Ik mag namelijk ook weer opzoek..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vet irritant haha
Dus zal hem morgen even netjes antwoorden dat het ok is dat ie zijn hart bij me lucht maar dat ik het gewoon niet voelde. Tsja.
In een andere auto was ik waarschijnlijk in het ziekenhuis beland ipv dat ik nog lekker 2 dagen stage kon afmaken.

Wel grappig als dat lukt.
Maar het maakt geen donder uit, schuld heeft ze toch.Nummus schreef:Dat denk ik! Ze bleef maar zeggen dat ze echt geremd had maar de auto "reed gewoon door". Gezien de snelheid waarmee ze op me klapte vermoed ik dat ze gewoon op d'r telefoon zat of zat te suffen ofzo. Om er maar vanaf te zijn dat ze het de hele tijd zei heb ik maar gezegd van ja ik geloof je. Maar of dát geloofwaardig overkwam weet ik niet.Maar het maakt geen donder uit, schuld heeft ze toch.
Gebeurt overigens vaker op dat stukje begreep ik van de andere dierenartsen die daar werken...

Rytir schreef:Poeh nummus, wat een narigheid! Wel ff rustig aan doen hoor; zo'n klap heeft echt wel impact op je lijf! Verder geen problemen om daarna weer in de auto te stappen? Sterkte iig!
) en had behalve een flinke blauwe plek van de gordel ook niets. Ambulance is er nog bij geweest, gaven aan dat ze iemand eigenlijk altijd wel meenemen in verband met nekklachten, maar dat dat bij mij niet nodig was. Zat een uur later weer op m'n werk
Het gaat dus super goed, allebei tinder al verwijderd. Het gaat heel snel, maar ik voel me enorm op mijn gemak bij hem, totaal geen stress, ik kan gewoon mezelf zijn, ik heb niet het gevoel dat ik constant indruk op hem moet maken, maar er is wel spanning en aantrekking. Hij heeft hetzelfde. Het is echt helemaal nieuw voor mij dat ik niet gestrest raak van daten, het voelt zo raar dat het zo relaxed is, maar het is een goed teken denk ik dat we allebei geen stress krijgen?
ze moeten alleen wel netjes bijgehouden worden, anders is het wel snel onverzorgd. mijn vriend had hem laatst iets te kort getrimd en ik heb er 2 dagen aan moeten wennen. Ik keek hem steeds heel sip aan