Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jibbel schreef:Mijn moeder is totaal niet zo. Die interesseert zich sws niet echt voor een mogelijke schoonzoon. Volgens mij ziet ze me ook liever alleen blijven. Mn exen waren ook nooit goed genoeg.
Ik hoop vooral dat ik ooit een leuke schoonfamilie tref, maar ja, die krijg je ook cadeau bij je vent he!
Jibbel schreef:Ja, vervelend is het wel. Eerst dacht ik nog dat het kwam omdat ik een meisje ben en dat moeders t lastig vinden als er ineens een man aan hun dochter komt. Maar nu mn broertje inmiddels op een leeftijd is dat hij ook wat serieuzere vriendinnetjes heeft, merk ik hetzelfde.
Zal vast goedbedoelde moederliefde zijn ofzo, maar echt uitnodigend om iemand mee naar huis te nemen om voor te stellen is het niet.
linoleum schreef:Ik vertel mijn ouders niks tot het echt dik aan is. Ze zien altijd gelijk veel meer voor zich dan nodig en sowieso heb ik niet echt een geweldige band met ze.
Kan begrijpen dat niet fijn is als je ouders zo onverschillig tegenover hun eventuele schoonkinderen staan.
Ik ken het andersom. Mijn ouders hebben letterlijk gezegd dat ze het belachelijk vinden dat mijn ex uit elkaar gingen en we maar gewoon bij elkaar moesten blijven. Dat bepalen we zelf wel..