Ja op mijn mobiel nu ook vanaf zaterdag tot zeker volgende week donderdag.Ach het veranderd toch steeds. Nu een strak blauwe lucht,zon,geen wind,wel frisjes nog.
Heerlijk zonnetje maar nog wel een frisse wind. Scheelt zo een aantal graden, uit de wind en in de zon
Glitch
Geplaatst: 21-04-15 17:15
Wat een heeeeeerlijk weer! Ik ben de hele dag al aan het werk in de tuin van de bibliotheek en ben gewoon enorm bruin geworden! Gevoelstemperatuur 25+ graden, heerlijk. Genieten!!
Ik vond het vandaag heerlijk weer. Was weer lekker in Wassenaar en ben met de hond naar het strand gefietst. Wind tegen was best stevig en ook fris. Aan het strand een straffe wind, maar ik had het door het fietsen niet koud meer. Ook voor de hond beter als het niet te warm is. Ja, lekker dagje zo!
Veulen84
Geplaatst: 22-04-15 00:49
Dat geloven jullie toch niet echt? Die site staat vol hoaxen.
Lous
Geplaatst: 22-04-15 01:01
Die site is wel erg leuk als je je verveeld of melig wil worden, die overige nieuwsberichten hilarisch Het was vandaag heerlijk, maar ik lag bijna de hele dag op bed met knetterende hoofdpijn. Ik was er zelfs gewoon duizelig en licht misselijk van.
Morgen in de herhaling, want het weerbericht is zeer positief . Kunnen we weer aan de wandel met mijn vierbenige opaatje. Die sinds hij vorige week uit zijn wintervacht is geholpen, een stuk vrolijker en energieker is.