Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MMIDV schreef:Ik ga geen foto's of profiel plaatsen haha, heb al een hoop gedaan om zo anoniem mogelijk te zijn voor meelezers....
Erg mooie meiden komen er voorbij als concurentie, zo blijft er weinig over voor mij
Ik ben nu leuk aan het kletsen met iemand die nu voor zijn zaak in Thailand zit, als hij terug is willen we wel afspreken. Het klikt erg leuk, nu kijken of dat in het echt ook zo is. Wel eng! Dit wordt mijn eerste date weer sinds 7 a 8 jaarBen stikzenuwachtig en daar ben je dan 30+ voor
DNIEZE schreef:Eerste date's zijn altijd spannend ongeacht je leeftijd denk ik![]()
Praten jullie ook als eerste of wachten jullie altijd af of diegene jou een bericht als eerste stuurt?
Jasmijn1989 schreef:Winged... als ik op vrouwen zou vallen.. zou ik jou wel naar rechts swipen
N0a schreef:Mijn tinder date heeft er vanavond een punt achter gezet. Hij wilde wel eerlijk zijn en heeft gezegd dat hij niet verliefd op me is. Maar wilde nog wel blijven afspreken om te zien of het zou komen. Ik wil niet aan het lijntje gehouden worden dus heb er voor gepast. Ongemakkelijk afscheid. Doet pijn, maar nu eerst op vakantie lekker genieten.