danzzz schreef:
wow!
Ben benieuwd wat zuiden nog krijgt. Buienradar zegt recht over Nijmegen en zal onderweg naar huis vast de volle laag krijgen,...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marieke1495 schreef:mariska_YeDo schreef:Hier in Friesland (omgeving sneek) vanacht wel veel regen gehad, en toen ik om 7 uur wakker was rommelde het wat in de verte. Ik geloof dat we voor de rest niet veel spectaculairs gehad hebben. Vind het ook niet heel erg eigenlijk. De luchten zijn prachtig, maar van de rest wat er bij komt ben ik iets minder gecharmeerd.![]()
Nou valt het mij wel op dat op buienradar de huidige bui net langs ons trekt, maar als ik op mijn app buienalarm op mijn telefoon kijk, dan lijkt het alsof het precies over ons heen trekt.. Iemand enig idee welke betrouwbaarder is? Ik dacht altijd dat ze hetzelfde waren, maar zie nu wel een duidelijk verschil!
Toch vond ik het daar vanochtend rond 7 best onweren hoor! En nu weer regen, dus ben benieuwd welke app gelijk heeft!![]()
En Scheveningenwow!
mariska_YeDo schreef:Waar in friesland zit jij? Ik zit tussen sneek en bolsward in, dus het zou best kunnen dat de bui dan boven jou zat. Ik hoorde het wel rommelen rond die tijd, maar wel echt in de verte, dus het kan wel kloppen dat de bui dan ergens anders in de omgeving was. Het is hier nog steeds droog, op wat miezerbuitjes na. het is hier wel bewolkt maar niet extreem donker/grijs. Tot nu toe wint buienradar het nog van buienalarm!
Joolien schreef:Zo ik ben weer in NL. Ben vlakbij Utrecht maar moest even stoppen hoor, even pauzeren. Vermoeidheid slaat toe.
Vanavond kan het weer zwaar weer worden, dit keer lijkt het zuiden en oosten hier het meest van mee te krijgen,aar ook elders in het land kunnen pittige buien voorkomen. Ik ga zo even snel slapen dn dan weer onderweg![]()
Ben net trouwens geïnterviewd door iemand van RTL nieuws. Ze maken een item over stormchasen en hebben me allerlei vragen gesteld. Super leuk. Ik snap nog steeds niet hoe ze iedere keer bij mij uit komen