Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Believe schreef:Kairos schreef:Dit weer. Nederland kent de grens geloof ik niet tussen 25+ graden en een normaal buitje geloof ik. Ergens tussenin zou wel mooi zijn
Hoop dat er hier nog wat gaat vallen, is nu nog vol op zon met 30 graden.
Aan dat ik van alles vergeet, en dat ik nog zoveel te doen heb voor morgen.
SavannahNx schreef:Jikkeee schreef:Dat de airco vol blaast op school, het buiten mega koud is en dat het vannacht bij mij thuis 31,5 graden was binnen terwijl het buiten 24 graden was en aftellend....
Buiten mega koud?!
Zilfstar schreef:Dat ik dacht eindelijk een plek te hebben voor mijn hond voor de zomer..., reservering bevestigt!! en dan een mail dat ze vol zitten... Ja ons systeem weet niet dat we vol zitten.. Pas dan dat standaard bericht aan dat de AANVRAAG goed doorgekomen is en je nog bevestiging moet ontvangen. Heb al genoeg stress door dit hele gedoe...
Mars schreef:De zin ‘ik zal heel bokt wel over mee heen krijgen... blabla’ Doe niet zo interessant en geef gewoon je mening. Of niet als je geen zin hebt in tegengas
xPabloBokt schreef:Aan dat ik zo ontiegelijk zweet met deze temperaturen..
Slapen? Zweet. Kat voeren? Zweet. Stukje naar de bushalte fietsen (letterlijk 600 meter)? Zweet.
En dan niet op een plek, nee gelijk overal. Hoofd, gezicht, nek, rug, benen.. alles. En het druipt er gewoon af.
Wat doe ik eraan
En ben ook nog eens bekaf omdat ik vannacht door omstandigheden pas om 04.15 in bed rolde..
Tigress schreef:Dat ik net een belletje kreeg dat mijn opa met de ambu opgehaald wordt, maar we niet weten wat er gaande is. De laatste keer dat een opa van mij werd opgehaald per ambu, overleed hij daarin. Nu wil ik die dingen niet aan elkaar linken, maar ergens knaagt het toch en erger ik me eraan dat ik het moeilijk los van elkaar kan zien