Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 16:11

Wat is eigenlijk de reden dat iedereen voor Homerr kiest? Is dat alleen vanwege de prijs? Ik heb eigenlijk alleen maar dingen verkocht, niet zelf gekocht. Tot nu toe altijd goed gegaan gelukkig.

Wat zouden jullie doen? Ik heb gisteren een spelletje (nieuw) er op gezet voor € 15,-. Inmiddels al 3 biedingen van € 10,- en 1 van € 9,-. En al 12 x als favoriet opgeslagen.
Toch maar verkopen of nog even afwachten?

DoretteK

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 16:46

Ligt er aan hoe erg je er van af wilt... Of doe anders een tegenbod van bijvoorbeeld €12.50?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 17:21

Dat ligt er aan hoe realistisch je prijs is. Voor hoeveel anderen een zelfde spel er op gezet hebben enzo.

En behalve dat, als jij er blij mee bent om er een tientje voor te krijgen en je wilt er eigenlijk wel gewoon graag vanaf: lekker doen!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 17:37

Zappa schreef:
C_arola schreef:
Pakt bij jullie de homerr tracking het wel op de website? Hier melding dat het de tracknummer niet herkent terwijl de winkel het ook al opgestuurd heeft en het al verder in het proces zit.

Ik ben blij dit te lezen! Ik dacht ik word helemaal gek en er is iets bij mij mis gegaan maar ik zie dat ik niet de enige ben

Ik ben inmiddels 100 euro plus producten kwijt omdat Homer al meer dan een anderhalf week geen enkele tracking update geeft waardoor het op vinted verlopen is en als niet verzonden staat...
Ik heb de fysieke bewijsjes maar Vinted geeft hier maar geen reactie op en de Homer tracking pagina doet het bij mij al langere tijd niet
Nu maar hopen op eerlijke kopers want de pakketjes zitten ook al anderhalf week in het proces

Op Vinted staat via Help bij chat koper dat ze er hard aan werken om Homerr weer goed te laten werken op de app en dat de tracking via de website wel te vinden is. Net weer de tracking via de website geprobeerd en deze werkt eindelijk, dit ook aan de koper laten weten zodat die niet gaat annuleren. Ik denk dat je alleen de tracking via de website nu in de gaten kan houden zodat je kan zien wanneer het afgehaald kan worden en wordt gedaan door de koper.

Nu een nieuwe koper die via Homerr had gekocht want dat selecteerde automatisch en die gevraagd of ze het wel via Homerr verstuurd wil krijgen aangezien die problemen heeft. Anders annuleren en opnieuw kopen met een ander verzendbedrijf.

Skessa_ schreef:
Wat is eigenlijk de reden dat iedereen voor Homerr kiest? Is dat alleen vanwege de prijs? Ik heb eigenlijk alleen maar dingen verkocht, niet zelf gekocht. Tot nu toe altijd goed gegaan gelukkig.

Wat zouden jullie doen? Ik heb gisteren een spelletje (nieuw) er op gezet voor € 15,-. Inmiddels al 3 biedingen van € 10,- en 1 van € 9,-. En al 12 x als favoriet opgeslagen.
Toch maar verkopen of nog even afwachten?

Homerr kun je niet zelf uitzetten en voor deze problemen werkte het maanden goed vandaar dat ik ermee verzond en ook dingen ermee liet verzenden.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 22:21

Arzil schreef:
BigOne schreef:
Je kunt zo’n bestelling ook annuleren met als reden dat verkoper niet reageert.

Heeft dat dan gevolgen voor mijn reviews? Want dan zing ik de tijd wel uit tot hij automatisch geannuleerd wordt.

Wachten!
Ik heb dit eens gedaan en kreeg een automatische review met één ster...

Ik kreeg ook de melding dat ik een automatische slechte review zou krijgen, maar dat is nu 8 weken geleden en ik heb nooit meer wat gehoord.

Ik had geannuleerd, want na mijn aankoop zag ik dat de verkoper meer slechte automatische, recente reviews had met “aankoop niet voltooid”. Ik heb toen nog twee dagen gewacht en het object elders gekocht en bij haar geannuleerd.

Misschien moet de verkoper ook iets aangeven ofzo?

Edit. Excuus quoten gaat niet geweldig

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 22:58

Andere spellen staan er op voor rond de 20-25 €. Dus ik denk dat ik het nog maar even afwacht :) Heb er verder ook geen haast mee ofzo.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 00:19

Ik heb geen probleem met Homerr. Donderdagavond verzonden en gisteren bezorgd in Frankrijk.

Ligt het niet aan het verzendpunt?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 00:39

Skessa_ schreef:
Andere spellen staan er op voor rond de 20-25 €. Dus ik denk dat ik het nog maar even afwacht :) Heb er verder ook geen haast mee ofzo.

Ik zou ook wachten dan idd.

Tijdje terug er iets op gezet waar ik best wat biedingen op kreeg. Maar ik zag hetzelfde product er vaker op stond voor een veel hogere prijs dus al de biedingen afgewezen. Uiteindelijk toch iemand die t voor de vraagprijs kocht, dus wachten werd beloond.

Tot nu toe verloopt alles goed met m'n aankopen, en met m'n verkopen. Maar ik word wel zenuwachtig met die homer berichten hier. Tot nu toe meeste besteld en ook verkocht wat verzonden is via homer. Maar 2x een andere partij.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 08:16

Hier nu toevallig ook net 2 homerverkopen. Ik ga de inleverbewijsjes gelijk maar in de chat erbij zetten denk ik. Had zelf ook al een aankoop die niet update, nu na een week gelukkig wel.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 08:44

Mama3 schreef:
Ik heb geen probleem met Homerr. Donderdagavond verzonden en gisteren bezorgd in Frankrijk.

Ligt het niet aan het verzendpunt?

Nee, staat zelfs in de chats met kopers dat verzendlabel niet geprint kunnen worden en ze het niet via Vinted kunnen tracken. Nu maar hopen dat ze het snel fixen want het is al vanaf vorige week.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 08:56

Die melding kreeg ik gisteren bij die 2 verkopen ook, maar heb beide labels wel in mijn mailbox. :+

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 09:17

Ik hoop dat deze ooit gaat aankomen :')

Afbeelding

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 09:42

Bij mij zegt iemand dat ze het verzonden heeft, maar er is nog geen update en het is met Mondial relay .. iemand hier ook iets bekend met Mondial?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 09:45

Ja gaat meestal prima. Kan wel eens zijn dat hij inscannen bij pakketpunt het niet goed is gegaan. Dan is hij officieel niet verzonden.

Hier ook geen problemen met Homer. Duurt soms iets langer, maar gaat bijna altijd goed.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 09:55

Ik was gisteren even enorm opgelucht :')
Ik had drie boeken verkocht, voor in totaal €75 euro. Toen ik het pakket had afgegeven realiseerde ik mij dat ik vergeten was te filmen dat ik echt de juiste boeken had verzonden. En op een of andere reden had ik er toch niet een heel goed gevoel bij :')
Die persoon was enorm aan het onderhandelen, toen hadden we een bundel afgesproken voor een bepaalde prijs en daarna pakte ze een andere bundel en deed ze daar een bod op.

Maargoed, gisteren is hij automatisch goedgekeurd, dus ik heb mijn centjes. 48u was het even spannend :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 09:56

Jeee wat spannend!
Maar ook wel speciale boeken dan of niet?
Mijn boeken gaan voor 1,50 euro weg :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 10:11

Alja schreef:
Jeee wat spannend!
Maar ook wel speciale boeken dan of niet?
Mijn boeken gaan voor 1,50 euro weg :+

Speciale edities zijn dat ja :j

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 10:50

01San schreef:
Bij mij zegt iemand dat ze het verzonden heeft, maar er is nog geen update en het is met Mondial relay .. iemand hier ook iets bekend met Mondial?

Ja hier ook met mondial... is al 4 dagen ingeleverd volgens tracking maar nog niet opgehaald

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 11:04

Klis schreef:

[ Afbeelding ]

Oh ja, ik zie dat het er niet bij staat maar dit is idd ook Mondial Relay!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 11:38

Ohw jee, ik moet zo een pakketje wegbrengen dat ook verzonden wordt met mondial :')

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 12:33

Hier net 1 boek verkocht voor 75,- speciale edities gaan wel voor leuke prijzen weg :j (en voor 2,- gekocht :+ wel ook 3 weer teruggekocht voor dat geld)

Ik had een mondial bestelling die niet verstuurd was, dus geld terug gekregen van vinted. Nu bijna een maand later lag toch dat pakket bij het afhaalpunt, maar verder ook niks van verkoopster meer gehoord :+ toch raar!

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 16:41

Klis schreef:
Klis schreef:

[ Afbeelding ]

Krijg nou wat! Ik krijg nu de melding dat deze bezorgd is haha! Ben wel blij dat ik nog weet naar welk pakketpunt ik hem had laten versturen want dat staat nu nergens meer _O- En of ik hem even binnen 2 dagen wil ophalen ook.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 23:17

Yeah! Ik heb voor het eerst iets op Vinted geplaatst om te verkopen. Ik heb weken geleden alle kasten al uitgezocht en dacht het toch eens te proberen. Kost toch wel wat tijd om alles uit te zoeken, netjes te maken en op de foto te zetten en daarna nog de waslijst met vragen door per item. Morgen de andere helft van de kleren en kijken wat er loopt en wat niet.

Maar de eerste vier stuks zijn verkocht! Ik heb nu ook iemand die biedt in een bericht ipv via de biedfunctie. Ook meteen de helft op een item dat er net een uurtje op staat, dus ik doe er even niks mee. Snap niet dat ze niet gewoon de bieden functie gebruikt. Maar zo zullen er nog wel meer gekke dingen voorbij gaan komen :-)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 06:02

Ja dat vind ik ook altijd zo suf. Dat zullen dan wellicht mensen zijn die heel vaak bieden want je mag geloof ik een X aantal keer per dag een bod plaatsen?

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 06:16

Klis schreef:
Klis schreef:

[ Afbeelding ]

Oja maar jij kon nog op pakket volgen drukken, bij mij staat het nog steeds op : ….. is je pakket aan het voorbereiden, moet ingeleverd worden voor 28 januari.
Ik kan wel op een tracking komen maar daar staat dat het pakket nog niet ingeleverd is.

Ze heeft al 1 keer uitstel gevraagd voor de verzending.. dus of ze echt de waarheid spreekt dat ze het verstuurd heeft is ook afwachten..
Ik zie het wel, ik krijg toch mn geld terug als het mis gaat.