Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ScarOfWars

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 09:59

De pijn in mijn onderrug.. heb waarschijnlijk verkeerd getild..

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 10:05

Dat de leverancier de verkeerde hordeur in de doos had gedaan.... Dus we nu een verkeerde kleur en verkeerde maat hebben, waardoor we nog steeds zonder hordeur zitten ;(

Was het alleen de kleur, dan hadden we hem tijdelijk opgehangen, maar we moeten een hoogte van 2.30 hebben en deze was nog geen 1.78

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 11:34

Dat ik nu zo erg zweet dat mijn bh bijna kan worden uitgeknepen. Ik ga nooit meer hoeven bijvijlen in dit weer _O-

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 11:59

Ik heb dat met mijn push up bikini :’) als ik na het zwemmen op de kant druk op die elementen loopt er zo water uit

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 12:29

De bus richting school. Met deze temperaturen voelt het spontaan koud aan wanneer je eruit stapt. Jemig wat een zweterige bende :')

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 12:36

Dat ik dacht eindelijk een plek te hebben voor mijn hond voor de zomer..., reservering bevestigt!! en dan een mail dat ze vol zitten... Ja ons systeem weet niet dat we vol zitten.. Pas dan dat standaard bericht aan dat de AANVRAAG goed doorgekomen is en je nog bevestiging moet ontvangen. Heb al genoeg stress door dit hele gedoe...

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 12:54

Dit weer. Nederland kent de grens geloof ik niet tussen 25+ graden en een normaal buitje geloof ik. Ergens tussenin zou wel mooi zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 12:56

Kairos schreef:
Dit weer. Nederland kent de grens geloof ik niet tussen 25+ graden en een normaal buitje geloof ik. Ergens tussenin zou wel mooi zijn

Hoop dat er hier nog wat gaat vallen, is nu nog vol op zon met 30 graden. :+

Aan dat ik van alles vergeet, en dat ik nog zoveel te doen heb voor morgen.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 13:03

Believe schreef:
Kairos schreef:

Hoop dat er hier nog wat gaat vallen, is nu nog vol op zon met 30 graden. :+

Aan dat ik van alles vergeet, en dat ik nog zoveel te doen heb voor morgen.

Nja, regen is wel chil, maar dat onweer erbij, nee dank je xD Kan zelf ook slecht tegen de hitte dus hoop dat het wel afkoelt.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 13:12

Dat de airco vol blaast op school, het buiten mega koud is en dat het vannacht bij mij thuis 31,5 graden was binnen terwijl het buiten 24 graden was en aftellend....

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 13:15

Jikkeee schreef:
Dat de airco vol blaast op school, het buiten mega koud is en dat het vannacht bij mij thuis 31,5 graden was binnen terwijl het buiten 24 graden was en aftellend....

Buiten mega koud?!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 14:17

SavannahNx schreef:
Jikkeee schreef:

Buiten mega koud?!

Ja het is hier echt niet warm. We hebben het allemaal koud met onze korte broeken en shirtjes :'). De regen helpt ook niet voor de gevoelstemperatuur

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 14:44

Dat ik gewoon weet dat als k mn stiefzoontje ophaal van school wanneer de schoolbel gaat en ik me nog de pleures schrik.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 14:59

Dat mijn pony niet wil drinken terwijl ik net met hem in de binnenbak kort heb gereden, dom beest. Maar hij zoekt het maar uit, heb hem een volle emmer in de wei gegeven.

@Trui dat heeft mijn bikini ook. Maar ik zweet gewoon echt extreem in dit weer. Ik ben net even onder de koude douche geweest..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 15:42

Aan dat ik zo ontiegelijk zweet met deze temperaturen..

Slapen? Zweet. Kat voeren? Zweet. Stukje naar de bushalte fietsen (letterlijk 600 meter)? Zweet.

En dan niet op een plek, nee gelijk overal. Hoofd, gezicht, nek, rug, benen.. alles. En het druipt er gewoon af.

Wat doe ik eraan -O-

En ben ook nog eens bekaf omdat ik vannacht door omstandigheden pas om 04.15 in bed rolde..

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 15:44

Zilfstar schreef:
Dat ik dacht eindelijk een plek te hebben voor mijn hond voor de zomer..., reservering bevestigt!! en dan een mail dat ze vol zitten... Ja ons systeem weet niet dat we vol zitten.. Pas dan dat standaard bericht aan dat de AANVRAAG goed doorgekomen is en je nog bevestiging moet ontvangen. Heb al genoeg stress door dit hele gedoe...

Je hebt een labrador toch? Op Facebook is een labrador groep waarin veel mensen (die zelf ook labradors hebben) zich aanbieden als oppas, als vriendendienst. Zou dat misschien helpen?

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 17:01

Dat ik de pincode van mijn bankpas ben vergeten...

Alaskan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 17:08

Mars schreef:
De zin ‘ik zal heel bokt wel over mee heen krijgen... blabla’ Doe niet zo interessant en geef gewoon je mening. Of niet als je geen zin hebt in tegengas :+

Dit viel mij eigenlijk nooit op en ik ergerde mij hier ook niet aan, maar nu (laatste 2 dagen en door jouw post) zie ik het echt super vaak :') . En ik erger mij er nu dus ook aan haha.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 17:09

xPabloBokt schreef:
Aan dat ik zo ontiegelijk zweet met deze temperaturen..

Slapen? Zweet. Kat voeren? Zweet. Stukje naar de bushalte fietsen (letterlijk 600 meter)? Zweet.

En dan niet op een plek, nee gelijk overal. Hoofd, gezicht, nek, rug, benen.. alles. En het druipt er gewoon af.

Wat doe ik eraan -O-

En ben ook nog eens bekaf omdat ik vannacht door omstandigheden pas om 04.15 in bed rolde..

Alles insmeren met oderex extra dry deo. :+

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 17:20

Dat ik minimaal een uur naar huiswerkbegeleiding moet maar Niks te doen heb

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 17:23

Dat ik net een belletje kreeg dat mijn opa met de ambu opgehaald wordt, maar we niet weten wat er gaande is. De laatste keer dat een opa van mij werd opgehaald per ambu, overleed hij daarin. Nu wil ik die dingen niet aan elkaar linken, maar ergens knaagt het toch en erger ik me eraan dat ik het moeilijk los van elkaar kan zien -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 17:25

Sterkte Tigress.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 17:50

Dat ik uit het niets een allergische reactie lijk te hebben op God mag weten wat. Ineens allemaal kleine bultjes op mijn vinger..

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 18:13

Het gekibbel van mijn zoons. Iedere zin begint met “nee”. Warm, moe en een moeder die niet toegeeft aan hun wens tot “schermpje” (iPad, ps4 etc).

SG1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 20:45

Tigress schreef:
Dat ik net een belletje kreeg dat mijn opa met de ambu opgehaald wordt, maar we niet weten wat er gaande is. De laatste keer dat een opa van mij werd opgehaald per ambu, overleed hij daarin. Nu wil ik die dingen niet aan elkaar linken, maar ergens knaagt het toch en erger ik me eraan dat ik het moeilijk los van elkaar kan zien -O-

Heel veel sterkte!