Die 75 paarden vullen heel veel maar ook niet alles
(zijn gelukkig niet allemaal van mij ) Maar ze krijgen allemaal regelmatig een knuffel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(zijn gelukkig niet allemaal van mij )
Steenbok12 schreef:Palousa_boy. Ben wel enorm benieuwd naar jou date komende week. Klinkt wel als een super flexibele vrouw. Maar elkaar nog niet gezien dus? Via online daten?
Hoe heb jij de kids qua regeling? Is het daten een beetje te plannen.
Als je dat een maand geleden tegen mij had gezegd had ik je voor gek verklaard
) we hebben de ontmoeting al naar voren getrokken omdat we half maart te lang vonden duren. Ach, we zien de afgelopen weken maar als een goede aanloop naar elkaar ontmoeten. Hebben we beiden rustig aan het idee kunnen wennen want zij is al langere tijd alleen en ik vrij recent maar een lange relatie.
Zonnetje81 schreef:Als het zo simpel was dan was ik nu getrouwd met meerdere dates
En ik zou ook voor zo’n situatie niet weglopen dus doen alsof het zo uniek is en doen of het meteen garanties geeft is wel ver op de zaken vooruitlopen.
been there en nooit meer.
maargoed wil alleen voor de serieus iets daten dus na 1 x afspreken maak ik daar een keuze in. Ga niks door elkaar doen.
maar ga niet alles hier neerzetten
dat is beter voor mn kinderen later..
gelukkig niet
dat is geen doen dus het zal voorlopig ook gewoon latten worden. Het "voordeel" is dan wel weer dat we idd gewoon de tijd kunnen nemen voor alles.