Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 11:39

Oh dat is een prachtige kleur Tazzey! Kun je niet wat revieuws over removers of basecoats-topcoats, en alle andere dingen die je gebruikt bij het lakken doen?

Ik vind het zelf niet zo heftig, ik heb nooit anders geweten, maar ik snap wel dat andere mensen het heel raar vinden dat ik plots 3 weken alleen maar op water en cola leef...

Ik bekijk je vlog vanavond Marit, anders kom ik te laat op mijn werk.

Tazzey

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 11:44

Oh dat is wel een goed idee Seline! Thanks! Removers zullen niet zo boeiend zijn, ik gebruik namelijk de goedkoopste die er zijn van de Op=Op shop en een oliebol aan Hema potjes :D

Voor jezelf worden bizarre dingen snel normaal. Als ik mensen vertel dat ik vier breuken in mijn rug heb, mijn benen niet meer voel en 24/7 op de maximale dosis morfine voor een volwassen persoon leef dan krijg ik ook veel heftige reacties terwijl het voor mij de normaalste zaak van de wereld is.

Ik ga je vlog zo meteen bekijken Marit, ik kijk er al even naar uit. Leuk!! *pakt een lekker bakje yoghurt voor de lunch en kruipt achter de laptop*

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 11:47

Wat heeft iedereen weer leuke blogpost geschreven. Heb ze nog niet allemaal gelezen maar ga ik zo nog doen.
Ik heb zelf ook weer een blogpost geschreven. (heb er eigenlijk 2 geschreven maar de 1e is meer een soort mededeling :) )

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:54

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 05:56

Dank je @denise. Ik ben nu eenmaal 'het doelen bereiken type'. Ik ben niet voor niets in Vancouver, Canada (mooiste stad ter wereld) beland, mét man/kind/poezen én paard! Ik heb al in het regenwoud reden met mijn knollie (die in het wild geboren is en ik zelf met clicker training heb ingereden). :)

Yasmine: goed bezig!

Ik heb van de week een workshop kinderboeken schrijven bijgewoond. Gewoon om mijn horizon te verbreden. Het was erg leuk en inspirerend.

Mijn nieuwste blog is een simpele doe-het-zelf: DIY learn-a-dressage-test-board Vroeger deed ik dat op papier: een dressuurproefje uit het hoofd leren, nu is er een simpel whiteboard.

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 09:24

Wat een goed idee om het op die manier uit je hoofd te leren. Zelf rijd ik nooit wetstrijden maar als ik een keer medoe zal ik het proefje zeker op deze manier leren.

Ik heb vandaag zelf geen blogpost geschreven maar dat heeft een vriendin van mij voor gedaan. Ik schreef een blogpost voor haar blog en zij voor die van mij. klik hier voor haar blogpost op mijn blog.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 11:48

Proeven uit mijn hoofd leren doe ik tegenwoordig via http://www.testdrivedressage.com/ de Belgische proeven staan er op. De knhs is alleen zo flauw om deze site niet hun proeven te laten gebruiken.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 11:56

Ik tekende ze vroeger ook uit. Mijn instructeur vond het belangrijk dat je geen voorlezer nodig had. Ik heb dus altijd uit mijn hoofd gereden.

Ik heb vandaag een persbericht van de Essence Make me pretty kwasten collectie op mijn blog. Een leuke collectie voor de jonge meiden en meiden die net beginnen met make-up en niet direct dure kwasten willen aanschaffen.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 12:41

-
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 14:12

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 14:13

Bedankt voor de complimentjes, heb echt super veel toffe reacties gehad. Helaas 1 van iemand die vond ik dat ik mensen met een burnout ronduit belachelijk maakte en mezelf gigantisch aanstelde maatgoed. Dat neem ik maar voor lief gezien de vele positieve reacties haha.

Ik ben weer een beetje bijgelezen geloof ik! Mooie posts allemaal weer! Blijf het onwijs leuk vinden hoe onwijs veel afwisseling er hier in alle blogs zit! Echt grappig. Zo zit je over nagellak te lezen en zo weer over paarden dingen!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 16:58

@anouk: zelfs zo'n negatieve reactie wil zeggen dat je iets losmaakt in die persoon. Iemand onverschillig laten met je boodschap is erger hoor. Gelukkig staan er ook veel fijne reacties tegenover. Ik vind het dapper, ik kreeg ook een burnout in mijn eerste baan en vond het nogal taboe om erover te praten.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 12:02

Hoi, hier ben ik weer. Merk dat ik het tijdens de zomer best lastig vind om met mijn blog bezig te zijn (meelezen op bokt schiet e ook bij in). Het is zo verleidelijk om lekker te genieten van het weer. Maar ik heb vandaag weer de moed gevonden om een blog te schrijven.

Vandaag geven ik jullie 10 tips om stralend de zomer door te komen. http://www.beautyfanatic.nl/10-tips-voo ... zomerhuid/

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 12:18

Goede tips weer Conchita!

Ik heb vandaag weer een nail art tutorial op mijn blog, dit keer laat ik je stap voor stap zien hoe je een water fall design maakt.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 17:14

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:00

Leuke posts!!!
Ik heb vandaag weer een blogpost geschreven: Ja, Ik geloof

deniseqn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:53

@Yasmine: Gefeliciteerd met je 100e pagina! Doe je goed :))!

@Seltje: Heftig joh :(:)! Is je been nu wel weer goed? Heb je theoretische stukje ook doorgelezen en ondanks dat ik echt zo slecht ben in biologie, snap ik wat je schrijft. Maar als je dus dingen met eiwitten eet wordt je ziek? Was het vanaf baby af aan al bekend dat je dat had?

@Tazzey: Ik begin stiekem een beetje verliefd te worden op die Opi Color Paints. Het is echt gaaf met dat mengen.
Oee, wat een super leuke brushes van Essence. Denk dat die Multi use eyeshadow brush wel iets voor mij is, handig lijkt me dat.

@HippoLogic: Wauw, gaaf zeg! Tikkie jaloers hier vanuit m'n geboorteplaatsie in Amersfoort, haha :)).

@Yv_: Tof kleurtje die Ferrari :))

Zelf gisteren ook een nagellakje op mijn blog. Vind hem echt heel erg mooi: http://tothemoonandneverback.blogspot.n ... -talk.html

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 09:54

Help! Mijn blog heeft ineens een compleet andere lay-out en ik heb echt niks veranderd! Gisteren nog een blog geschreven en ik wil vanmorgen even kijken hoeveel bezoekers ik had en ineens compleet andere lay-out. Meer mensen dit probleem?

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 11:00

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 11:19

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:20

Denise: mijn been is helemaal in orde, was gewoon een stomme onhandige breuk.
Mijn ziekte hebben ze op 6 weken ontdekt, dat wad mijn eerste (en gelukkig voorlopig laatste) coma, daarna heb ik geluk gehad direct bij de juiste dokter beland te zijn. Flauwvallen heb ik daarna wel nog vaker gedaan, maar dat is ook weer geleden van toen ik een jaar of 6 was.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 18:05

Leuk kleurtje, Tazzey!

Goed omschreven, happypaardje!

Wat een fris zomers kleurtje, Denise. :)

Had gisteren inderdaad al je bericht gelezen Eef. Kan er niet zo over praten. Maar wel netjes geschreven. :)

Yv, had gisteren je blog ook gelezen, leuk geschreven! Moest wel even lachen om het feit dat je naar de wc moet. Is mij nooit zo opgevallen eigenlijk. Ik moet altijd wel andere zaken doen achteraf als ze net gelakt zijn :+

Sietje, handige tips! Alleen parfum tussen je haar? Is dat wel goed voor je haar als je het er tussen spuit?

Vandaag heb ik 10 doe-tips op een zomerse regendag :)

Vind het wel leuk, ondanks dat ik hier niet alle posts plaats, dat er toch mensen zijn die toch mijn blog bezoeken. Daar word ik wel vrolijk van :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 18:32

Echt niet? Oh men, ik moet echt áltijd wanneer het net zit :'). Ondertussen lak ik dus ook gewoon maar 1 hand per keer, zodat de andere vrij blijft :').

Helaas erg handig die tips voor onze heerlijke zomer :)). Ik had vandaag een heerlijk dagje vrij, vermaak me prima met Breaking Bad :)). Ondanks dat ik me er niet zo toe kon zetten en ik er een paar jaar geleden halverwege mee ben gestopt, heeft het toch gewonnen van het schoonmaken haha!

Naughty Nautical
<3 Helemaal mijn kleurtje <3

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 18:36

Mooi kleurtje Yv! Ik heb mijn blaas redelijk afgericht inmiddels. Ik lak mijn nagels altijd 's avonds in bed als ik film kijk. Ik krijg wel altijd jeuk op de meest onmogelijke plaatsen nét als ik mijn eerste laag kleur erop heb zitten. :o

Ik ga zo een stukje schrijven over floaten. Vandaag lekker een uurtje mogen doen en dat is toch iedere keer wel erg fijn.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 19:14

Yv_ schreef:
Echt niet? Oh men, ik moet echt áltijd wanneer het net zit :'). Ondertussen lak ik dus ook gewoon maar 1 hand per keer, zodat de andere vrij blijft :').

Helaas erg handig die tips voor onze heerlijke zomer :)). Ik had vandaag een heerlijk dagje vrij, vermaak me prima met Breaking Bad :)). Ondanks dat ik me er niet zo toe kon zetten en ik er een paar jaar geleden halverwege mee ben gestopt, heeft het toch gewonnen van het schoonmaken haha!

Naughty Nautical
<3 Helemaal mijn kleurtje <3

Dat is best slim eigenlijk, één hand per keer _O- Maar aan de andere kant duurt het wel weer erg lang. -O-

Nou, volgende regendag dan maar schoonmaken? :Y)

Oeh, die vind ik ook leuk!