Nayomie schreef:Mensen die zeggen: Hey (naam van partner)! Neem je een hond?
En ik sta er naast. Tel ik dan niet meer mee?
Dit gebeurd bij mij dus in de groepsapp van mijn schoonfamilie.
"Je staat leuk op die foto (naam partner)" Oke ik dus niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Mensen die zeggen: Hey (naam van partner)! Neem je een hond?
Detroit schreef:Nayomie schreef:Mensen die zeggen: Hey (naam van partner)! Neem je een hond?
"Je staat leuk op die foto (naam partner)" Oke ik dus niet"mooie auto heb je gekocht (naam partner)"
(en ja ik zit in die app). Hele grote ergenis!
Detroit schreef:Nayomie schreef:Mensen die zeggen: Hey (naam van partner)! Neem je een hond?
"Je staat leuk op die foto (naam partner)" Oke ik dus niet"mooie auto heb je gekocht (naam partner)"
Niobe schreef:Detroit schreef:Nayomie schreef:Mensen die zeggen: Hey (naam van partner)! Neem je een hond?
Dat zou ik misschien nog wel erger vinden, alsof ze jou niet accepteren of zo, of vat jij het niet zo zwaar op?
Niobe schreef:Detroit schreef:Dit gebeurd bij mij dus in de groepsapp van mijn schoonfamilie.
Dat zou ik misschien nog wel erger vinden, alsof ze jou niet accepteren of zo, of vat jij het niet zo zwaar op?
oomens schreef:Iejoorr schreef:Dat er een insect mij in mn huis ging aanvallen. Ik heb het beest met een vaatdoekje uit de lucht gemept, zo onder mn wasmachineBleek dat beest dus nog half te leven. Ik als een gek de vliegenmepper halen, zodat ik hem onder mn wasmachine uit kon halen. Kom ik terug, is dat beest weg
![]()
Nu ben ik bang dat 'ie me op een onbewaakt moment weer gaat aanvallen
Wat voor beest was het?
AnnexUdith schreef:Dat mijn zusje der vriend en je bepaalde dingen met name s'nachts niet wilt horen. Bed staat tegen de muur dus maakt ook zoveel lawaai ben toch geneigd om er iets van te zeggen helemaal s'nachts heb al nachten onrustig / slecht geslapen door hooikoorts.
Gelukkig heb ik het hele huis morgen voor mij alleen ik kijk er nu al naar uit
TheJokerr schreef:AnnexUdith schreef:Dat mijn zusje der vriend en je bepaalde dingen met name s'nachts niet wilt horen. Bed staat tegen de muur dus maakt ook zoveel lawaai ben toch geneigd om er iets van te zeggen helemaal s'nachts heb al nachten onrustig / slecht geslapen door hooikoorts.
Gelukkig heb ik het hele huis morgen voor mij alleen ik kijk er nu al naar uit
Schuif gelijk het bed stukje van de muur
Ineke2 schreef:Welke kant van Rotterdam zit je? Zou Voorne-Putten een optie zijn voor je - Iron Horse Ranch in Hellevoet? Ik weet niet precies hoe ze hun paarden nu houden, maar ik dacht dat het in eerste instantie een paddock paradise moest worden toen het werd overgenomen. En anders de stal van ruitje hier op Bokt...? Je zit dan wel al voorbij Den Haag...Ik ben erg verdrietig...Onze stal is verkocht en vanavond gehoord dat de kudde / groepsstal definitief weg gaat en er is gewoon geen alternatief in deze omgeving
Isabel schreef:chanicha schreef:Hierachter ook het huis in de steigers, sporadisch een schilder op te zien en nu gaan ze voor schuren![]()
Nou ja schuren, even een apparaatje er overheen en klaar maar je zou toch denken dat ze aan de achterkant beginnen hè
Woon jij bij mij in de straat ofzo