Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zappa schreef:C_arola schreef:Pakt bij jullie de homerr tracking het wel op de website? Hier melding dat het de tracknummer niet herkent terwijl de winkel het ook al opgestuurd heeft en het al verder in het proces zit.
Ik ben blij dit te lezen! Ik dacht ik word helemaal gek en er is iets bij mij mis gegaan maar ik zie dat ik niet de enige ben
Ik ben inmiddels 100 euro plus producten kwijt omdat Homer al meer dan een anderhalf week geen enkele tracking update geeft waardoor het op vinted verlopen is en als niet verzonden staat...
Ik heb de fysieke bewijsjes maar Vinted geeft hier maar geen reactie op en de Homer tracking pagina doet het bij mij al langere tijd niet
Nu maar hopen op eerlijke kopers want de pakketjes zitten ook al anderhalf week in het proces
Skessa_ schreef:Wat is eigenlijk de reden dat iedereen voor Homerr kiest? Is dat alleen vanwege de prijs? Ik heb eigenlijk alleen maar dingen verkocht, niet zelf gekocht. Tot nu toe altijd goed gegaan gelukkig.
Wat zouden jullie doen? Ik heb gisteren een spelletje (nieuw) er op gezet voor € 15,-. Inmiddels al 3 biedingen van € 10,- en 1 van € 9,-. En al 12 x als favoriet opgeslagen.
Toch maar verkopen of nog even afwachten?
Arzil schreef:BigOne schreef:Je kunt zo’n bestelling ook annuleren met als reden dat verkoper niet reageert.
Heeft dat dan gevolgen voor mijn reviews? Want dan zing ik de tijd wel uit tot hij automatisch geannuleerd wordt.
Wachten!
Ik heb dit eens gedaan en kreeg een automatische review met één ster...
Skessa_ schreef:Andere spellen staan er op voor rond de 20-25 €. Dus ik denk dat ik het nog maar even afwachtHeb er verder ook geen haast mee ofzo.
Mama3 schreef:Ik heb geen probleem met Homerr. Donderdagavond verzonden en gisteren bezorgd in Frankrijk.
Ligt het niet aan het verzendpunt?
Klis schreef:Klis schreef:
Oh ja, ik zie dat het er niet bij staat maar dit is idd ook Mondial Relay!
Klis schreef:Klis schreef:
Oh ja, ik zie dat het er niet bij staat maar dit is idd ook Mondial Relay!