Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 16:16

Nayomie schreef:
Mensen die zeggen: Hey (naam van partner)! Neem je een hond?
En ik sta er naast. Tel ik dan niet meer mee? :=

Dit gebeurd bij mij dus in de groepsapp van mijn schoonfamilie.
"Je staat leuk op die foto (naam partner)" Oke ik dus niet >;) "mooie auto heb je gekocht (naam partner)" :roll: (en ja ik zit in die app). Hele grote ergenis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 16:27

Nayomie schreef:
Dat weet je toch, wij zijn alleen maar "vriendin/vrouw van" of "vrouw" (als in: "vrouw wordt nieuwe directeur van bedrijf X"). :+ Maar nee, irritant wel inderdaad...

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 16:37

Detroit schreef:
Nayomie schreef:

"Je staat leuk op die foto (naam partner)" Oke ik dus niet >;) "mooie auto heb je gekocht (naam partner)" :roll: (en ja ik zit in die app). Hele grote ergenis!

Dat zou ik misschien nog wel erger vinden, alsof ze jou niet accepteren of zo, of vat jij het niet zo zwaar op?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 16:43

Dat ik nu koffie aan het drinken ben en er eigenlijk niet van hou, maar de chocomelk is op en apparaat wordt maandag pas weer bijgevuld. :')

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 16:45

Detroit schreef:
Nayomie schreef:

Ik was gewoon uit zo'n schoonfamilie app gegaan, daag hoor. :=

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 16:51

Niobe schreef:
Detroit schreef:
Nayomie schreef:

Dat zou ik misschien nog wel erger vinden, alsof ze jou niet accepteren of zo, of vat jij het niet zo zwaar op?

Dit gebeurt mij dus ook regelmatig. "hey (naam partner), heb jij ruzie met Nayomie?". Inderdaad, schoonfamilie telt soms echt niet mee. Maar met vond ik het gewoon grof. Is familie van partner, woont paar huizen verder op, woon ruim anderhalf jaar samen, ik groet ze gedag, en dat is de reactie. :=

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 17:05

Niobe schreef:
Detroit schreef:

Nee zo zwaar vat ik het (inmiddels) niiet meer op. Maar blijft niet sociaal natuurlijk. Ze accepteren mij wel hoor, maar heb verder ook niet een fantastische klik met ze. :')

Edit: ik kan er wel uitstappen. Daar heb ik over nagedacht. Maar dat vind ik sneu voor mijn partner dat er een soort van ruzie ontstaat waar ie tussen staat dan. Dus de app staat op stil en meldingen uit. En tik ik soms aan om van t ongelezen af tr zijn haha.

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 17:10

Pony toch weer last van de zomereczeem terwijl het suuuper goed ging en hij tot afgelopen week zonder deken heeft gestaan

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 18:28

Ik verveel mij, opzich heb ik meer dan genoeg te doen maar het meeste moet je met 2 personen doen....
En laat er nu niemand zijn di kan helpen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 18:31

Aan zo'n kerel die mij een bericht stuurt dit gaat al 6 jaar zo om de zoveel tijd sinds 2014

Geef het nou maar op vriend :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 19:32

Lekker eten gekookt, maar ik proef het nu nog en daardoor wil ik eigenlijk meer :o

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 19:51

oomens schreef:
Iejoorr schreef:
Dat er een insect mij in mn huis ging aanvallen. Ik heb het beest met een vaatdoekje uit de lucht gemept, zo onder mn wasmachine :') Bleek dat beest dus nog half te leven. Ik als een gek de vliegenmepper halen, zodat ik hem onder mn wasmachine uit kon halen. Kom ik terug, is dat beest weg ;(
Nu ben ik bang dat 'ie me op een onbewaakt moment weer gaat aanvallen :=

Wat voor beest was het?

Ik geloof een sluipwesp := Doen niet heel veel kwaad, maar ze moeten niet op me af blijven vliegen :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 20:47

Dat mijn zusje der vriend en je bepaalde dingen met name s'nachts niet wilt horen. Bed staat tegen de muur dus maakt ook zoveel lawaai ben toch geneigd om er iets van te zeggen helemaal s'nachts heb al nachten onrustig / slecht geslapen door hooikoorts.

Gelukkig heb ik het hele huis morgen voor mij alleen ik kijk er nu al naar uit *\o/*

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 21:47

AnnexUdith schreef:
Dat mijn zusje der vriend en je bepaalde dingen met name s'nachts niet wilt horen. Bed staat tegen de muur dus maakt ook zoveel lawaai ben toch geneigd om er iets van te zeggen helemaal s'nachts heb al nachten onrustig / slecht geslapen door hooikoorts.

Gelukkig heb ik het hele huis morgen voor mij alleen ik kijk er nu al naar uit *\o/*

Schuif gelijk het bed stukje van de muur :')

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 21:50

chanicha schreef:
Hierachter ook het huis in de steigers, sporadisch een schilder op te zien en nu gaan ze voor schuren :=
Nou ja schuren, even een apparaatje er overheen en klaar maar je zou toch denken dat ze aan de achterkant beginnen hè :')

Woon jij bij mij in de straat ofzo :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 21:59

TheJokerr schreef:
AnnexUdith schreef:

Schuif gelijk het bed stukje van de muur :')

:')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 22:36

Ik ben erg verdrietig...Onze stal is verkocht en vanavond gehoord dat de kudde / groepsstal definitief weg gaat en er is gewoon geen alternatief in deze omgeving |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 23:11

Ineke2 schreef:
Ik ben erg verdrietig...Onze stal is verkocht en vanavond gehoord dat de kudde / groepsstal definitief weg gaat en er is gewoon geen alternatief in deze omgeving |(
Welke kant van Rotterdam zit je? Zou Voorne-Putten een optie zijn voor je - Iron Horse Ranch in Hellevoet? Ik weet niet precies hoe ze hun paarden nu houden, maar ik dacht dat het in eerste instantie een paddock paradise moest worden toen het werd overgenomen. En anders de stal van ruitje hier op Bokt...? Je zit dan wel al voorbij Den Haag...

Net 11km gewandeld, nu zere voeten, "want opbouwen is voor verstandige mensen." :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 23:34

Lief gedacht, ik sta nu op Iron horse. Die stal is dus verkocht en word een stal in 13 in dozijn stal met nieuwe “ o zo mooie boxen “ nog net geen gouden knoppen erop.

Komen stallen met een uitloopje bij. Uitloop is net groter dan de box of net zo groot.

Kortom echt vreselijk... daar ga je minstens 50 euro extra voor betalen en wil je dat je paard buiten word gezet kost dat nog weer extra geld.

Maar paard buiten laten kan dan weer niet :')

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 01:00

Wat een tegenvaller Ineke! Dat wordt dus op zoek naar wat anders!

Hier de terugkerende ergernis van de buren. Het was weer ‘feest’ vanmorgen om 7:00.
Tot zover uitslapen op een zaterdag ochtend. Dat gekrijs van de buurheks brengt doden tot leven...

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 05:41

Zo ontzettend slecht geslapen en moet zo werken tot 16u. Vraag me af hoe lang ik het ga volhouden.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 07:21

Isabel schreef:
chanicha schreef:
Hierachter ook het huis in de steigers, sporadisch een schilder op te zien en nu gaan ze voor schuren :=
Nou ja schuren, even een apparaatje er overheen en klaar maar je zou toch denken dat ze aan de achterkant beginnen hè :')

Woon jij bij mij in de straat ofzo :')

Denk dat die steiger dan wel erg lang is Isabel :')

Zit ook totaal geen logica in bij die schilders :=
De steigers staan achter en waar gaan ze schuren :o? juist, voor _O-
Nou ja schuren, ze zijn met 5 minuten klaar!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 07:24

Begin je mooi optijd met werken, rij je een binnendoor weggetje omdat je die nueenmaal kent. Bespaar je enkele reis 20 minuten.
Dus totaal 40 minuten.
Je komt weer bij de fabriek om te laden. Is het voer niet klaar....
Ik was te snel terug, mijn collega's doen er schijnbaar een uur langer over. Nu mag ik een uur wachten tot het voer klaar is

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 07:35

Dat ik om 7 uur al wakker was omdat iemand zijn wekker had aangezet en vervolgens hard op gaan praten

Bedankt maar weer

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 08:18

Elke zaterdag klokslag 8 uur gaat onder mijn slaapkamerraam de schuurmachine van de buurman aan. Als je mij toch ergens chagrijnig mee wakker kan krijgen |o