Meerdere scholen al dicht.
Ik wacht op goede regels en voorschriften in het onderwijs. Dit werkt zo niet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:996981 schreef:Dan kan Bigone dat toch plassen?
Nee bigone gaat daar niet op plassen en zeker niet wanneer iemand na een half jaar het nog steeds nodig vind om haar gram te halen.
Zet me onder je foeiknop want je zit veel te veel tijd te verspillen met rancuneus te reageren op elk splintertje dat je kunt vinden dus kappen.
Cer schreef:Ik vind het persoonlijk niet meer dan logisch dat gekeken wordt of de horeca langer open kan..
Haarden daar? Hou toch op, die ontstaan niet tussen 20.00 en 24.00. Plus dat het daar ook 3G is met vaak vaste zit plaatsen ..
Alsof die 4 uur vroeger sluiten de boel zou redden..
Het zorgt wel weer voor inkomstenderving voor een grote groep mensen .. de afgelopen periode zat t toch ook niet daar ?
Maar, mensen die niet in die sector werken of die nooit ergens heen gaan, die missen er inderdaad niks aan..
Sizzle schreef:Spenk, met preventief wekelijks (niet invasief) testen hoeft dat dus niet zo uit de hand te lopen.
Maar ook daar leren landen blijkbaar niets van elkaar.
Cer schreef:Ik vind het persoonlijk niet meer dan logisch dat gekeken wordt of de horeca langer open kan..
Haarden daar? Hou toch op, die ontstaan niet tussen 20.00 en 24.00. Plus dat het daar ook 3G is met vaak vaste zit plaatsen ..
Alsof die 4 uur vroeger sluiten de boel zou redden..
Het zorgt wel weer voor inkomstenderving voor een grote groep mensen .. de afgelopen periode zat t toch ook niet daar ?
Maar, mensen die niet in die sector werken of die nooit ergens heen gaan, die missen er inderdaad niks aan..
Spenk schreef:Sizzle schreef:Spenk, met preventief wekelijks (niet invasief) testen hoeft dat dus niet zo uit de hand te lopen.
Maar dat willen ze hier voor een groot deel niet. Op de school waar mijn moeder werkt wordt bij dat idee al moord en brand geschreeuwd... Want je ''gaat kinderen niet testen''
Echwel schreef:Waar gebeurd
Kennis loopt in Staphorst in de action
Ziet iemand van school waarvan ze weet dat die positief is getest.
Klagen bij manager.
Dingdong wil iemand die positief getest is de Action verlaten.
Er gingen zeker 6 de deur uit.
Spenk schreef:Sizzle schreef:Spenk, met preventief wekelijks (niet invasief) testen hoeft dat dus niet zo uit de hand te lopen.
Maar dat willen ze hier voor een groot deel niet. Op de school waar mijn moeder werkt wordt bij dat idee al moord en brand geschreeuwd... Want je ''gaat kinderen niet testen''