Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:41

Fenny, wat ben jij een mooi lief prachtig krachtig mens. Hou dit vast!! Bedenk je dat je dit voor iemand doet. Je kunt het! En blijf gerust delen en spuien in dit topic, we hebben allemaal een luisterend oor.

Mijn ergernis is dat we hier blijven kwakkelen...
Gisteren naar de huisarts geweest met de kleine vanwege aanhoudende klachten en een bezorgde gastouder. Niets aan de hand..normaal beeld van nasleep + tanden waar ze veel last van heeft.

Maar mn man is ziek...ik voel me weer minder worden...
Het gedoe en geregel met werk en alle oliebol breekt me weer even op..
Maandag een hele heftige dag gehad op werk waarin ik echt heb moeten instappen en heb moeten handelen... En vervolgens twee nachten amper slapen..
Keelpijn..hoesten.. gewoon algemeen wat blub

Maarja...te goed om niet te gaan werken allemaal...

Maar oke... Genoeg over mij..
Hoe is het met de rest?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:51

Collega's die om 22:30 in Teams een hele discussie hebben en dan ook nog roepen "ik ben de enige die reageert".

Ja ammehoela. Ik werk niet om die tijd en ik slaap dan want mn wekker gaat om 5:45 :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:00

Beetje jammer dat ik om 05.30 uur al wakker was.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:11

Wakker geworden met hoofdpijn, maar dat zal wel uit mijn nek/schouder vandaan komen.
Voelde namelijk de pijn in de schouderbladen ook weer, dan weet ik dat het vaak rond die plek vandaan komt.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:47

Ik ben bij mijn pake (moeders kant) langs omdat ik voor mijn eigen en zijn verjaardag in Berlijn zat, dus even samen bijkletsen, en bedenk me ineens dat ik echt niks van mijn oma (vaders kant) heb gehoord :+ geen verjaardagswensen niks. Ze wist niet dat ik in Berlijn zat, is ook niet bij huis langs geweest...de laatste paar jaren moesten we haar al bijna dwingen om langs te komen voor verjaardagen, maar dan zat ze er ook chagrijnig bij.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:59

Duizelig.

Benieuwd wat er gedaan gaat worden aan de hand van de bloeduitslagen.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:59

Polarize schreef:
Ik ben bij mijn pake (moeders kant) langs omdat ik voor mijn eigen en zijn verjaardag in Berlijn zat, dus even samen bijkletsen, en bedenk me ineens dat ik echt niks van mijn oma (vaders kant) heb gehoord :+ geen verjaardagswensen niks. Ze wist niet dat ik in Berlijn zat, is ook niet bij huis langs geweest...de laatste paar jaren moesten we haar al bijna dwingen om langs te komen voor verjaardagen, maar dan zat ze er ook chagrijnig bij.

Dat zou ik ook zijn. Ik moet niks van verjaardagen hebben, waarom zo iemand tot iets verplichten?

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:59

Polarize schreef:

Dat zou ik ook zijn. Ik moet niks van verjaardagen hebben, waarom zo iemand tot iets verplichten?

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:15

Sanniejtjuh schreef:
Jeetje wat lang! Dat is toch niet te doen. Hebben injecties bij jouw niet voldoende geholpen?

Kreeg alleen de prikpil die wel iets deed. Maar ben ook volledig gestopt met sporten door die pijn. Misschien dat sporten triggerde. Want de pijn zit ook op 1 punt in mn heupspier[/quote]

Ik heb op 3 plekken lokale injecties gehad (soort verdovingsmiddel wat ze gebruiken), op de pijnpoli. Ik had het op mijn buik. Dat is paar keer herhaald en heeft bij mij super goed geholpen. Ik dacht dat dit altijd standaard was voordat ze daar iets anders aan gaan doen?

Sporten was bij mij destijds ook een trigger, lastig!
(Mobiel ver*piep* quote)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:27

prompter schreef:
Polarize schreef:

Het gaat m ook niet per sé over het langs komen maar mijn eigen oma die niet eens moeite doet om iig een kaartje in de bus te doen om een verjaardag te wensen?

Maargoed er speelt wel meer met mijn oma, het is geen leuk mens. Als ik spontaan langs zou gaan zoals ik nu bij pake deed zou ik weggestuurd worden

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:11

Onze hond is maandag ingeslapen en onze harten zijn echt gebroken, veel meer dan we gedacht hadden kunnen hebben. Uiteraard kan ik nu niet meer naar buiten kijken of ik zie een miljard miljoen honden. Gisteren kwam er zelfs een mijn werk binnen, nog nooit gebeurd. Normaal zou ik er gelukkig van worden maar nu is het alleen maar huilen.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:16

nevica schreef:
Onze hond is maandag ingeslapen en onze harten zijn echt gebroken, veel meer dan we gedacht hadden kunnen hebben. Uiteraard kan ik nu niet meer naar buiten kijken of ik zie een miljard miljoen honden. Gisteren kwam er zelfs een mijn werk binnen, nog nooit gebeurd. Normaal zou ik er gelukkig van worden maar nu is het alleen maar huilen.

:(:) Sterkte! ;(

De kat heeft aan mijn kweekbak gezeten en wat dingen kapot gemaakt.. Opnieuw zaaien dan maar :roll:
Heb de bak alleen open als ik er bij ben, maar nu kwam een schilder inmeten en was ik het even uit het oog verloren.. Kat zag meteen z'n kans.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:20

Sanniejtjuh schreef:
Sanniejtjuh schreef:
Jeetje wat lang! Dat is toch niet te doen. Hebben injecties bij jouw niet voldoende geholpen?

Kreeg alleen de prikpil die wel iets deed. Maar ben ook volledig gestopt met sporten door die pijn. Misschien dat sporten triggerde. Want de pijn zit ook op 1 punt in mn heupspier

Ik heb op 3 plekken lokale injecties gehad (soort verdovingsmiddel wat ze gebruiken), op de pijnpoli. Ik had het op mijn buik. Dat is paar keer herhaald en heeft bij mij super goed geholpen. Ik dacht dat dit altijd standaard was voordat ze daar iets anders aan gaan doen?

(Mobiel ver*piep* quote)[/quote]

Acnes is gewoon super prut. Ik heb zelf door midden van fysio mijn lichaam weer opnieuw leren vertrouwen. Hopelijk kunnen ze voor jou ook iets betekenen.

Marije_97

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:47

Sanniejtjuh schreef:
Sanniejtjuh schreef:

Kreeg alleen de prikpil die wel iets deed. Maar ben ook volledig gestopt met sporten door die pijn. Misschien dat sporten triggerde. Want de pijn zit ook op 1 punt in mn heupspier

(Mobiel ver*piep* quote)[/quote]

De vervangend huisarts heeft gewezen op mogelijkheid ACNES, daarop heb ik tramadol gekregen die zenuwen "uitschakeld" en pijn was weg. Ik zou dan begin mei mijn eerste afspraak met een arts hierover hebben. Nu is er op een ct scan ook endometriose gezien, hiervoor had ik de verwijzing al. Maar ook met die uitslag word niks gedaan. Want de gynacoloog zag niets.

Ik hoop op acnes, want dat is makkelijker de behandelen. Sporten gaat ook niet meer gelukkig dus kan ook niks opwekken nu

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:14

nevica schreef:

Heel veel sterkte!

@nancy aaah katten :')
Een kweekbak met grond is natuurlijk ook een hele fijne bak om over hoop te halen ,kuch..
Hier zaten ze er ook graag in altijd

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:25

Bij mij schakelde tramadol wel iets meer uit dan zenuwen. :+ _O-

Ik ging er volledig out van. _O-

Marije_97

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:30

Marcella schreef:
Bij mij schakelde tramadol wel iets meer uit dan zenuwen. :+ _O-

Ik ging er volledig out van. _O-

Ik sliep er wel lekker van hahaha maar viel vaak pas na 1 a 2 uur na het innemen in slaap s avonds. Ik neem dan ook wel eens tramadol als mn zenuwstelsel in overwerken stand staat en ik door letterlijk de zenuwen niet kan slapen.

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:36

nevica schreef:

Heel veel sterkte, ik kan me voorstellen hoe verschrikkelijk dat voelt. :knuffel:

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:38

Jij ook heel veel sterkte Nevica, altijd zo triest om je maatje te moeten verliezen :\

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:47

nevica schreef:

Wat verdrietig zeg.... heel veel sterkte :(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:54

Nevica sterkte.

En ik strand weer bij de huisarts, want het valt allemaal wel mee. 8)7

Dus zoek het maar uit.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:04

Heel veel sterkte aan iedereen die het kan gebruiken!

Mijn moeder blijft zeuren over mijn verhuizing datum. We hadden dit weekend al over gewild maar helaas

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:37

Marcella schreef:
Nevica sterkte.

Dus zoek het maar uit.

Toch maar een keer een second opinion?
Soms zijn de ideeën op en kan een tweede nieuwe inspiratie geven?

Heel veel sterkte aan iedereen!

Hier ergenis omdat de spier rond mijn linkerheup steeds opspeelt. Volgende week weer eens met fysio sparren.

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:01

Marcella schreef:
Nevica sterkte.

Dus zoek het maar uit.

Wellicht een idee om naar een andere huisarts te gaan als je bij deze telkens vastloopt?

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:36

Het is mijn dag ook niet :(
Veel sterkte voor iedereen die het kan gebruiken.

Ik mis ook Jozi update.