Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Stagiair die zijn zin wil doordrammen en in discussie gaat met mij en collega, vervolgens naar leidinggevende gaat om alsnog zijn gelijk te halen.. En dan zo'n vieze grijns op zijn kopBlijkt ie ons dus ook niet alles te hebben verteld anders was er niet eens een discussie..
friendly schreef:Relaxed schreef:Stagiair die zijn zin wil doordrammen en in discussie gaat met mij en collega, vervolgens naar leidinggevende gaat om alsnog zijn gelijk te halen.. En dan zo'n vieze grijns op zijn kopBlijkt ie ons dus ook niet alles te hebben verteld anders was er niet eens een discussie..
Ik vind t nogal bijzonder dat een stagiair t lef heeft om in discussie te gaan überhaupt. Iets met je plek kennen. Met als aanvulling dat een discussie an sich niets mis mee is maar wel in de context die hier geschept wordt met een vieze grijns.
Jolliegirl schreef:Dat ik gevloerd ben door corona..
Er geen regels zijn en ik gelukkig gewoon zou mogen werken enz..
Maar ik dus hartstikke beroerd ben.....
Molly1230 schreef:Vanochtend afgesproken met 2 klasgenoten om een uur eerder naar school te gaan om aan het verslag te werken. Ik dus netjes om 10:00 in de bus en ik wilde de metro pakken. Verwarde man op het spoor dus 40 minuten in de metro gewacht...![]()
Uiteindelijk 11:50 pas op school dus de les begon al.