Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bambi1995

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 14:26

Mijn moeder is helemaal erg die denkt al dat ik een relatie heb als ik 1 date heb gehad

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 14:27

Zo is mijn moeder ook :')

Officieel maken is ook altijd zo'n gedoe ... Dat hoeft nog even niet voor me precies :+

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 14:28

Daten als je verkouden bent. Het ligt eraan hoe leuk ik iemand vind.

Mijn Madrid date was de 2e date die we hadden ook verkouden. En we hadden die date al verplaatst, omdat hij dus zo verkouden was. Maar we hebben toen einde avond wel gezoend :))

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 14:30

Bambi1995 schreef:
Mijn moeder is helemaal erg die denkt al dat ik een relatie heb als ik 1 date heb gehad

Haha ik vertel m'n moeder vrij veel, en ik heb zoveel dates gehad dit jaar dat die wel weet dat 1 date niks zegt :+ maar ze weten ook wel dat ik iemand niet zomaar meeneem met kerst

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 14:31

Mijn moeder is totaal niet zo. Die interesseert zich sws niet echt voor een mogelijke schoonzoon. Volgens mij ziet ze me ook liever alleen blijven. Mn exen waren ook nooit goed genoeg.
Ik hoop vooral dat ik ooit een leuke schoonfamilie tref, maar ja, die krijg je ook cadeau bij je vent he! :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 14:33

Jibbel schreef:
Mijn moeder is totaal niet zo. Die interesseert zich sws niet echt voor een mogelijke schoonzoon. Volgens mij ziet ze me ook liever alleen blijven. Mn exen waren ook nooit goed genoeg.
Ik hoop vooral dat ik ooit een leuke schoonfamilie tref, maar ja, die krijg je ook cadeau bij je vent he! :P

Mijn vriendin heeft ook zo'n moeder, heel vervelend... :n

Mijn ouders vragen nooit ergens naar, dus zolang ik niks vertel :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 14:36

Mijn ouders vragen ook niks en ik vertel niks :')
Mn opa zit wel steeds te vissen wanneer ik nou eindelijk eens een vent heb :+ niet op een vervelende manier overigens maar gewoon omdat ie t leuk voor me zou vinden

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 14:36

Ja, vervelend is het wel. Eerst dacht ik nog dat het kwam omdat ik een meisje ben en dat moeders t lastig vinden als er ineens een man aan hun dochter komt. Maar nu mn broertje inmiddels op een leeftijd is dat hij ook wat serieuzere vriendinnetjes heeft, merk ik hetzelfde.
Zal vast goedbedoelde moederliefde zijn ofzo, maar echt uitnodigend om iemand mee naar huis te nemen om voor te stellen is het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 14:37

Jibbel schreef:
Ja, vervelend is het wel. Eerst dacht ik nog dat het kwam omdat ik een meisje ben en dat moeders t lastig vinden als er ineens een man aan hun dochter komt. Maar nu mn broertje inmiddels op een leeftijd is dat hij ook wat serieuzere vriendinnetjes heeft, merk ik hetzelfde.
Zal vast goedbedoelde moederliefde zijn ofzo, maar echt uitnodigend om iemand mee naar huis te nemen om voor te stellen is het niet.

Nee precies, bij mijn vriendin dus net zo.. Geloof dat deze wel aardig geaccepteerd is, maar die van haar broer en zus niet :n Snap dat niet zo goed, je gunt je kind toch het beste en dus ook een leuke liefde?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 14:39

Dat is wel heel jammer Jibbel.. mijn ouders zijn altijd wel nieuwsgierig en geïnteresseerd. En iedereen is welkom. Ze hebben wel wat nare dingen nu meegemaakt met mijn laatste ex, maar ik weet zeker dat ze bij deze date meteen een goed gevoel gaan hebben!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 14:59

Ik vertel mijn ouders niks tot het echt dik aan is. Ze zien altijd gelijk veel meer voor zich dan nodig en sowieso heb ik niet echt een geweldige band met ze.

Kan begrijpen dat niet fijn is als je ouders zo onverschillig tegenover hun eventuele schoonkinderen staan.

Ik ken het andersom. Mijn ouders hebben letterlijk gezegd dat ze het belachelijk vinden dat mijn ex uit elkaar gingen en we maar gewoon bij elkaar moesten blijven. Dat bepalen we zelf wel..

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:02

Mijn moeder vertelde ik vaak wel of ik aan het daten was en met wie. Nu mis ik dat wel een beetje.
Mijn pa onthoudt toch niet wat ik zeg of hij maakt het awkward voor me (door mijn toenmalige date uit te nodigen op een familiefeest :') ).

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:04

linoleum schreef:
Ik vertel mijn ouders niks tot het echt dik aan is. Ze zien altijd gelijk veel meer voor zich dan nodig en sowieso heb ik niet echt een geweldige band met ze.

Kan begrijpen dat niet fijn is als je ouders zo onverschillig tegenover hun eventuele schoonkinderen staan.

Ik ken het andersom. Mijn ouders hebben letterlijk gezegd dat ze het belachelijk vinden dat mijn ex uit elkaar gingen en we maar gewoon bij elkaar moesten blijven. Dat bepalen we zelf wel..

Mijn oudes vonden het ook superjammer hoor dat het uitgingg, ze vonden mijn ex echt een hele leuke jongen. Dar maakt het dat na 1,5 jaar ze er nog steeds dagelijks contact mee hebben en mijn vader nog regelmatig met hem en zijn vrienden op stap gaat, voetbalwedstrijden en thuis op de bank. Das ook best lastig hoor := want ik spreek hem niet meer

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:06

Mijn familie is ook wel zo'n familie die een jongen gaat zitten uithoren.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:13

Mijn moeder vond het erger toen het uitging met mijn ex dan ik zelf :') Roept na zes jaar nog steeds dat het zo'n leuke jongen was :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:28

Er zit een verschil tussen het jammer vinden en het er letterlijk niet mee eens zijn.. ik snap best dat je het jammer vind als relatie van je kind overgaat. Maar mijn ouders lieten na een halfjaar nog steeds duidelijk merken dat ze het maar dom vonden dat we uit elkaar waren. Ook al stonden we beide volledig achter de keuze. Heeft voor een flinke deuk veroorzaakt in de relatie met mijn ouders.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:37

Lijkt me akelig als je ouders dat zo laten merken...

Ik heb Tinder verwijderd. Hatsikidee. Rust in de tent :)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:39

Had je 'last' van het tinderen?
Wat ik heb gedaan, is alle meldingen uitgezet. Ik swipe vooral voor het vermaak en heel af en toe voer ik dan eens een gesprek.
Nu wel een leuk gesprek lopen, dan merk ik dat ik stiekem wel vaker de app open om te kijken of ik een berichtje terug heb.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:54

Jibbel heb je dan niet de neiging de meldingen weer aan te zetten? Ik had ook altijd meldingen uitgezet, mijn telefoon ligt op mijn bureau op mijn werk, soms zitten er wel een collega's of klanten naast me, stond altijd zo stom als er dan meldingen van Tinder kwamen. Zat een keer een collega naast me, toen ik in gesprek was met meerdere mannen op Tinder, kwam de ene na de andere melding binnen :+

Moest van de week nog wel lachen om m'n date. Zegt ie dat ie het zo leuk vind dat ik niet zo meisje meisje ben maar meer sportief en stoer type maar tegelijk wel vrouwelijk. En niet zo'n vrouw met nepnagels en dit en dat. Moest zo hard lachen... ik heb namelijk wel nepnagels _O- hij kon er zelf ook hard om lachen gelukkig en ik vond het wel een compliment dat hij dat niet gezien had, probeer ze zo natuurlijk mogelijk te laten uitzien en dat lukt blijkbaar :D

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:57

oh, nee totaal niet! Ik heb zoveel mogelijk meldingen van alles uitgezet. Merk dat ik redelijk opgefokt raakte van binnenkomende berichten en de wetenschap dat ik berichten had, maar er nog niet op kon reageren. Stik benieuwd wat erin staat dan. Dus uit zelfbehoud is dit prima zo.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:59

Ik heb Tinder er ook afgeknald. Helemaal geen zin meer in :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 16:05

Ik heb vroeger ook wel eens de meldingen uit gezet maar gewoon vrolijk verder getinderd. Totdat ik de blunder maakte om bij mijn vriend (toentertijd nog date) de meldingen perongeluk aangezet had en er daar een bericht binnen kwam.

@Anne_Bento, mijn vriend heeft datzelfde ja, die is blij dat ik niet zo'n meisje meisje ben met laag make up op enzo. Soms heb ik make up op (eyeliner en mascara) maar dat is dan tijdens een bruiloft, feest of kerst bijvoorbeeld. Nagels lak ik als ik tijd over heb of als ze op mijn werk dat graag willen. Vriend ziet niet eens verschil of ik wel of geen make up op heb dus daar hoef ik het niet voor te doen :')
Mijn huidige vriend heeft mij ook echt kunnen doen inzien dat ik er zonder make up best oke uit zie, mijn zelfbeeld is/was altijd erg laag, mijn ex heeft hier een begin mee gemaakt maar is op een of andere manier nooit gelukt/doorgedrongen. Mijn huidige vriend is dat dus gelukt binnen een half jaar <3

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 16:12

_Reneee schreef:
Ik heb Tinder er ook afgeknald. Helemaal geen zin meer in :+

Same here!

Ik heb zin in een feestje dames.. veel te lang geleden!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 16:12

Ohja meldingen krijgen terwijl je op date bent, ook herkenbaar haha. Leermomentjes.

Wat goed Colien dat je vriend zo'n invloed daarop heeft gehad!! Zo hoort het. Ik draag ook weinig make-up, en ben niet zo optutterig. Maar wil en moet er wel verzorgd uitzien. Dus die afgekloven nageltjes stoorden met echt op mijn werk, gaf zo'n onverzorgd gezicht. Dus sinds zo'n 1,5 jaar nepnagels, ziet er een stuk beter uit en evengoed een natuurlijk gezicht :)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 16:20

Afgekloven nageltjes inderdaad. Ik ben sinds 2 jaar spontaan gestopt met bijten. Laatst helaas 1 nagel afgebeten, maar voor de rest nagelbijtvrij!

Vriend en ik zijn plannen aan het maken voor de zomervakantie (nog heel globaal) maar ik vier bijna feest. Ik ben nog nooit ECHT op vakantie geweest met m'n vriend (ook niet met ex-vriend) dus ik sta al helemaal te stuiteren, dat hij met mij samen 3 weken op pad durft (roadtrip, dus je zit ook echt bij elkaar op de lip)