Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 08:36

Vettigheid geknoeid op m'n werkkleding en er pas achterkomen op je werk dat er een grote vlek zit. Heb het geprobeerd schoon te maken hopelijk werkt allesreiniger...

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 08:41

Dat het helemaal niet zo rustig is bij de teststraat…

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 08:42

Zet ik net op mijn werk / stage mijn computer aan, gaat hij zo eerst updaten en opnieuw starten

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 08:44

Ik mag voor de vaccinatie. Online afspraak willen maken, zit alles op een uur enkele reis, onder werktijden....

Van de week maar even bellen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 08:53

Gezeik met de NS. Staat een abonnement op mijn nieuwe ov chip die ik niet betaald heb en daardoor doet mijn studentenOV het niet? :+

Moet dus nu zelf alles betalen en het dan handmatig declareren. Dus ik heb gezeik en extra werk omdat zij hun werk niet doen. :+

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 08:55

Ik heb vorige week Dinsdag een kuip/liner besteld voor mijn intex frame zwembad, gezien in mijn huidige gaatjes zitten die eigenlijk niet meer te plakken zijn. Dit is bij een groot bedrijf in belgië gedaan, want ik kan verder nergens in Nederland een site vinden die ze levert. Ik kreeg geen track en trace en gezien Vrijdag nog steeds niks binnen was heb ik maar gemaild. Vervolgens kreeg ik antwoord dat ze niet meer op voorraad zijn, terwijl er nog 2 waren toen ik ze bestelde volgens de site en ook al betaald heb (83€). Ze antwoordden in de mail dat de site om het halfuur de voorraad update, maar er 11 waren besteld in dat halfuurtje. Nou, bullsh*t want ik keek een paar uur later weer en toen waren er nog steeds 2 op voorraad. Ik koop maar gewoon een volledig nieuwe en toch een slag kleiner. Daar kan ik nog steeds languit in liggen gelukkig want het is echt niet meer te doen achter thuis waar het windstil is.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 11:01

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 11:06

chanicha schreef:
https://rtvu.nl/n/2186393/

Ik hoop dat de link het doet!

:oo -:(-
Niet alleen je paarden maar ook andere weggebruikers in gevaar brengen! Hoop dat die boete hem duur komt te staan, maar neem die paarden ook maar gelijk in beslag.. _-:(

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 11:12

Dank voor de felicitaties! :D
Ik ben net wakker dus de taart ga ik straks uitzoeken :P

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 11:25

Ik zit nu voor de tweede dag op rij te prikken en mensen blijven steeds die stoel verschuiven waardoor ik me in nog onmogelijkere hoeken moet draaien. Laat die domme stoel gewoon staan. Ben er klaar mee voor vandaag (en dat ligt niet alleen aan de stoel)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 11:27

Oudere meneer die op standje luchtalarm aan het telefoneren is. Voor mijn open raam _-:(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 11:30

Enorme to do list en 0 energie. :')

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 11:31

Gefeliciteerd Fleurtjeuh!

Ik erger me aan mezelf. Gisteren geklaagd over een vliegtuig dat vrij laag over kwam, bleek dat het de Air Force One van president Biden was. Ik had even iets beter moeten kijken. :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 11:34

Foaly schreef:
Oudere meneer die op standje luchtalarm aan het telefoneren is. Voor mijn open raam _-:(

Hahaha dat deed mijn opa ook :j
Beste man is nu 20 jaar dood en was 90 toen hij stierf maar kon niet wennen aan de telefoon.
Toen mijn oma nog leefde moest zij altijd opnemen maar toen zij er niet meer was hoorde je heel hard, hij was ook doof, HALLOO HALLOOOO :')

friendlyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 11:38

Loeky01 schreef:
Ik zit nu voor de tweede dag op rij te prikken en mensen blijven steeds die stoel verschuiven waardoor ik me in nog onmogelijkere hoeken moet draaien. Laat die domme stoel gewoon staan. Ben er klaar mee voor vandaag (en dat ligt niet alleen aan de stoel)

Maar waarom dat schuiven ook.. Hoe lang zit je er nu in? >;)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 11:40

Idd, zo moeilijk is het toch niet om 5 seconden met je neus in andere richting te zitten dan dat je normaal doet :=

friendlyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 11:44

Maar dat is misschien erg tegen de feng shui :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 11:56

Dat is die prik ook al denk ik :))

Las ook verhalen dat je er magnetische energie in je lichaam van kan krijgen. Wel handig, als je je sleutels mee moet nemen maar geen zakken hebt :j

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 12:02

Altijd minder fijn, kun je niet weg van waar je bent -O- en is er echt rondom pokkeherrie. Een mix van snoeiharde hardcore met fikse bas. Gesmijt van stellingpalen, schuren, hoge druk spuit, getimmer, geboor en dat afgemaakt met hollandse meezingers, vals meezingen en fluiten daarmee en het ipv praten schreeuwen naar elkaar van werklui. En dat vanaf 8 uur vanmorgen. %)

Edit oh en er is wat bijgekomen. Blaffende honden :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 12:06

Dilan93 schreef:
Dat is die prik ook al denk ik :))

Las ook verhalen dat je er magnetische energie in je lichaam van kan krijgen. Wel handig, als je je sleutels mee moet nemen maar geen zakken hebt :j

Iemand die ik die tegen vaccinaties is zei dat ook toen zei ik van nou probeer het dan even maar dan praten ze zich er weer onderuit. Het is tevens een grap bedacht door mensen die zijn gevaccineerd. Maar ik kan er wel om lachen :') ik heb het helaas niet

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 12:11

Net m'n concealer op gedaan, krijg ik zonnebrand in mijn ogen en dat brand, dus nu is mijn makeup verpest :+

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 12:22

Dilan93 schreef:
Ik mag voor de vaccinatie. Online afspraak willen maken, zit alles op een uur enkele reis, onder werktijden....

Van de week maar even bellen

Had ik ook! Maar op een ander moment proberen of de pagina even refreshen en ik kreeg 2 opties op 15 min en 1 op 30!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 12:49

Zebrastreep schreef:
Iemand die ik die tegen vaccinaties is zei dat ook toen zei ik van nou probeer het dan even maar dan praten ze zich er weer onderuit. Het is tevens een grap bedacht door mensen die zijn gevaccineerd. Maar ik kan er wel om lachen :') ik heb het helaas niet

Is een fabel, absoluut onmogelijk.
Als je een tijdje heel hard wrijft op je huid zodat je statisch bent dan blijft metaal plakken. Dus gewoon een trucje ;)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 12:51

Ineke2 schreef:
Zebrastreep schreef:

Is een fabel, absoluut onmogelijk.
Als je een tijdje heel hard wrijft op je huid zodat je statisch bent dan blijft metaal plakken. Dus gewoon een trucje ;)

Oh dat ga ik dan een keer proberen! Heb ik ook een keer wat om te lachen :') Zal ze eens helemaal gek maken haha

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 12:51

Merexa schreef:
Ik heb vorige week Dinsdag een kuip/liner besteld voor mijn intex frame zwembad, gezien in mijn huidige gaatjes zitten die eigenlijk niet meer te plakken zijn. Dit is bij een groot bedrijf in belgië gedaan, want ik kan verder nergens in Nederland een site vinden die ze levert. Ik kreeg geen track en trace en gezien Vrijdag nog steeds niks binnen was heb ik maar gemaild. Vervolgens kreeg ik antwoord dat ze niet meer op voorraad zijn, terwijl er nog 2 waren toen ik ze bestelde volgens de site en ook al betaald heb (83€). Ze antwoordden in de mail dat de site om het halfuur de voorraad update, maar er 11 waren besteld in dat halfuurtje. Nou, bullsh*t want ik keek een paar uur later weer en toen waren er nog steeds 2 op voorraad. Ik koop maar gewoon een volledig nieuwe en toch een slag kleiner. Daar kan ik nog steeds languit in liggen gelukkig want het is echt niet meer te doen achter thuis waar het windstil is.

Welke maat zoek je?