Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Word nu al gepraat van carnaval aflassen, het duurt echt nog een jaar komop.
Dan kan je trouwens de kroegen wel allemaal op voorhand al sluiten.
LadyMadonna schreef:sureido schreef:Word nu al gepraat van carnaval aflassen, het duurt echt nog een jaar komop.
8 maanden zijn zo voorbij, en ik denk dat we er voorlopig nog niet vanaf zijn. Keerzijde is, hoe ga je er mee om? Blijf je werken met beperkingen en lockdown, of gaan we accepteren dat het een onderdeel van ons leven is geworden?
Echwel schreef:Sizzle schreef:Hoe gaat het met de dochter van je nicht? Krijgt ze hulp?
Ja bijzonder veel...
En nicht aan revalidatie dus hoop dat alles ok gaat
Recherche is ook al heel eind, dader bekend alleen moeten ze alles goed sluitend maken
LadyMadonna schreef:tokedri schreef:Een negatieve test zegt niet zo veel zegt mijn huisarts en de arts op de coronapoli
Nouja,ik vraag me weleens af: st e l je bent wat verkouden, en je laat je testen. Test is negatief, dan kan je best de volgende dag of een paar dagen later wel positief testen volgens mij..
LadyMadonna schreef:8 maanden zijn zo voorbij, en ik denk dat we er voorlopig nog niet vanaf zijn. Keerzijde is, hoe ga je er mee om? Blijf je werken met beperkingen en lockdown, of gaan we accepteren dat het een onderdeel van ons leven is geworden?
sureido schreef:Word nu al gepraat van carnaval aflassen, het duurt echt nog een jaar komop.
Blussem schreef:Wanneer ben jij geweest?mogelijk hebben ze in de tussentijd de maximaal aantal bezoekers flink opgeschroefd.
Afstand in de wachtrijen werd niet door iedereen goed aangehouden waar het park natuurlijk niet altijd ging evenveel aan kon doen.
Maar was wel simpel weg veelste druk in het park om bij het rondlopen voldoende afstand te houden.
Koekie73 schreef:@astorga ik heb al een keer een gastroscopie overleefd zonder roesje (eens maar nooit weer) dus dit overleef ik vast ookToch is het wel geruststellend om even te horen dat het vervelend is, maar wel te doen. Dankjewel
![]()
Dan maar duimen dat het geen Corona is want als alleenstaande moeder met 2 kids met autisme weet ik nog even niet hoe ik 2 weken volledige quarantaine ga doen. Maar goed, dat is voor nu op de zaken vooruit lopen.
Berdien schreef:Pien, weet jij hoe de situatie nu in Normandië is? Omdat je schrijft dat er in het noorden van Frankrijk meer besmettingen zijn? Wij overwegen voor de laatste week van augustus een weekje Frankrijk namelijk.
Citaat:Votre département Orne présente une faible circulation du virus, son statut est donc VERT:
Citaat:Uw departement heeft een lage circulatie van het virus, de status is daarom GROEN: