Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Valerie93 schreef:Weer iemand toevallig hoe die jongen/man heette die een boot onderhield in Amsterdamse gracht en opzoek was naar de eigenaar van die boot?
Is tijdje terug in nieuws geweest omdat die boot weg moest wegens renovatie.. Ben wel benieuwd hoe het is afgelopen
DuoPenotti schreef:Valerie93 schreef:Weer iemand toevallig hoe die jongen/man heette die een boot onderhield in Amsterdamse gracht en opzoek was naar de eigenaar van die boot?
Is tijdje terug in nieuws geweest omdat die boot weg moest wegens renovatie.. Ben wel benieuwd hoe het is afgelopen
Deze?
https://www.youtube.com/watch?v=tRfABfw9g8k

JudithGigi schreef:pmarena schreef:Oh dat gaat hier gewoon aan hoor. Maar ik ben bad-ass want ik rol ook nooit het snoer van de stofzuiger volledig uit
![]()
![]()
Nooit beseft dat dat een ding is eigenlijk, ik doe het ook nietstofzuiger is ouder dan ik en doet het nog prima
Foaly schreef:pmarena schreef:Oh dat gaat hier gewoon aan hoor. Maar ik ben bad-ass want ik rol ook nooit het snoer van de stofzuiger volledig uit
... Wacht moet dat? Ik rol hem zover uit als ik nodig heb en verder niet

pmarena schreef:Dan zet je uiteraard wel eerst netjes de stofzuiger uit neem ik aan hè, niet dat je bij een loeiende stofzuiger de stekker er uit trekt en hem dan weer elders inplugt waar hij meteen weer vrolijk verder loeit, want dat mag ook al niet