Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_1997 schreef:Vind het wel komisch dat iedereen hier een oordeel heeft. Even voor de duidelijkheid, mijn moeder pest me al m'n hele leven. Laatst was ik eem baby en van de zomer was ik een slet. Dus nee ik heb geen goed woord over m'n moeder.
Marije_1997 schreef:Vind het wel komisch dat iedereen hier een oordeel heeft. Even voor de duidelijkheid, mijn moeder pest me al m'n hele leven. Laatst was ik eem baby en van de zomer was ik een slet. Dus nee ik heb geen goed woord over m'n moeder.
MarlindeRooz schreef:Telpeva schreef:Ik wil zo graag naar de Ikea en daar in het restaurant fish & chips eten met een softijsje als toetje
Ja gewoon lekker slenteren door de Ikea en 4 afwasborstels halen zonder dat je ze nodig hebt. En dan lekker slappe frietjes eten in het restaurant.
Fading schreef:Marije_1997 schreef:Vind het wel komisch dat iedereen hier een oordeel heeft. Even voor de duidelijkheid, mijn moeder pest me al m'n hele leven. Laatst was ik eem baby en van de zomer was ik een slet. Dus nee ik heb geen goed woord over m'n moeder.
En je voelt je er beter door dat je dit gewoon even op het internet gooit waar werkelijk alles en iedereen kan lezen hoe je praat/denkt?![]()
Vind je het raar dat mensen dan zulke opmerkingen posten?
Marije_1997 schreef:Pot is hier overigens vrij normaal om te zeggen. Heb het zelfs gezegd waar een vrouw die op vrouwen viel bij zat. Die vond het geen probleem hoor.
LukieBradley schreef:[***], je zal van binnen echt wel een goed hart en een leuke dame zijn.
Maar ik lees vooral een hoop frustratie die zoekend is naar erkenning en aandacht (mannengedoe steeds etc). Weet niet of het zo is maar zoals je dingen formuleert en brengt... geeft mij dat idee.
Het zou jou een heel hoopje rust geven als je je eigen plek zou hebben.
Ik snap je wel waar het vandaan komt maar op deze manier word het natuurlijk niet beter.
Is niks persoonlijks of lelijk bedoeld maar ik krijg bijna serieuze medelijden .
Marije_1997 schreef:LukieBradley schreef:Marije, je zal van binnen echt wel een goed hart en een leuke dame zijn.
Maar ik lees vooral een hoop frustratie die zoekend is naar erkenning en aandacht (mannengedoe steeds etc). Weet niet of het zo is maar zoals je dingen formuleert en brengt... geeft mij dat idee.
Het zou jou een heel hoopje rust geven als je je eigen plek zou hebben.
Ik snap je wel waar het vandaan komt maar op deze manier word het natuurlijk niet beter.
Is niks persoonlijks of lelijk bedoeld maar ik krijg bijna serieuze medelijden .
Medelijden of aandacht hoef ik niet. Deel gwn m'n frustratie en that's it, zodat ik et kwijt ben.
Moet ook echt uit huis, maarja kost geld en moet dan ook 2 katten meenemen. Wat ik niet erg vind tho.
Mannen gedoe is gwn toeval, idk wat het is Maar blijkbaar trek ik alleen kneusjes aan hahahaha
Zebrastreep schreef:@marije_1997
Ik heb dezelfde leeftijd als jou , maar bepaalde dingen die je zegt zei ik toen ik in een hele donkere tunnel zat en ook iedereen beschuldigde behalve mijzelf ( en dit is niet aanvallend bedoel , maar meer als je moet er echt wat mee doen het gaat je een beter en fijner persoon maken). Alleen heb ik dit voor mijn 23ste aardig uit kunnen vogelen gelukkig.
Tegen alles en iedereen zijn lost helaas niks op heb ik zelf ook meegemaakt. Ik kroop altijd in de slachtoffer schuld ( het is haar schuld , want zij wou geen vrienden meer zijn en daarom voel ik mij rot). Totdat ik er wel achter ben gekomen dat het ook wel vaak mijn eigen emoties waren waar ik niet goed mee kon dealen.
Ik ben een veel beter en rustiger persoon geworden , en heb veel meer respect gekregen voor bepaalde dingen in het leven. Geen moment spijt van gehad dat iemand mij enorm heeft uitgedaagd en mij eigenlijk met niet alleen liefde maar ook een flinke schop onder mijn kont heeft aangepakt.
Ik heb dezelfde leeftijd als jou , maar bepaalde dingen die je zegt zei ik toen ik in een hele donkere tunnel zat en ook iedereen beschuldigde behalve mijzelf ( en dit is niet aanvallend bedoel , maar meer als je moet er echt wat mee doen het gaat je een beter en fijner persoon maken). Alleen heb ik dit voor mijn 23ste aardig uit kunnen vogelen gelukkig.
Tegen alles en iedereen zijn lost helaas niks op heb ik zelf ook meegemaakt. Ik kroop altijd in de slachtoffer schuld ( het is haar schuld , want zij wou geen vrienden meer zijn en daarom voel ik mij rot). Totdat ik er wel achter ben gekomen dat het ook wel vaak mijn eigen emoties waren waar ik niet goed mee kon dealen.
Ik ben een veel beter en rustiger persoon geworden , en heb veel meer respect gekregen voor bepaalde dingen in het leven. Geen moment spijt van gehad dat iemand mij enorm heeft uitgedaagd en mij eigenlijk met niet alleen liefde maar ook een flinke schop onder mijn kont heeft aangepakt.