Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

palousa_boy

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:26

Hier 5 honden en 7 katten ofzo maar dat is toch anders :+
Die 75 paarden vullen heel veel maar ook niet alles :Y) (zijn gelukkig niet allemaal van mij )

Maar ze krijgen allemaal regelmatig een knuffel :(:)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:40

Palousa_boy. Ben wel enorm benieuwd naar jou date komende week. Klinkt wel als een super flexibele vrouw. Maar elkaar nog niet gezien dus? Via online daten?
Hoe heb jij de kids qua regeling? Is het daten een beetje te plannen.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:54

Steenbok12 schreef:
Palousa_boy. Ben wel enorm benieuwd naar jou date komende week. Klinkt wel als een super flexibele vrouw. Maar elkaar nog niet gezien dus? Via online daten?
Hoe heb jij de kids qua regeling? Is het daten een beetje te plannen.

Jaa ik ben ook benieuwd of het in het echt net zo klikt als op whatsapp en tijdens het bellen. Als je het snel zegt is het niks maar bij elkaar gewoon bijna een werkweek met elkaar gebeld :+ Als je dat een maand geleden tegen mij had gezegd had ik je voor gek verklaard :')
Hebben elkaar idd nog niet in het echt gezien, uiteraard wel op foto's en een keer met beeldbellen maar dat is toch anders dan in realiteit.
Ze klinkt idd flexibel ( <<) ) we hebben de ontmoeting al naar voren getrokken omdat we half maart te lang vonden duren. Ach, we zien de afgelopen weken maar als een goede aanloop naar elkaar ontmoeten. Hebben we beiden rustig aan het idee kunnen wennen want zij is al langere tijd alleen en ik vrij recent maar een lange relatie.
Heb haar idd op internet ontmoet, vandaar dat de afstand ook wat groter is.
De kinderen zitten om de week hier dus dat hielp ook niet bij het plannen van een date, ik wil ze er iig de eerste keer niet bij hebben. Na de eerste keer zullen we na alle tijd die we al samen hebben doorgebracht zeer waarschijnlijk wel kunnen zeggen of er toekomst in zit, al verwacht ik op het moment dat dat idee alleen maar positief versterkt kan worden.

Maar zoals ik al eerder zei, ben heel blij dat ik haar tegengekomen ben en heb respect voor haar dat ze ondanks de aparte situatie hier en de afstand tussen ons toch vertrouwen heeft dat het goed gaat komen <3

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:57

Als het zo simpel was dan was ik nu getrouwd met meerdere dates :+

En ik zou ook voor zo’n situatie niet weglopen dus doen alsof het zo uniek is en doen of het meteen garanties geeft is wel ver op de zaken vooruitlopen.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:05

Hm ben wel echt mega benieuwd! Scheelt dat je al gevideo belt hebt. Maar ben wel benieuwd hoe het in RL is. Een stem of manier van praten zegt vaak al veel dus fijn als je die al hebt gehoord.

Maar om kind van de duivel te zijn.. Zou je na 1 date al willen combineren met kids? Ik ben zelf kind van gescheiden en ben enorm dankbaar dat ik nooit opgezadeld ben met allemaal losse dates/ partners. Hier wil ik echt wel toekomst gevoel hebben bij iemand en iemand echt een beetje leren kennen. Zelfs al zou het mega matchen.
Ik heb voor mezelf een grens van een half jaar bedacht, misschien als het echt goed voelt naar voren halen. Maar lekker rustig aan doen en elkaar ongedwongen leren kennen lijkt me juist het mooie weer aan apart zonder kids kunnen daten.

Maar desalniettemin enorm benieuwd. Hopelijk klikt het zoals het lijkt nu!

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:12

Zonnetje81 schreef:
Als het zo simpel was dan was ik nu getrouwd met meerdere dates :+

En ik zou ook voor zo’n situatie niet weglopen dus doen alsof het zo uniek is en doen of het meteen garanties geeft is wel ver op de zaken vooruitlopen.

Trouwen ga ik sowieso nooit van mn leven meer doen :') been there en nooit meer.

Dan ben jij misschien ook een uitzondering geen idee maar heb er meerdere gehad die je meteen blokken en een stempel meegeven met de boodschap dat ik eerst van mn ex af moet. Ja dat is leuk roepen maar we hebben nou eenmaal samen een bedrijf.

En wat de kinderen betreft ja en nee, weet nog niet wat ik daarmee doe. Ze willen graag zelf al ontmoeten en moet daar nu al moeite voor doen om ze rustig te houden :')
En het is wel dubbel want ze zitten of hier met mijn date of bij m'n ex en haar date dus wat dat betreft is het om het even -O-

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:31

Haha maar de kids hebben haar dus ook al gezien/gesproken?
Nou ben enorm benieuwd hoe alles uit gaat pakken voor je. Hopelijk wordt het een happy end :):)

Hier heb ik ovb dinsdag een date en kreeg toevallig ook een match op breeze. Onhandig eigenlijk want dat kan je niet zonder consequenties annuleren. Dus ben benieuwd of die ingepland gaat worden op korte termijn. Zo heb ik lang geen date := maargoed wil alleen voor de serieus iets daten dus na 1 x afspreken maak ik daar een keuze in. Ga niks door elkaar doen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:35

Hoe oud zijn je kinderen?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:48

Je hebt je kinderen al verteld over een vrouw die je nog nieteens kent?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:51

Ik hoop dat het positief uitpakt Palousa maar je lijkt beetje hard van stapel te lopen. Ik zou de kinderen zeker een aantal maanden minimaal weghouden. Niet 1 x dus maar veel langer. Is in hun eigenbelang denk ik.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:58

Ja het is wat gecompliceerder allemaal, ik ben immers niet de enige ouder :+ maar ga niet alles hier neerzetten :+ dat is beter voor mn kinderen later..

Maar maak jullie geen zorgen, ik ben prima in staat om helder te blijven denken en de situatie in te schatten als het moment daar is.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:18

Maar dat je ex het wel zo aanpakt wil niet zeggen dat jij het dan ook maar zo moet doen toch. Als je week op week af tijd hebt kun ne elkaar toch best rustig leren kennen zonder kids. Lijkt me om zo eens te starten prima. Maargoed hey! Date 1 kun je vast al inschattingen maken!

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:40

Ik ben inderdaad niet mijn ex :+ gelukkig niet _O-

Ik ga ook niet elke week afspreken :n dat is geen doen dus het zal voorlopig ook gewoon latten worden. Het "voordeel" is dan wel weer dat we idd gewoon de tijd kunnen nemen voor alles.

Maar mn kinderen gaan voor alles dus als dat betekend dat er geschoven moet worden in mijn afspraken dan is dat maar zo :+

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:24

Ga eerst gewoon daten zonder enig label. Eerst kijken of je elkaar nog steeds leuk vind in real life na een aantal dates. Hoe goed het ook klinkt met bellen en appen.
Natuurlijk kun je je kinderen vertellen over haar. Je hoeft het niet te verzwijgen.