Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 22:27

Dat ik alleen maar gezeik heb met KPN sinds ze het overgenomen hebben van Telfort _-:(
Suuuuuuuupertraag menu en tv gids is ook een drama maar nu sinds een paar dagen grijze vlakken, blokjes os stilstaand beeld!
Nieuw tv kastje gekregen maar is hetzelfde.
Dan ga je bellen krijg je een licht aan de telefoon die ook nog vroeg welke provider ik heb voor mijn mobiel want als ik het bij hun neem scheelt het geld :))
Dus ik vroeg heel vriendelijk wat hij nou zelf dacht en per wanneer ik van KPN af kon, man man wat een drama!
Nog even doorbijten maar wattan :o?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 22:49

Extra betalen voor avondbezorging via bol.com en PostNL en vervolgens geen pakketje krijgen i.v.m. vertraging. -O-
Hij was wel onderweg en zou tussen 20.00 en 21.00 bezorgd worden maar staat nu op vertraagd en zou, áls hij vandaag nog komt, binnen nu en 10 minuten moeten komen.

ZoeyDercks

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 22:54

Het is warm hier binnen maar heb het tegelijk ook koud?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 22:55

chanicha schreef:
Dat ik alleen maar gezeik heb met KPN sinds ze het overgenomen hebben van Telfort _-:(
Suuuuuuuupertraag menu en tv gids is ook een drama maar nu sinds een paar dagen grijze vlakken, blokjes os stilstaand beeld!
Dan ga je bellen krijg je een licht aan de telefoon die ook nog vroeg welke provider ik heb voor mijn mobiel want als ik het bij hun neem scheelt het geld :))
Dus ik vroeg heel vriendelijk wat hij nou zelf dacht en per wanneer ik van KPN af kon, man man wat een drama!

Iedereen heeft daar last van, wij ook. Ze zijn bezig om het te verbeteren maar hoe lang dat duurt mag Joost weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 22:56

Jolien87 schreef:
Extra betalen voor avondbezorging via bol.com en PostNL en vervolgens geen pakketje krijgen i.v.m. vertraging. -O-
Hij was wel onderweg en zou tussen 20.00 en 21.00 bezorgd worden maar staat nu op vertraagd en zou, áls hij vandaag nog komt, binnen nu en 10 minuten moeten komen.

Ik betaalde om een pakket gisteren te laten bezorgen en 't kwam vandaag. Stelletje sukkels -O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 23:00

Fading schreef:
Jolien87 schreef:

Ik betaalde om een pakket gisteren te laten bezorgen en 't kwam vandaag. Stelletje sukkels -O-

Dat is echt stom.
Inmiddels heb ik Select genomen dus betaal ik niet meer extra per bezorging maar baal hier echt van. En bol.com kan niet echt niets aan doen maar PostNL heeft het ook druk. Alleen bied dan niet die garantie.

Edit: voilá. Inmiddels is het 22:30 en mijn pakketje is nog steeds 'onderweg'. Al de hele avond staat de bus op het plaatje nog bij het sorteercentrum en zijn er nog 22 adressen voor mij. Ik voorspel dat dit morgen nog net zo is. :(

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 04-01-21 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 23:17

Dat ik een ipl apparaat wil kopen, maar zoveel verschillende soorten zijn, en zoveel verschillende recensies

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 23:24

Dat ik een heel slecht voorgevoel al heb de hele dag wat betreft mijn oma... Ze ging vannacht weer achteruit en ze denken nu dat de chemo veel schade heeft aangericht aan de darmen. Ik wou haar al steeds appen maar ze blijkt ook heel moe te zijn en onrustig. Het is zo vervelend dat je er niet heen kan vanwege de corona maatregelen. En ik heb zoiets van mijn vader en zijn broer hebben voorrang. Ze moet ook rust hebben en na ( stiekem ) toch 2 bezoekjes vandaag denk ik dat ze behoorlijk moe is. Ik voel mij de hele dag al wat onrustig , maar als ik er dan aan denk krijg ik een beetje een vervelend gevoel...

En nog een ergernis die vriendin van mij... Ik heb het idee dat ze het niet helemaal snapt. Ik ben even flink afstand aan het nemen omdat ze mij toch wel pijn , verdriet en wat teleurstelling gaf door gewoon te negeren. Nu reageerde ze wel op mijn nieuwe profielfoto en dat wekt ontzettend veel verwarring bij mij op. Begrijp mij niet verkeerd ik ben hartstikke gek op haar en hou zeker nog van haar dat is ook niet zomaar over. Maar de manier van communicatie gaat nu gewoon vaag... Hoop dat er snel een moment komt dat we even in real life kunnen praten met elkaar. Verlang wat dat betreft wel om haar weer eens te knuffelen. Nu dat ik morgen al een uitnodiging krijg voor het vaccin komt dat moment weer iets dichterbij... en hopelijk kom ik er gewoon met haar uit. Wil wat dat betreft mijn maatje ook nog niet kwijt. Ik denk dat we er zoals altijd wel door komen , maar ik kan niet steeds het weer opnieuw als dat negeren weer een dingetje wordt.

En de volgende ergernis dat ik weer ga twijfelen of ik dat vaccin wil nu de uitnodiging er morgen aan komt. Het voelt dan toch weer heel snel. Was eerst heel mondig en zei al vrij snel die wil ik! Maar daar is het angstige stemmetje weer in mijn hoofd die zegt wat als? En daarbij komt nog mijn fobie voor naalden en prikken wat ik zo slecht kan handelen.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 23:50

JackieT schreef:
Dat ik een ipl apparaat wil kopen, maar zoveel verschillende soorten zijn, en zoveel verschillende recensies

Ik kom er ook niet uit.. Ook omdat ik een getinte/donkere huid heb kan ik er niet zomaar 1 bestellen.
En de salons zijn voorlopig dicht. :+

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 00:19

De hik ..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 00:49

Duitsland |o
Ik wou net nog even pinnen ivm de hoefsmid die morgen komt.
Ik betaal nog altijd contant.....
Kan je vanaf 11 savonds niet meer pinnen {:)-:(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 01:07

Mezelf. Ik wilde vroeg naar bed, de hele tijd tiktoks zitten kijken en nu pas in bed. Goed begin zo na de vakantie, mezelf meteen uitputten. Top.

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 01:43

michelle___ schreef:
JackieT schreef:

Ik kom er ook niet uit.. Ook omdat ik een getinte/donkere huid heb kan ik er niet zomaar 1 bestellen.
En de salons zijn voorlopig dicht. :+

Oh ja dan is het helemaal lastig, en voor dat geld ga je ook niet even wat uitproberen

Nou heb ik met salons ook niet de beste ervaring in laseren :')

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 06:21

Dat sinds ik gestopt ben met roken ik standaard om 05.00u wakker ben :\

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 06:39

Dit jaar. Nu al!
We moeten binnenkort een kat in laten slapen. Heb daar wel vrede mee, al doet dat toch pijn.
Krijg ik vervolgens te horen dat mn tante, welke al zolang ik me herinner tegenover ons woont en dus eigenlijk altijd bij ons was omdat ze alleen was, euthanasie laat plegen binnen 2 weken.
Ik snap dr keuze, maar ook dat doet niet minder zeer.
Gisteren nog uitgeput gaan slapen, maar vannacht wakker geworden doordat mn vriend thuis kwam. Nu komt alles ineens echt binnen |(

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 08:15

Rambogirl schreef:
Dit jaar. Nu al!
We moeten binnenkort een kat in laten slapen. Heb daar wel vrede mee, al doet dat toch pijn.
Krijg ik vervolgens te horen dat mn tante, welke al zolang ik me herinner tegenover ons woont en dus eigenlijk altijd bij ons was omdat ze alleen was, euthanasie laat plegen binnen 2 weken.
Gisteren nog uitgeput gaan slapen, maar vannacht wakker geworden doordat mn vriend thuis kwam. Nu komt alles ineens echt binnen |(

Heel veel sterkte met alles :(:)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 08:47

hagelslag schreef:
Duitsland |o

Dit kan in Nederland ook niet, dus ja. :')

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 08:56

In België ook bijna nergens..... ooit 3 pinautomaten afgereden om de oppas te kunnen betalen. Uiteindelijk dag later langs de oppas gereden om haar te betalen. Gelukkig vaste oppas in het dorp dus dan is het vertrouwen dat je daadwerkelijk betaald er wel.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 09:01

nicole_floor schreef:
hagelslag schreef:
Duitsland |o

Dit kan in Nederland ook niet, dus ja. :')

Oh echt?

Vroeger op Ameland kon je altijd en eeuwig pinnen

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 09:11

Er zijn ook veel plofkraken geweest. Daarom zijn ze niet meer altijd open dacht ik.

Je kunt natuurlijk ook via tikkie betalen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 09:20

Dat ik niet uit bed wil :') ik voel de kou al motiveert zeg maar niet echt.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 09:23

Lestrange01 schreef:
Mijn contract loopt 12 januari af, maar ik heb nog steeds niets gehoord. Ik weet dus niet of ze me nog een jaartje willen houden of niet en ze hebben niet aan de aanzeggingsplicht van een maand voldaan.

Als ze me eruit gooien zonder dat ook maar een week van te voren aan te geven.. ik kan me haast niet voorstellen dat een bedrijf zoiets banketstaaf zou doen. Gewoon echt niet. Maar ik zit alsnog in onzekerheid, want ze hebben ook niet gesproken over verlenging.

En ik erger me eraan dat we, omdat nu alles online is, "minder tijd gaan besteden aan het bespreken van de stof". Oftewel, we moeten meer zelf gaan doen en hebben een uur korter les. Twee lessen van 1 uur per week, en hier heb ik 2000 euro voor betaald?

Gewoon aan het werk blijven na 12 januari, stilzwijgend verlengt :9k

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 09:52

fjordjes schreef:
chanicha schreef:

Iedereen heeft daar last van, wij ook. Ze zijn bezig om het te verbeteren maar hoe lang dat duurt mag Joost weten.

Nou inderdaad maar wel gewoon betalen!
Was zo tevreden met Telfort he :n

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 10:33

Anonieme beller om 09:30. Toen ik besloten had dat ik toch wilde opnemen, hing diegene op. Maargoed, geen voicemail, niet nog een keer gebeld, dus zie wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 10:58

Rambogirl schreef:
Dit jaar. Nu al!

Bah, sterkte! :knuffel: