Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Oudere meneer die op standje luchtalarm aan het telefoneren is. Voor mijn open raam
Loeky01 schreef:Ik zit nu voor de tweede dag op rij te prikken en mensen blijven steeds die stoel verschuiven waardoor ik me in nog onmogelijkere hoeken moet draaien. Laat die domme stoel gewoon staan. Ben er klaar mee voor vandaag (en dat ligt niet alleen aan de stoel)
Dilan93 schreef:Dat is die prik ook al denk ik
Las ook verhalen dat je er magnetische energie in je lichaam van kan krijgen. Wel handig, als je je sleutels mee moet nemen maar geen zakken hebt
Zebrastreep schreef:Iemand die ik die tegen vaccinaties is zei dat ook toen zei ik van nou probeer het dan even maar dan praten ze zich er weer onderuit. Het is tevens een grap bedacht door mensen die zijn gevaccineerd. Maar ik kan er wel om lachenik heb het helaas niet
Ineke2 schreef:Zebrastreep schreef:Iemand die ik die tegen vaccinaties is zei dat ook toen zei ik van nou probeer het dan even maar dan praten ze zich er weer onderuit. Het is tevens een grap bedacht door mensen die zijn gevaccineerd. Maar ik kan er wel om lachenik heb het helaas niet
Is een fabel, absoluut onmogelijk.
Als je een tijdje heel hard wrijft op je huid zodat je statisch bent dan blijft metaal plakken. Dus gewoon een trucje
Merexa schreef:Ik heb vorige week Dinsdag een kuip/liner besteld voor mijn intex frame zwembad, gezien in mijn huidige gaatjes zitten die eigenlijk niet meer te plakken zijn. Dit is bij een groot bedrijf in belgië gedaan, want ik kan verder nergens in Nederland een site vinden die ze levert. Ik kreeg geen track en trace en gezien Vrijdag nog steeds niks binnen was heb ik maar gemaild. Vervolgens kreeg ik antwoord dat ze niet meer op voorraad zijn, terwijl er nog 2 waren toen ik ze bestelde volgens de site en ook al betaald heb (83€). Ze antwoordden in de mail dat de site om het halfuur de voorraad update, maar er 11 waren besteld in dat halfuurtje. Nou, bullsh*t want ik keek een paar uur later weer en toen waren er nog steeds 2 op voorraad. Ik koop maar gewoon een volledig nieuwe en toch een slag kleiner. Daar kan ik nog steeds languit in liggen gelukkig want het is echt niet meer te doen achter thuis waar het windstil is.