl/leerlingenvervoer

Dat is echt precies hoe het is.
Te laat, onervaren chauffeurs, slechte communicatie, wisselende chauffeurs, van het kastje naar de muur gestuurd worden, drukte/pesten in de bus zelf.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 12:52

De kinderen op stage zijn zo druk, ik heb voor het eerst dit jaar oprecht behoefte aan pauze :Y)

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 13:25

Mijn huisarts!
Bel ik om 10:50 op om vervolgens 10 minuten in de wacht te hangen.
Op zich niet zo erg, want er zijn natuurlijk meer mensen die bellen.
Maar dat ik de eerstvolgende ben en er ineens een bandje wordt afgespeeld dat de assistente met pauze is en vanaf 14:00 pas weer bereikbaar is... :n 8)7

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 13:36

Relaties die denken dat ze onze enige klant zijn en dat ze wel van alles kunnen eisen...
Eisen ze een voorkeursbehandeling met een enigszins goede reden. Dan doe je enorm je best dit allemaal voor ze te regelen.
Is het voor elkaar maar, kan wat zij willen wel pas over 3 weken... Want het is niet een normale gang van zaken dus dat moeten wij voorbereiden... Duurt dat te lang en kiezen ze voor de gewone reguliere manier...
Als het nu kan, waarom dan eerst zo moeilijk doen?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 13:46

M_D_H schreef:
Relaties die denken dat ze onze enige klant zijn en dat ze wel van alles kunnen eisen...
Eisen ze een voorkeursbehandeling met een enigszins goede reden. Dan doe je enorm je best dit allemaal voor ze te regelen.
Is het voor elkaar maar, kan wat zij willen wel pas over 3 weken... Want het is niet een normale gang van zaken dus dat moeten wij voorbereiden... Duurt dat te lang en kiezen ze voor de gewone reguliere manier...
Als het nu kan, waarom dan eerst zo moeilijk doen?

Zo herkenbaar dit |o

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 13:57

Dat ik een held op sokken ben en een muis in huis heb :x Wel weer wat nieuws over mezelf geleerd: ja, ook ik kan net zo'n harde hoge kreet slaan als die meiden in horrorfilms O:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 14:10

Het concert begint om 20.00, maar om 18.00 gaat de zaal open en m'n gezelschap wilt er dan al zijn.

Pffff.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 14:29

Dat ik een hele leuke spam email krijg waarbij ik de neiging heb om gewoon even een leuke mail terug te sturen maar ik wil niet dat ze dan mijn gegevens kunnen tracken.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 14:34

Aan het feit dat ik een regeling met school vanwege de vele migraine dat als ik een aanval heb gehad thuis mag blijven en de les online mee mag volgen. Maar geen enkele docent de online les aan wil zetten. Mens. Ik hoef alleen maar mee te luisteren naar de theorie. Wat is dat voor kleine moeite?!
En klasgenoten die het je niet gunnen om mee te luisteren. Èn daarom meng ik mij dus nooit in groepjes in de klas. :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 14:40

CupCakes_ schreef:
Aan het feit dat ik een regeling met school vanwege de vele migraine dat als ik een aanval heb gehad thuis mag blijven en de les online mee mag volgen. Maar geen enkele docent de online les aan wil zetten. Mens. Ik hoef alleen maar mee te luisteren naar de theorie. Wat is dat voor kleine moeite?!
En klasgenoten die het je niet gunnen om mee te luisteren. Èn daarom meng ik mij dus nooit in groepjes in de klas. :j

Nouuu wat kinderachtig!

M'n gezelschap vindt dat ik me extravagant moet kleden want we gaan naar een dragshow.

Maar gewoon een jurkje is toch prima? Kan me niet voorstellen dat mensen helemaal vol in de glam naar zo'n show gaan.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 14:43

Urbanus schreef:
Het concert begint om 20.00, maar om 18.00 gaat de zaal open en m'n gezelschap wilt er dan al zijn.

Pffff.

Dat is echt nutteloos als je zitplaatsen hebt :')

En over de extravagant heb je mijn mening al. Is echt niet nodig. Er zullen vast van die Fred Paillet types tussen zitten maar het gros niet hoor.

Wat een zevergroepje zo. :+
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 16-05-22 14:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 14:44

Dat mijn auto niet door de APK komt zonder dat ik 940€ neer moet leggen.. |(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 14:46

xPabloBokt schreef:
Urbanus schreef:

Pffff.

Dat is echt nutteloos als je zitplaatsen hebt :')

En over de extravagant heb je mijn mening al. Is echt niet nodig. Er zullen vast van die Fred Paillet types tussen zitten maar het gros niet hoor.

Wat een zevergroepje zo. :+

Ik vind het dus wel leuk om op een festival als Fred Paillet te gaan maar niet op zo'n locatie als AFAS. En waar moeten we het in godsnaam over hebben in de 2 uur dat we daar zitten?

Zo. Geen. Zin. In.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 14:52

Het is benauwd buiten, in huis echt bah!
Ik zou willen dat het gaat regenen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 14:53

@Urbanus Misschien heel kots-cliché maar je vrienden moeten je nemen zoals je bent. Dus als jij morgen als Gerda de Grijze Muis naar de AFAS wil dan hebben zij daarmee te dealen :+

Dat 2 uur van tevoren zou ik gewoon even met ze bespreken. Probeer er een uur af te banketstaaf voor jezelf. Scheelt toch weer een uur.
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 16-05-22 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 14:55

Onweer maar (nog) geen regen.. -O-

Edit: nu wel regen. *\o/*

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 14:58

Dat ik aan hoe ongelukkig ik me op dit moment voel ik weet dat ik het beste af zou zijn door even 1 of meerdere dagen op rij te gaan sporten, maar door de hoeveelheid verslagen met korte deadlines ik daar echt even geen tijd voor heb.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 14:59

Dat mijn bestelling van Hunkemöller niet compleet is. Doos niet kapot en er staat niks op de factuur over een nalevering: gewoon een foutje met inpakken dus.

Maar nu had ik eerst gebeld, moest het via de site, geeft de site een foutmelding en kon het ook via fb messenger. Nemen ze binnen 48 uur contact op..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-22 15:00

Urbanus schreef:
CupCakes_ schreef:

Nouuu wat kinderachtig!

M'n gezelschap vindt dat ik me extravagant moet kleden want we gaan naar een dragshow.

Maar gewoon een jurkje is toch prima? Kan me niet voorstellen dat mensen helemaal vol in de glam naar zo'n show gaan.

Met gevaar erg obvious te reageren.
Gewoon niet doen dan?
Trek aan wat jij wil, daar heeft je gezelschap niks over te zeggen