Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 16:01

MB misschien kan je hem veranderen naar iets met een subtiele verwijzing naar haar. Bijvoorbeeld de BN-er waar zij fan van was of haar favoriete merk / eten. Dat lijkt me mooi.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 16:03

MarcoBorsato schreef:
Ik gooi het hier even in de groep.

Ik zit te dubben of ik m'n naam wil wijzigen. Ik denk dat de bewijslast tegen de echte Borsato best wel waterdicht is. Voor mij is de grap er wel af eigenlijk, met al dat ranzigs wat hij misschien heeft gedaan.

Ja of overdrijf ik? Meh. Ik zou het kak vinden vanwege Roby, omdat ze me zo kende, maar dat is sentimenteel.

Hey, Roby had je waarschijnlijk al lang verteld dat je hem moest wijzigen :o

Ik weet niet hoe het zit met de bewijslast en wat er wel of niet gebeurd is, maar ik kan mij voorstellen dat je hem wel wijzigen en ik weet wel zeker dat Roby daar echt achter had gestaan...

Je kan hem veranderen in Knorretje :o

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 16:06

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 16:14

Mc Donald's give away. Vanaf 14.55 app steeds ververst, pas om 15.10 kwam mijn formulier door (daarvoor steeds "het is druk, verzend je formulier opnieuw") en "Oh nee, helaas ben je net te laat." Met de sokken ook al :(

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 16:16

@ MB Ik zou het veranderen, het heeft nu ook een negatieve klank ipv enkel de grap.

Erger me aan mezelf, er komen mensen eten met kerst die macrobiotisch eten en ik heb gezegd dat ik wel voor ze kook. Waardoor ik en dat moet doen (wat dan, hoe ingewikkeld wil je je dieet hebben joh?) en 'normaal' kerst eten moet verzorgen. Ik stress nu al vanwege de logistiek eromheen. Niet genoeg stoelen, servies is lelijk en wil ik nieuw hebben voor de tijd en ik wil dat iedereen een zelftest gaat doen(hoe wat waar) plus dus tienmiljoenbiljoen koken en oja ik heb een baby thuis van dan 5 maand.

Waarom heb ik gezegd dat we het 'gezellig' dit jaar hier doen en ik kook? Spijt.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 16:20

@kana

Hulp vragen :j
Gewoon aangeven, ik heb enthousiast ja gezegd omdat ik het werkelijk graag voor jullie doe.
Maar nu na rustig nadenken kom ik er achter dat het toch teveel voor mij is dit alleen te doen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 16:22

Kan je het niet gewoon simpel en toch lekker maken?Dingen die je al eerder kan maken.Zo doe ik het altijd.Geen Liflafjes.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 16:23

DuoPenotti schreef:
@kana

Hulp vragen :j
Gewoon aangeven, ik heb enthousiast ja gezegd omdat ik het werkelijk graag voor jullie doe.
Maar nu na rustig nadenken kom ik er achter dat het toch teveel voor mij is dit alleen te doen.

Ja dat ga ik denk ik maar doen. Ik vraag nooit hulp en kom mezelf altijd enorm tegen.
Ga denk ik maar regelen dat de ene partij een voorgerecht meeneemt en de ander een nagerecht. :j

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 16:25

Dat is ook een goed idee.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 16:26

MarcoBorsato schreef:

Ik zit te dubben of ik m'n naam wil wijzigen. Ik denk dat de bewijslast tegen de echte Borsato best wel waterdicht is. Voor mij is de grap er wel af eigenlijk, met al dat ranzigs wat hij misschien heeft gedaan.

Ja of overdrijf ik? Meh. Ik zou het kak vinden vanwege Roby, omdat ze me zo kende, maar dat is sentimenteel.

Alleen als je hem veranderd naar Gerda xoxo

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 16:27

Heel goed idee :j
En kan iedereen extra aandacht in dat ene gerecht stoppen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 17:17

Mijn hond |o

De achterdeur staat open even een beetje t huis doorluchten(staat in de woonkamer ook een raam open.

Gaat de doos voor de voordeur zitten omdat ze door die deur naar buiten wil {:)-:(

De muppet, ze kan gewoon om het huis heen lopen _O- _O-

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 17:20

MarcoBorsato schreef:

Als het niet goed voelt gewoon doen. Denk niet dat je quera te kort doet.

Ik las je sowieso altijd al in mijn hoofd als voorgaande naam/ mb/ gerda, jij hebt laagjes. :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 17:30

Soms voel ik me rot en dan denk ik weer even naar een kennis die naar de uitvaart moest van "chil persoon" en dan moet ik lachen en voel ik me heel schuldig omdat hij overleden is. Y;(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 17:42

MarcoBorsato schreef:

Ben je niet bang dat je te voorbarig bent :=

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 18:32

MB ik zou het persoonlijk even afwachten. Maar kan me wel voorstellen dat het niet goed meer voelt.

Ik heb me geërgerd aan het feit dat ik na heel goed navragen of er een mondspoelkit op de testlokatie zou zijn bij het maken van de afspraak die toezegging had gekregen. 3x raden wat er niet was...ik heb toen aan de telefoon echt moeite moeten doen om duidelijk te krijgen wat mijn punt was, want blijkbaar zijn de kinderteststraten opgeheven vanwege minder drukte...
Dikke drama en testen bij dochter ging niet lukken. Uiteindelijk maar naar de locatie gegaan waar ze vorige x geweest was en ze wel die kits hadden... daar waren we gelukkig zo weer weg, zonder mokken getest.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 18:34

Ik probeer al vanaf begin november erachter te komen of mijn dochter haar achterstand op school al wat aan het inhalen is (slecht onderwijs gehad vorig jaar), maar de afspraken worden steeds vergeten of verzet. Ik neem zelf in de vakantie wel een Cito af, denk dat ik dan sneller een antwoord heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 18:45

Te weinig uren in een dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 18:57

JustMe8484 schreef:
MB ik zou het persoonlijk even afwachten. Maar kan me wel voorstellen dat het niet goed meer voelt.

Ik heb me geërgerd aan het feit dat ik na heel goed navragen of er een mondspoelkit op de testlokatie zou zijn bij het maken van de afspraak die toezegging had gekregen. 3x raden wat er niet was...ik heb toen aan de telefoon echt moeite moeten doen om duidelijk te krijgen wat mijn punt was, want blijkbaar zijn de kinderteststraten opgeheven vanwege minder drukte...
Dikke drama en testen bij dochter ging niet lukken. Uiteindelijk maar naar de locatie gegaan waar ze vorige x geweest was en ze wel die kits hadden... daar waren we gelukkig zo weer weg, zonder mokken getest.

Was dit op een GGD locatie? Tegen mij zeiden ze dat geen enkele locatie die had, dat is voor mij ook de enige manier om te testen namelijk...

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 19:24

MarcoBorsato schreef:
Bokker Quera.

MB. Waarom verander je het niet naar MBQ ?
Je staat toch een beetje bekend als MB. En dan staat de Q voor bokker Quera

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 19:32

MarcoBorsato schreef:

Weinstein in de polder. Veranderen zou ik doen :j.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 19:33

Wauw... hoe kunnen sommige mensen zo arrogant zijn? Hoe durven ze dan ook vooral een ander de grond in te trappen, door ze triest, laag of te min te noemen...

Wauw... ik dacht dat het niet "kon" maar blijkbaar bestaat het toch en ja ik ben dus de persoon die laag, triest en te min is

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:24

Ik zou de naam ook veranderen MB. Lijkt mij een legitieme reden en ik denk dat de mods daar niet moeilijk over gaan doen.
Ik denk ook dat de bewijslast vrij waterdicht zal zijn. Geen goed woord over voor die gasten in Shownieuws die de vermoedelijke slachtoffers even soort-van belachelijk maakten :r

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:31

Dus jij verklaart hem al schuldig Cayenne?

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:33

Er staat toch 'ik denk dat' en 'vermoedelijke slachtoffers'?