Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 18:43

dat op het moment dat je aangeeft hulp nodig te hebben, daar geen gehoor aan gegeven wordt door docenten, die schuiven het op met ja dat kan later ook wel. NEE het kan niet later ik wil nu iets bespreken, het is al zo'n stap om aan te geven dat het even niet lukt en dan wordt er zo gereageerd

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 18:44

Misschien is die slechte band wel een reden dat ze graag een bonnetje heeft? Want heel eerlijk, als jullie zo met elkaar omgaan snap ik dat er ook weinig vertrouwen is.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 18:47

Marije_1997 schreef:
Vind het wel komisch dat iedereen hier een oordeel heeft. Even voor de duidelijkheid, mijn moeder pest me al m'n hele leven. Laatst was ik eem baby en van de zomer was ik een slet. Dus nee ik heb geen goed woord over m'n moeder.

En toch leef je nog lekker in hotel mama. Je bent volwassen je hoeft er niet te wonen en haar al helemaal niet te zien. _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 18:54

Ik wil zo graag naar de Ikea en daar in het restaurant fish & chips eten met een softijsje als toetje -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 18:58

Telpeva schreef:
Ik wil zo graag naar de Ikea en daar in het restaurant fish & chips eten met een softijsje als toetje -O-

Ja gewoon lekker slenteren door de Ikea en 4 afwasborstels halen zonder dat je ze nodig hebt. En dan lekker slappe frietjes eten in het restaurant. <3

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 19:01

Marije_1997 schreef:
Vind het wel komisch dat iedereen hier een oordeel heeft. Even voor de duidelijkheid, mijn moeder pest me al m'n hele leven. Laatst was ik eem baby en van de zomer was ik een slet. Dus nee ik heb geen goed woord over m'n moeder.

Misschien is het tijd om eens voor jezelf te kiezen en hulp te zoeken ergens of op jezelf te gaan wonen. Je berichten laatste tijd zijn nou niet echt prettig, zou er niet mee blijven zitten als ik jou was. Er lijkt meer dwars te zitten dan alleen dit :(:)

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 19:01

MarlindeRooz schreef:
Telpeva schreef:

Ja gewoon lekker slenteren door de Ikea en 4 afwasborstels halen zonder dat je ze nodig hebt. En dan lekker slappe frietjes eten in het restaurant. <3

En voordat je weggaat nog snel een hotdog met vet veel saus voor €1 naar binnenwerken <3.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 19:02

Telpeva schreef:

Ik heb dat met de Makro. Ging daar voor de corona altijd heen met mijn omaatje. vraag me niet waarom, maar dat vind ze een leuk uitje haha.

Ik mis het.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 19:05

Fading schreef:
Marije_1997 schreef:

En je voelt je er beter door dat je dit gewoon even op het internet gooit waar werkelijk alles en iedereen kan lezen hoe je praat/denkt? :?

Vind je het raar dat mensen dan zulke opmerkingen posten? :+

Verklaart waarom ik m'n moeder wijf noem. Pot is hier overigens vrij normaal om te zeggen. Heb het zelfs gezegd waar een vrouw die op vrouwen viel bij zat. Die vond het geen probleem hoor.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 19:07

En natuurlijk geen tandarts gebeld, maar gelukkig is het in loop van de dag wat weggetrokken. En is ook al paar keer aan het jeuken geweest. O:) :')

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 19:10

Marije_1997 schreef:

Ondanks wat je zegt vind ik dat je voor je moeder best een bepaald level van respect kan opbrengen, zeker openbaar op het internet.

En wat je zegt over "pot", de een zou het niet erg vinden. Maar mijn moeder, toevallig lesbisch, zou dit absoluut niet waarderen. Dus niet een term om in het algemeen te gebruiken imo.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 19:25

Probeer een contract op te zeggen..

'Hallo, op dit moment zijn wij gesloten. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 19:00'

NOU SCHIJNBAAR NIET. _O-

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 19:27

Ik vind ‘pot’ eigenlijk ook behoorlijk beledigend, en ik ben geen lesbische oid.

Erger mij er over t algemeen eigenlijk wel aan dat er op moment echt een lack of respect is.

Ik denk dan altijd: Voegt het iets toe? Of is het aardig/neutraal? Nee? Dan hou je mond :')

En Marije1997: Of je haar nu wel of niet aardig vindt, het is en blijft je moeder. Zij is wel de reden dat jij op de wereld bent, heeft je groot gebracht en geloof maar dat zij daar voor heeft moeten inleveren, dat moet elke moeder. Heb een beetje respect.

En als het je echt niet aanstaat en je zo volwassen bent als je zelf denkt, wat let je om te vertrekken? Wie mept als n man, moet ook kunnen incasseren als n man. Met andere woorden ga op je eigen benen staan, als jij je er zo aan stoort.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 19:30

Marije_1997 schreef:
Pot is hier overigens vrij normaal om te zeggen. Heb het zelfs gezegd waar een vrouw die op vrouwen viel bij zat. Die vond het geen probleem hoor.

Ik weet niet in welk sociaal maatschappelijk achtergestelde omgeving jij zit maar pot is gewoon een scheldwoord in de normale mensenwereld. Dat je iemand kent die er toevallig geen problemen heeft is een flutargument.

Vandaag geërgerd aan een klant die beweerde dat hij Corona heeft gekregen van een collega van me, en vroeg of we daar nog wat mee gingen doen. Sommige mensen hebben echt bizarre kronkels in hun hoofd.

LukieBradley

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 19:34

Marije, je zal van binnen echt wel een goed hart en een leuke dame zijn.
Maar ik lees vooral een hoop frustratie die zoekend is naar erkenning en aandacht (mannengedoe steeds etc). Weet niet of het zo is maar zoals je dingen formuleert en brengt... geeft mij dat idee.
Het zou jou een heel hoopje rust geven als je je eigen plek zou hebben.
Ik snap je wel waar het vandaan komt maar op deze manier word het natuurlijk niet beter.
Is niks persoonlijks of lelijk bedoeld maar ik krijg bijna serieuze medelijden .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 19:37

LukieBradley schreef:
[***], je zal van binnen echt wel een goed hart en een leuke dame zijn.
Maar ik lees vooral een hoop frustratie die zoekend is naar erkenning en aandacht (mannengedoe steeds etc). Weet niet of het zo is maar zoals je dingen formuleert en brengt... geeft mij dat idee.
Ik snap je wel waar het vandaan komt maar op deze manier word het natuurlijk niet beter.
Is niks persoonlijks of lelijk bedoeld maar ik krijg bijna serieuze medelijden .

Medelijden of aandacht hoef ik niet. Deel gwn m'n frustratie en that's it, zodat ik et kwijt ben.

Moet ook echt uit huis, maarja kost geld en moet dan ook 2 katten meenemen. Wat ik niet erg vind tho.

Mannen gedoe is gwn toeval, idk wat het is Maar blijkbaar trek ik alleen kneusjes aan hahahaha

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 19:38

Tsja, als jij je zo blijft opstellen vind ik dat ook niet zo vreemd.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:23

Marije_1997 schreef:
LukieBradley schreef:
Marije, je zal van binnen echt wel een goed hart en een leuke dame zijn.

Medelijden of aandacht hoef ik niet. Deel gwn m'n frustratie en that's it, zodat ik et kwijt ben.

Moet ook echt uit huis, maarja kost geld en moet dan ook 2 katten meenemen. Wat ik niet erg vind tho.

Mannen gedoe is gwn toeval, idk wat het is Maar blijkbaar trek ik alleen kneusjes aan hahahaha

Maar nu jaag je mensen tegen je in het harnas. Probeer op z'n minst gewoon op je taalgebruik te letten.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:24

Echt verbazingwekkend, maar goed :')

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 21:43

Ik erger me aan Videoland. Eindelijk eens gesetteld om een rustig avondje serie te kijken in mijn drukke werkweek. Even je hoofd ergens anders op en genieten. Wil ik hem opstarten, is er een Videoland storing. Huilen dit.

* Negative modus off * :D

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 21:57

@marije, stop eens met in die slachtoffer rol te gaan zitten... dat zou je denk ik al vooruit helpen. Het enige wat ik van jou zie is wat een ander allemaal wel niet verkeerd doet en het ligt allemaal niet aan jou. Deze houding zal je echt niet verder helpen. Wees blij dat je bij je ouders kan wonen, wees blij dat je in deze moeilijke tijd een baan hebt. Je doet jezelf overkomen of ben je superieur aan iedereen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 22:01

@marije_1997

Ik heb dezelfde leeftijd als jou , maar bepaalde dingen die je zegt zei ik toen ik in een hele donkere tunnel zat en ook iedereen beschuldigde behalve mijzelf ( en dit is niet aanvallend bedoel , maar meer als je moet er echt wat mee doen het gaat je een beter en fijner persoon maken). Alleen heb ik dit voor mijn 23ste aardig uit kunnen vogelen gelukkig.

Tegen alles en iedereen zijn lost helaas niks op heb ik zelf ook meegemaakt. Ik kroop altijd in de slachtoffer schuld ( het is haar schuld , want zij wou geen vrienden meer zijn en daarom voel ik mij rot). Totdat ik er wel achter ben gekomen dat het ook wel vaak mijn eigen emoties waren waar ik niet goed mee kon dealen.

Ik ben een veel beter en rustiger persoon geworden , en heb veel meer respect gekregen voor bepaalde dingen in het leven. Geen moment spijt van gehad dat iemand mij enorm heeft uitgedaagd en mij eigenlijk met niet alleen liefde maar ook een flinke schop onder mijn kont heeft aangepakt.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 22:09

Zebrastreep schreef:
@marije_1997

Ik heb dezelfde leeftijd als jou , maar bepaalde dingen die je zegt zei ik toen ik in een hele donkere tunnel zat en ook iedereen beschuldigde behalve mijzelf ( en dit is niet aanvallend bedoel , maar meer als je moet er echt wat mee doen het gaat je een beter en fijner persoon maken). Alleen heb ik dit voor mijn 23ste aardig uit kunnen vogelen gelukkig.

Tegen alles en iedereen zijn lost helaas niks op heb ik zelf ook meegemaakt. Ik kroop altijd in de slachtoffer schuld ( het is haar schuld , want zij wou geen vrienden meer zijn en daarom voel ik mij rot). Totdat ik er wel achter ben gekomen dat het ook wel vaak mijn eigen emoties waren waar ik niet goed mee kon dealen.

Ik ben een veel beter en rustiger persoon geworden , en heb veel meer respect gekregen voor bepaalde dingen in het leven. Geen moment spijt van gehad dat iemand mij enorm heeft uitgedaagd en mij eigenlijk met niet alleen liefde maar ook een flinke schop onder mijn kont heeft aangepakt.

Goed gezegd! +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 22:14

Zebrastreep schreef:
@marije_1997

Topper! :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 22:18

Zebrastreep schreef:
@marije_1997

Knap van jou! +:)+