Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
geen verjaardagswensen niks. Ze wist niet dat ik in Berlijn zat, is ook niet bij huis langs geweest...de laatste paar jaren moesten we haar al bijna dwingen om langs te komen voor verjaardagen, maar dan zat ze er ook chagrijnig bij. Polarize schreef:Ik ben bij mijn pake (moeders kant) langs omdat ik voor mijn eigen en zijn verjaardag in Berlijn zat, dus even samen bijkletsen, en bedenk me ineens dat ik echt niks van mijn oma (vaders kant) heb gehoordgeen verjaardagswensen niks. Ze wist niet dat ik in Berlijn zat, is ook niet bij huis langs geweest...de laatste paar jaren moesten we haar al bijna dwingen om langs te komen voor verjaardagen, maar dan zat ze er ook chagrijnig bij.
Polarize schreef:Ik ben bij mijn pake (moeders kant) langs omdat ik voor mijn eigen en zijn verjaardag in Berlijn zat, dus even samen bijkletsen, en bedenk me ineens dat ik echt niks van mijn oma (vaders kant) heb gehoordgeen verjaardagswensen niks. Ze wist niet dat ik in Berlijn zat, is ook niet bij huis langs geweest...de laatste paar jaren moesten we haar al bijna dwingen om langs te komen voor verjaardagen, maar dan zat ze er ook chagrijnig bij.
Sanniejtjuh schreef:Jeetje wat lang! Dat is toch niet te doen. Hebben injecties bij jouw niet voldoende geholpen?
prompter schreef:Polarize schreef:Ik ben bij mijn pake (moeders kant) langs omdat ik voor mijn eigen en zijn verjaardag in Berlijn zat, dus even samen bijkletsen, en bedenk me ineens dat ik echt niks van mijn oma (vaders kant) heb gehoordgeen verjaardagswensen niks. Ze wist niet dat ik in Berlijn zat, is ook niet bij huis langs geweest...de laatste paar jaren moesten we haar al bijna dwingen om langs te komen voor verjaardagen, maar dan zat ze er ook chagrijnig bij.
Dat zou ik ook zijn. Ik moet niks van verjaardagen hebben, waarom zo iemand tot iets verplichten?
nevica schreef:Onze hond is maandag ingeslapen en onze harten zijn echt gebroken, veel meer dan we gedacht hadden kunnen hebben. Uiteraard kan ik nu niet meer naar buiten kijken of ik zie een miljard miljoen honden. Gisteren kwam er zelfs een mijn werk binnen, nog nooit gebeurd. Normaal zou ik er gelukkig van worden maar nu is het alleen maar huilen.
Sterkte!
Sanniejtjuh schreef:Sanniejtjuh schreef:Jeetje wat lang! Dat is toch niet te doen. Hebben injecties bij jouw niet voldoende geholpen?
Kreeg alleen de prikpil die wel iets deed. Maar ben ook volledig gestopt met sporten door die pijn. Misschien dat sporten triggerde. Want de pijn zit ook op 1 punt in mn heupspier
Sanniejtjuh schreef:Sanniejtjuh schreef:Jeetje wat lang! Dat is toch niet te doen. Hebben injecties bij jouw niet voldoende geholpen?
Kreeg alleen de prikpil die wel iets deed. Maar ben ook volledig gestopt met sporten door die pijn. Misschien dat sporten triggerde. Want de pijn zit ook op 1 punt in mn heupspier
nevica schreef:Onze hond is maandag ingeslapen en onze harten zijn echt gebroken, veel meer dan we gedacht hadden kunnen hebben. Uiteraard kan ik nu niet meer naar buiten kijken of ik zie een miljard miljoen honden. Gisteren kwam er zelfs een mijn werk binnen, nog nooit gebeurd. Normaal zou ik er gelukkig van worden maar nu is het alleen maar huilen.
Marcella schreef:Bij mij schakelde tramadol wel iets meer uit dan zenuwen.![]()
![]()
Ik ging er volledig out van.
Marcella schreef:Nevica sterkte.
En ik strand weer bij de huisarts, want het valt allemaal wel mee.![]()
Dus zoek het maar uit.