Die 75 paarden vullen heel veel maar ook niet alles
(zijn gelukkig niet allemaal van mij ) Maar ze krijgen allemaal regelmatig een knuffel
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(zijn gelukkig niet allemaal van mij )
Steenbok12 schreef:Palousa_boy. Ben wel enorm benieuwd naar jou date komende week. Klinkt wel als een super flexibele vrouw. Maar elkaar nog niet gezien dus? Via online daten?
Hoe heb jij de kids qua regeling? Is het daten een beetje te plannen.
Als je dat een maand geleden tegen mij had gezegd had ik je voor gek verklaard
) we hebben de ontmoeting al naar voren getrokken omdat we half maart te lang vonden duren. Ach, we zien de afgelopen weken maar als een goede aanloop naar elkaar ontmoeten. Hebben we beiden rustig aan het idee kunnen wennen want zij is al langere tijd alleen en ik vrij recent maar een lange relatie.
Zonnetje81 schreef:Als het zo simpel was dan was ik nu getrouwd met meerdere dates
En ik zou ook voor zo’n situatie niet weglopen dus doen alsof het zo uniek is en doen of het meteen garanties geeft is wel ver op de zaken vooruitlopen.
been there en nooit meer.
maargoed wil alleen voor de serieus iets daten dus na 1 x afspreken maak ik daar een keuze in. Ga niks door elkaar doen.
maar ga niet alles hier neerzetten
dat is beter voor mn kinderen later..
gelukkig niet
dat is geen doen dus het zal voorlopig ook gewoon latten worden. Het "voordeel" is dan wel weer dat we idd gewoon de tijd kunnen nemen voor alles.
. Vanaf dag 1 eerlijk tegen hem geweest en hij ook tegen mij (in dat jaar was zijn vrouw overleden). Nu zijn we 1,5 jaar verder en is alle ellende achter de rug en zijn wij nog steeds heel gelukkig samen. Voor mij is hij de liefde van mijn leven
Krtek schreef:Na een jarenlange relatie met een narcist, en waarin ik ook al een paar jaar echt ongelukkig was. Eindelijk de knoop door gehakt. (Telkens als we ruzie hadden, wilde hij scheiden). Toen hij weer eens ruzie zocht om niks en weer wilde scheiden, heb ik gezegd “ is goed ga het maar regelen “. Daarna was alles mijn schuld en heeft hij meermaals gezegd mij kapot te willen maken. 4,5 maand na dat we uit elkaar gegaan zijn, heb ik mijn huidige vriend ontmoet. Vanaf dag 1 eerlijk tegen hem geweest en hij ook tegen mij (in dat jaar was zijn vrouw overleden). Nu zijn we 1,5 jaar verder en is alle ellende achter de rug en zijn wij nog steeds heel gelukkig samen. Voor mij is hij de liefde van mijn leven
![]()
) dus doen we het gewoon anders en maak ik wel tijd in mn drukke leven.
F_Orumster schreef:Ik lees niet dat krtek al samenwoont?
Halsoverkop samenwonen kan werken, maar je ontneemt jezelf de tijd om te kijken of diegene wel echt wat voor je is. Juist na een scheiding/breuk en je net weer overeind bent zou ik zeker voorzichtiger aftasten.
charootje schreef:Soms lopen de dingen zoals ze gaan.
Je kan uiteindelijk vanalles wel wat vinden en rode vlaggen zien, maar kan ook gewoon denken let's go...
Werkt het niet, jammer weer een ervaring rijker.
je moet toch gewoon de persoon tegenover je leren kennen. Tuurlijk heb ik wel ideeën waar ik een beetje naar op zoek was/ben maar uiteindelijk kan het heel anders uitpakken, dat was met mn ex ook
en daar ben ik ook gewoon 13 jaar samen geweest. Dat begon met oh die is eigenlijk best wel aardig
F_Orumster schreef:En juist dat anders uitpakken wil je proberen te voorkomen door eerst wat af te tasten ipv met een en snelgang je ergens in storten.
charootje schreef:F_Orumster schreef:En juist dat anders uitpakken wil je proberen te voorkomen door eerst wat af te tasten ipv met een en snelgang je ergens in storten.
Je kan aftasten wat je wil, maar als iemand zich anders voordoet dan dat in werkelijkheid is, dan zegt dat aftasten nog niks.
Je kan ook beren op de weg blijven kijken!
Maar goed, waarschijnlijk ben ik ondanks genoeg tegenslagen daar toch postiever in.
F_Orumster schreef:Klopt, en al 10 jaar bij elkaar zijn geeft ook geen garantie. Ik probeer subtiel aan te geven dat Palousa nu wel hard op de zaken vooruit loopt en spreekt alsof je al helemaal een duo bent. Ga elkaar eerst naar even ontmoeten en probeer niet teveel te wensdenken, want dat hoeft nog helemaal niet te stroken
kan wel wat hebben.
dus ja praten over samenwonen is toekomst muziek maar in mijn ogen niet onbelangrijk in mijn geval.
ik doe het zo