!Eindelijk verlost van die grote zak st****! De champagne kan straks open
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
!
chanicha schreef:Aahhh hij is gewoon fluffy
denisesilver schreef:Dat mijn zus zo lief is. Ze had een zwerver zien lopen, dus ze is thuis thee gaan maken en heeft mijn zwager die en een trommel koekjes laten brengen.
Sachertorte schreef:LG: wat een aparte vacht heeft je diertje. Lekker warm wel.
Bellatrix schreef:Fluffy baby!
Ik heb net vast 3 nieuwe boeken besteld en die komen morgen binnen.
_Nancy schreef:Kind die uitslaapt tot half 9 en nog een ander kind die nu nog niet wakker is
Zo konden wij ook eens lekker uitslapen tot half 9 en verder
Siggislief schreef:We hebben een genietende halsband parkiet in de tuin van het eten die ik neergelegd heb gisteren.
Alleen de katten zijn het niet eens.
[ Afbeelding ]
Marcella schreef:Dat mijn moeder nog leeft na de prognose van vorig jaar.
Bellatrix schreef:
purny schreef:Leuke dag gehad met een collega. We zijn in Roermond wezen shoppen en als afsluiter echte Limburgse vlaai gegeten.
KenJeMe schreef:Justme_Lisaa schreef:Verhuisdozen. Wat zijn die dingen groot en zwaar om ze ingeklapt te tillen. Oh en belachelijk duur voor een kartonnen doos![]()
Koop niet die vd action! Daarvan is de onderkant zo kapot. Sta je daar op straat met alles uit de onderkant van de doos gepleurt!!
Kimberley_ schreef:Aangezien het uwv niet met mij om tafel wil voor welk werk in nu aankan.. zelf maar gesolliciteerd op een vacature die mij denk ik prima past.
Suzanne F. schreef:kosseh schreef:Heerlijk de hele ochtend gehangen op de bank. Beetje op m'n telefoon gekeken en deels gewoon lekker voor mij uitgestaart en niks gedaan.
Kan soms zo onwijs geniet van zo een rustig ochtendje. Even tot rust komen en opladen
Ik ook. Dat is mijn favoriete bezigheid op vrije dagen. Plus lezen en Netflixen.
Zou graag ook eens 1 dag willen dat ik dat kan doen... Maar aan de andere kant... Dan zou dat betekenen dat ik de diertjes niet meer heb/aan huis heb en dat wil ik dan ook weer absoluuuuut niet... Maar het is jullie wel gegund!rien10 schreef:De kerstdagen waren top. Tweede k dag kwamen de kinderen hier. Dochter met een stapel spullen onder haar arm “ik blijf slapen “. Zoon; “ oh, leuk dan doe ik dat ook”. Gevolg; een gezellige 2e kerstdag en de dag daarna een fantastisch ontbijt geregeld door mijn dochter. Love it.
Zoon was keuken schoonmaak hulp.
Krtek schreef:Bij de notaris geweest en het huis is eindelijk weer van mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Eindelijk verlost van die grote zak st****! De champagne kan straks open

Fly_high schreef:Henk
[ Afbeelding ]
Mijn stalhoudster appte me vandaag dat de paarden nog een dagje in de zomerweide mogen blijven "want ze zijn zo happy". Uiteraard zijn ze happy, meest verwende frikandellen in de Randstad dit

zoveel zin in