Silly1972 schreef:Gini schreef:Ja, dat verdient niet de schoonheidsprijs (al vind ik het ook niet helemaal onbegrijpelijk), maar de berichten hierboven gingen daar -als ik het juist interpreteer uiteraard- niet over, maar over het feit dat die wegloopt van drama, problemen, een ziek familielid.
Dat klopt, dat is inderdaad wat ik denk, ik vind het wel heel toevallig dat ze precies na zo'n bericht ontmatched wordt.
En natuurlijk kan het ook ergens anders om zijn, maar dan nog, heb de ballen om eerlijk te zijn.
Maar ja, zo denk ik erover, misschien heb ik gewoon teveel van die losers meegemaakt.
Ik sta er anders in. Ik ben aan een vreemde geen verantwoording verschuldigd. Zeker niet wanneer het die vreemde is die mij het eerste "dumpt" en de afspraak afzegt. Hij had verschillende dingen kunnen doen en hij heeft voor dit gekozen omdat hij zich daar het beste bij voelde. Af en toe mag je voor jezelf kiezen, zeker als je nog in zo een prille fase van kennismaking zit.
Om zo een persoon dan meteen een loser te noemen vind ik een heel negatieve kijk naar de mensheid. Het is niet omdat iemand een bepaalde situatie anders aanpakt dan jij zou doen, dat dat slecht is, laat staan dat je meteen de stempel 'loser' op iemand moet plakken waar je helemaal niks van weet buiten wat Daffodil hier in enkele alinea's neerschrijft.