Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laurora schreef:Ik ken bijna geen enkele man die de verantwoordelijkheid neemt en een knip laat zetten. (behalve mijn papa)
De meeste willen niet eens een rubbertje om want DaT VOelT MinDeR LeKkEr.
Dat de vrouw verantwoordelijk is voor het voorkomen van zwangerschap is zo diep in onze maatschappij verstrengeld dat zelfs veel vrouwen dit geloven en alleen zichzelf de schuld geven van een ongewenste zwangerschap. Echt tè sneu.
Laurora schreef:Ik ken bijna geen enkele man die de verantwoordelijkheid neemt en een knip laat zetten. (behalve mijn papa)
De meeste willen niet eens een rubbertje om want DaT VOelT MinDeR LeKkEr.
Dat de vrouw verantwoordelijk is voor het voorkomen van zwangerschap is zo diep in onze maatschappij verstrengeld dat zelfs veel vrouwen dit geloven en alleen zichzelf de schuld geven van een ongewenste zwangerschap. Echt tè sneu.
Tiggs schreef:Hier net in de plaatselijke Facebookgroep: iemand vroeg waarom er een politiehelikopter met felle lampen boven de wijk vloog. Merkt iemand anders op dat het niet echt handig is tijdens kinderbedtijd
Haha ik zie net dat iemand daarop heeft gereageerd met dat z'n hond nu niet wil slapen
Vjestagirl schreef:Daar doelde ik dan ook niet op met die opmerking, wel op het feit dat moeders naar school gaat bellen dat haar dochters niet hoeven nakomen.Ik moet toegeven dat ik tot ik het huis uit ging ook nooit een wekker heb gehad, en dat mijn moeder iedere dag opstond om mij wakker te maken, m'n ontbijt en lunch voor me te smeren en me uit te zwaaien. Ik had ook het meest verschrikkelijke ochtendhumeur ever (het was maar goed dat ik 20km moest fietsen voordat ik op school was). Sterker nog: als ik nu vroeg op moet (lees: alles voor 8 uur 's morgens) dan belt mijn moeder me nog steeds op om te checken of ik wel wakker ben, ondanks dat ik al 14 jaar het huis uit ben. Ik kan je verzekeren dat dat prima gaat, zelfs nu ik werk heb.
Als dat de afspraken zijn bij iemand thuis (mam = wekker) dan snap ik best dat dochterslief er niets aan kunnen doen als ze te laat zijn; hun wekker is simpelweg niet op tijd af gegaan. Dat de school daar geen boodschap aan heeft als het vaker dan once in a blue moon gebeurd vind ik dan ook wel weer logisch, moet je maar zorgen voor een betere wekker.