Ik ben ook geweest in Groningen, rond vijf uur. Was prima te doen, was wel druk maar niet vervelend druk. Na een minuutje al aan de beurt bij de kassa. super blij met een Primark zo dichtbij
Ik heb ze er nog niet gezien Rudina, maar mss ook nog nooit op gelet.
RomyS_
Geplaatst: 18-05-16 17:48
Zijn er al leuke 'strandartikels'?
Heeft iemand deze al gezien?
germie
Geplaatst: 18-05-16 19:07
Ze lijken heel veel vrouwenkleding bij de mannenkleding te hebben. Ik moet echt eens kijken (bij vrouwen staat er echt helemaal niets leuks tussen). Dit lijkt mij wel wat: http://www.primark.com/nl/product/grijs ... 7111217652
In zaandam hadden ze al best veel zomer/strand jurkjes en wat bikini's, weet niet of dit jurkje er ook tussen hing
Binnenkort eens Primarken
Urbanus
Geplaatst: 19-05-16 15:03
cheybinky schreef:
lieveli schreef:
Morgen gaat de Primark bij mijn huis open
5 minuten lopen OH O HO OO H
Durf je het nu al aan om te gaan?
Het was mega rustig. Hij ging om 11 uur open, toen was er een rij, maar verder niet. Ik hoefde anderhalf uur later niet eens in de rij te staan bij de kassa.
Hoe meer filialen, hoe minder speciaal het word natuurlijk. Ik denk dat het daarom tijdens de openingen van nieuwe filialen steeds rustiger gaat worden.
Echt? Ik dacht serieus dat ik beter de eerste weken niet kon gaan hahaha!
Cemlys
Geplaatst: 19-05-16 16:07
Vanmorgen ook in groningen geweest, qua drukte was het daar ook aangenaam. Weinig last gehad en weinig hoeven wachten Nog een slaapsetje gescoord, gave plaid, schoenen, paar shirts en pantys
Urbanus
Geplaatst: 19-05-16 17:40
Lous schreef:
Hoe meer filialen, hoe minder speciaal het word natuurlijk. Ik denk dat het daarom tijdens de openingen van nieuwe filialen steeds rustiger gaat worden.
Ik denk vooral dat de doelgroep van Primark nog op school zit om 11 uur 's ochtends
Wij rijden nu bij de ikea Groningen weg nu nog maar ff naar primark Groningen!
Samiyah
Geplaatst: 20-05-16 14:21
Froukje_J schreef:
Wij rijden nu bij de ikea Groningen weg nu nog maar ff naar primark Groningen!
Hoe druk is het? Ik wil zo ook nog even langs
Susanne
Geplaatst: 20-05-16 14:46
Nou, de drukte viel me alles mee in Alkmaar gister. Ik was er rond 6 uur en kon overal doorlopen. Pas toen ik wegging rond half 8 was het echt drukker.
Ik vond het vreselijk tegenvallen. De dameskleding afdeling leek erg weinig? Vergeleken met andere Primarken. Jammer.