Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 12:55

Silly1972 schreef:
Gini schreef:
Ja, dat verdient niet de schoonheidsprijs (al vind ik het ook niet helemaal onbegrijpelijk), maar de berichten hierboven gingen daar -als ik het juist interpreteer uiteraard- niet over, maar over het feit dat die wegloopt van drama, problemen, een ziek familielid.

Dat klopt, dat is inderdaad wat ik denk, ik vind het wel heel toevallig dat ze precies na zo'n bericht ontmatched wordt.
En natuurlijk kan het ook ergens anders om zijn, maar dan nog, heb de ballen om eerlijk te zijn.
Maar ja, zo denk ik erover, misschien heb ik gewoon teveel van die losers meegemaakt.

Ik sta er anders in. Ik ben aan een vreemde geen verantwoording verschuldigd. Zeker niet wanneer het die vreemde is die mij het eerste "dumpt" en de afspraak afzegt. Hij had verschillende dingen kunnen doen en hij heeft voor dit gekozen omdat hij zich daar het beste bij voelde. Af en toe mag je voor jezelf kiezen, zeker als je nog in zo een prille fase van kennismaking zit.
Om zo een persoon dan meteen een loser te noemen vind ik een heel negatieve kijk naar de mensheid. Het is niet omdat iemand een bepaalde situatie anders aanpakt dan jij zou doen, dat dat slecht is, laat staan dat je meteen de stempel 'loser' op iemand moet plakken waar je helemaal niks van weet buiten wat Daffodil hier in enkele alinea's neerschrijft.

daffodil

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 15:12

Oh jullie hangen er heel veel aan. Ik had het bericht ook echt luchtig gehouden en het ging nog neit eens zozeer over mijn zusje maar wel over mijn werk .Ik ben zelfstandig ondernemer en daar hangt soms aan vast dat ik op tijdstippen werk waar anderen vrij zijn, dat ik soms meer uren dan gemiddeld maak en dat ik een bepaalde verantwoordelijkheid heb, die sommigen niet hoeven te hebben in loondienst.

Ik denk eerlijk gezegd dat ie dat vervelender vindt of vond maar joh ik ben allang weer verder. Als je ervoor kiest om gewoon te veriwjderen ipv het gesprek aan te gaan, dan ben je sowieso niet voor mij bestemd toch!

En dat van mijn zusje vertel ik eigenlijk liever niet. Mensen doen er snel heel beladen om, vinden het lastig terwijl wij er juist zo nuchter instaan en leuk leven zolang dat kan! Dat valt niet altijd mee om uit te leggen dus ik hou het in eerste instantie vaak wel even voor mezelf. Juist omdat ik weet dat het een zwaar onderwerp kan zijn, niet voor mij maar wel voor de ander!

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 17:31

Ik heb een paar weken geleden Tinder uit de kast getrokken op een gezellig wijn avondje met vriendinnen. Was eigenlijk gewoon bedoeld als afleiding (mijn ex met wie ik net een huis had gekocht is vreemdgegaan, zijn nu paar maanden uit elkaar). Maar nu heb ik dus een hele leuke man ontmoet. :')

We hebben er nu 2 dates opzitten, spreken elkaar dagelijks en het is echt super gezellig.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 18:28

Mocht er nog iemand een scharrel zoeken, ik heb er een over :') _O-

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 18:39

Trui schreef:
Mocht er nog iemand een scharrel zoeken, ik heb er een over :') _O-

Dit heeft wat uitleg nodig natuurlijk :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 21:17

Nou Inderdaad Trui haha, vertel

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 21:44

In grote lijnen: Het praten ging echt vloeiend en was erg gezellig, maar hij liet nergens doorschemeren wat hij nou eigenlijk zocht. Dus toen ie voor t eerst vroeg of k wat wilde gaan doen met m (gewoon normaal, wandelen :+ ) vroeg ik van joh wat zoek je eigenlijk. Tja en toen was t ‘geen relatie, en normale vrienden heb ik al genoeg’ :wave:

Vind t nogsteeds een leuke vent trouwens maar hebben gewoon niet dezelfde wensen

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 21:50

Stuur maar door! *\o/*

Spoiler:
geintje natuurlijk :Y)

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 22:28

Dat is wel balen als het allemaal zo vlotjes verloopt en dat die uit is op alleen sex -O-

Jullie dit weekend ook al zo vaak uitgenodigd voor een brunch en 'netflix en chill' voor pasen?. :') er lijkt geen normale vent meer te vinden die ook maar een beetje energie wil steken in een vrouw. Verwacht geen huwelijksaanzoek en ben ik ook echt niet naar op zoek maar ga niet na 5 minuten bij een vreemde op de bank liggen
Spoiler:
en al helemaal niet met de benen wijd :')

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 16:43

Sjofel schreef:
Dat is wel balen als het allemaal zo vlotjes verloopt en dat die uit is op alleen sex -O-

Jullie dit weekend ook al zo vaak uitgenodigd voor een brunch en 'netflix en chill' voor pasen?. :') er lijkt geen normale vent meer te vinden die ook maar een beetje energie wil steken in een vrouw. Verwacht geen huwelijksaanzoek en ben ik ook echt niet naar op zoek maar ga niet na 5 minuten bij een vreemde op de bank liggen
Spoiler:
en al helemaal niet met de benen wijd :')

Maar niet op ingegaan dus? :D

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 18:00

Haha nee nog steeds niet, heb ook nooit de behoefte om op te springen om op een vreemde vent zn bank te gaan liggen :')

Ieder zijn ding hoor maar ik laat de kans even voorbij gaan :Y)

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 23:23

Sinds gisteren maar weer eens Tinder geïnstalleerd. Ben benieuwd :Y)

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 10:29

Hebben jullie ook opeens gratis paspoort functie tot eind april?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 10:31

Huh, dat was toch een 1 april grap? Die heb ik zo weggeklikt..

Morgen eindelijk weer een date op de planning! Even koffie drinken..

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 11:16

Marocje dat dacht ik ook. Maar ik ben al in meer landen geweest dan voor corona tijd. :')
Moet wel zeggen dat in Nederland swipen toch het leukste is, en het noorden is ook leuker dan het zuiden. ;(

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 19:38

Oh krijg ik daarom al die ver weg wonende mannen :7

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 22:29

Jeetje, was net aant swipen en kreeg een superlike met swipebericht. Hmm, zag er goed uit dus like diegene, krijg ik meteen een bericht dat zij op zoek zijn naar mij!

Uhh wait what! Wij? Hij viel maar meteen met de deur in huis..

Normaal ben ik degene die zo direct en open is :') _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 22:32

Oooh, ik kreeg gisteren zo'n zelfde verzoek, regio Utrecht?

:')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 22:52

Hmm, net gekeken maar regio staat er helaas niet bij, alleen ‘16km uit de buurt’.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 23:28

Dus :')

Hier staat er:

Woont in Utrecht.
16 kilometer uit de buurt.

Komt er bij jou ook een legerbroek voorbij tussen de foto's?

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 07:01

Afbeelding

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 07:03

Nee, dan zal dit een ander zijn. Hij staat op wat foto’s met zijn dochter en zit op een nep gorilla..

(Vandaar dat ik met die eerste zin ‘wij zoeken jou’ in eerste instantie wat anders interpreteerde :Y) )

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 22:23

Zo ik meld mij hier ook weer! Veel meegepraat hier een jaar of 4 geleden en inmiddels een koophuis en verloving verder.. nu weer back in business :D het kan gek lopen, maar ik moet zeggen dat ik nu veel minder creeps tegen kom dan 4 jaar geleden.. zou dat met leeftijd te maken hebben? Ik zoek nu vanaf minimaal 30.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 22:48

Huh? Verloving verbroken of samen op zoek?

Grappig, ik kom ook niet zoveel creeps tegen. Zoek idd op ouder dan 30, dus zou best ook met de leeftijd te maken kunnen hebben..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 07:51

Ik kom genoeg creeps tegen van 30 of zelfs 40. Vermoeiend vind ik het.

Maare. Pascalle. Balen dat het toch niet heeft gewerkt.