Ik denk dat ik de groeicurve van m’n baby overschat heb voor die capibara broek, volgens mijn berekeningen en glazen bol kan ie m nu ergens in de zomer aan Toch even ruilen voor maatje kleiner denk ik
Cavia’s zijn ook leuk. Ik ga hier denk ik niet meer lezen, ga nog eens failliet door jullie
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-19 10:07
Welke maat heb je liggen Vero? Ik heb de 62/68 en Sophie kan m op lijf nu aan en is een 64 nu denk ik.
Ik ga niet kijken naar de cavia’s Ik ga niet kijken naar de cavia’s Ik ga niet kijken naar de cavia’s Ik ga niet kijken naar de cavia’s Ik ga niet kijken naar de cavia’s Ik ga niet kijken naar de cavia’s
74/80, weet ook niet wat ik dacht toen ik die bestelde. Hij zit nu in 56. Is nu denk ik ook 56cm. Zit ie bij Sophie nu ruim? Kan ze m aan tot 68/74 cm of valt ie korter?
Duc_je
Geplaatst: 22-07-19 10:24
Gekeken bij de cavia's ik ben er niet verliefd op, gelukkig, want ik heb een koopstop. Nu nog bedenken wat ik ga doen tijdens het kolven, misschien maar Netflix kijken en hier meelezen.
Jammer verootje van de maat. Ik heb een 74-80 van de vogels en mijn zoon is bijna een jaar vind het redelijk ruim vallen en hij heeft geen lange benen dus kunnen voorlopig vooruit
Alleen de verpakking en retourdingen al weggegooid
Iemand nog interesse in capibara broek mt 74/80?
Anders doe ik deze voor volgend najaar, past ie vast ook nog wel in dan valt toch wat ruim allemaal weer dit keer. Zag net dat de longsleeve dezelfde maatvoering heeft als de sandwichlijn van deze zomer.
Ik heb ook wat overschat voor mijn kleine die nu in 56 zit. Merelbroek in 74/80 en Capibara longsleeve in 62/68 zie ik hem voorlopig echt nog niet passen twijfel enorm of een maat kleiner van de capibara niet te klein zal worden, maar deze is zowat vergelijkbaar met een 74 qua pasvorm..
Ik denk dat ik de 62/68 dan wel zou houden en de 74 terug zou sturen. 62/68 zal toch wel passen ergens in het najaar. Inderdaad wat hierboven ook werd gezegd, is het begin volgend jaar ook gewoon nog koud natuurlijk.
tita
Geplaatst: 22-07-19 11:47
verootjoo schreef:
Ja de broek idd volgens groeicurve is ie pas 74cm als ie 13 maanden is en dat is volgend jaar mei Dus ja. Deze gaat terug en dan neem ik een kleinere.
Sam is 12 maanden 74 en de broek is zeker nog 4cm te lang
tita
Geplaatst: 22-07-19 11:47
Pantykous schreef:
Toch zonde om iets in je kast te hebben wat ze niet passen voorlopig?
Nope ik heb de 74-80 longsleeve, die zou ik wel kunnen opmeten voor je voor het idee
verootjoo
Geplaatst: 22-07-19 12:11
Pantykous schreef:
Toch zonde om iets in je kast te hebben wat ze niet passen voorlopig?
Ja gelijk, ik heb contact gehad en ga de mijne terug doen en kleiner bestellen. Capibara’s combineren leuk met mingo fur vind ik en die longsleeve heb ik wel in de goede maat.