Ik kom ook badend in het zweet binnen .... pffff ... vanmiddag hooi gehaald ( warm !!!!!!!! ) en nu net klaar met de beestjes en ook nog lekker eten koken
Begin vd week had ik het zelfs koud met mijn winterjas aan op de scooter en liet ik ook de hond 's avonds uit met mijn winterjas. Vandaag was het warm op de scooter in mijn korte broek en hempje en net heb ik ook de hond uitgelaten in mijn korte broek en hempje. Plak ervan.
Hier verwachten ze vanavond ook onweer. Nu is het heerlijk. Het is niet helemaal strakblauw, beetje heiig/mistig nog. Ik vond het zelfs nog fris buiten!
Sjors
Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-13 10:35
Net lekker mn paardje gereden en andere gelongeerd =d
Zo het begint nu warm te worden, moet zo naar school.
dravergekkie
Geplaatst: 06-09-13 11:11
Vanochtend konden we nog regen verwachten en inmiddels staat er weer helemaal niks meer...
Het is hier nog steeds aangenaam, zelfs een beetje koel windje ... gisteren om deze tijd was het een pak warmer
fargo
Geplaatst: 06-09-13 11:59
Het is hier nog wel lekker zonnig, vanavond laat of vannacht mag er best een flink buitje vallen, onze wei is zoo kort! Maar niet echt weer om je druk te maken en vanavond maar weer wat later rijden dat het al weer een beetje is afgekoeld.