[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 15:01

Er zijn nog veel mannen die vinden dat de vrouw daar maar voor moet zorgen...

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 15:02

ja wilde net zeggen, dan kom je aan hun mannelijkheid...al is er geen hond die het weet als ze niets zeggen.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 18:14

Ik ken bijna geen enkele man die de verantwoordelijkheid neemt en een knip laat zetten. (behalve mijn papa *\o/* )
De meeste willen niet eens een rubbertje om want DaT VOelT MinDeR LeKkEr.
Dat de vrouw verantwoordelijk is voor het voorkomen van zwangerschap is zo diep in onze maatschappij verstrengeld dat zelfs veel vrouwen dit geloven en alleen zichzelf de schuld geven van een ongewenste zwangerschap. Echt tè sneu.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 18:17

Ik zou toch direct knippen als ik man was :))

Ik ga volgend jaar een poging doen om met de huisarts in gesprek. Er is nu een nieuwe dus ik heb goede hoop om gesteriliseerd te kunnen worden ooit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 18:18

Laurora schreef:
Ik ken bijna geen enkele man die de verantwoordelijkheid neemt en een knip laat zetten. (behalve mijn papa *\o/* )
Dat de vrouw verantwoordelijk is voor het voorkomen van zwangerschap is zo diep in onze maatschappij verstrengeld dat zelfs veel vrouwen dit geloven en alleen zichzelf de schuld geven van een ongewenste zwangerschap. Echt tè sneu.

Mijn papa ook *\%/*

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 19:07

Die van mij ook!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 19:47

Laurora schreef:

Mijn papa ook en mijn baas inmiddels ook. Zijn vrouw word ziek van de pil en zij heeft al 4 kinderen dus vond het genoeg. Mijn baas zijn broertje heeft ook een knip want 3 kinderen en zijn vrouw heeft bij de laatste keizersnee gelijk clips laten zetten. Was toen geen probleem want ze lag toch open.

Ik heb het meermaals met mijn vent over grhad maar hij wil niet. Reden idd, aantasting van zijn mannelijkheid zegt ie. Eigenlijk durft ie niet maar dat wil ie niet zeggen. En ik wil wel maar de prijs en het herstel hoid me tegen

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 19:48

En onze buurman ook... En toen kwam er een tweeling.. Oeps. :+

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 19:49

Die heeft het potje achteraf dus niet gebruikt _O-

Calixae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 22:10

Gelukkig wil mijn vent ook met alle liefde een knip gaan zetten :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 22:14

Hier heeft iemand zijn schreeuwblaag buiten gezet, al bijna een half uur gejank en geschreeuw :').

Stelletje aso's.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 22:48

Stybba schreef:
Herman Finkers heeft dé oplossing:
[ Video ]

Hahaha, je was me voor _O-
Heerlijk! :D

Calixae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 10:51

_San87_ schreef:
Hier heeft iemand zijn schreeuwblaag buiten gezet, al bijna een half uur gejank en geschreeuw :').

Stelletje aso's.

Lekker incompetent ben je dan als ouders, dat je dan je kind maar buiten moet gooien in de kou. Heel bijzonder

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 18:20

*stille meelezer rolt weer even binnen*

Dit dan... :roll: die arme kindertjes hun sinterklaas, boehoe.
Afbeelding

Reactie daaronder is wel weer mooi.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 18:32

Dat je er van baalt omdat je dan ineens het spul weer huis hebt snap ik. Mijn collega zat ook al te hopen dat dat niet zou gaan gebeuren. Wij kunnen niet thuiswerken en haar man ook niet. Wie vangt dat grut dan wel op? Lekker handig ook weer.
Maar Sinterklaas erbij halen is echt onzinnig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 18:32

Prachtreactie idd :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 19:03

Dat zielige gejank van ouders ook altijd :')

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 19:50

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 22:35

Hier net in de plaatselijke Facebookgroep: iemand vroeg waarom er een politiehelikopter met felle lampen boven de wijk vloog. Merkt iemand anders op dat het niet echt handig is tijdens kinderbedtijd 8)7

Haha ik zie net dat iemand daarop heeft gereageerd met dat z'n hond nu niet wil slapen :')
Laatst bijgewerkt door Tiggs op 24-11-21 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 22:36

Tiggs schreef:
Hier net in de plaatselijke Facebookgroep: iemand vroeg waarom er een politiehelikopter met felle lampen boven de wijk vloog. Merkt iemand anders op dat het niet echt handig is tijdens kinderbedtijd 8)7

Snap je dan niet dat ze dat doen om moeders lastig te vallen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 22:41

Oei bedtijd.. laat die ontsnapte kindermoordenaar dan maar rondlopen _O-

Serieus.. en dat voed dan kinderen op? Hoe dan -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 22:51

Mijn moeder doet absentenadministratie op een school en vertelde dat ze vandaag een moeder aan de lijn had die het niet vond kunnen dat haar drie dochters moesten nakomen omdat ze te vaak te laat waren gekomen. Reden: moeder had zich verslapen, dus puberdochters konden onmogelijk op tijd op school zijn. 8)7

Mijn moeder is welgeteld één week voor mij opgestaan toen ik net naar de brugklas ging (ik moest 13km fietsen, dus vroeg op). :+ Maar nadat ze die week vooral tegen mijn chagrijnige ochtendhoofd aan zat te kijken, terwijl ik met mijn neus in de krant mijn ontbijt naar binnen zat te werken en niet voornemens was om ook maar een woord te zeggen, hebben we maar besloten dat ze lekker op bed kon blijven liggen. :))

School was gelukkig niet onder de indruk van dat excuus. Maar je vraagt je wel af hoe het gaat als dat soort kinderen later aan het werk moeten. :roll:

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 23:02

Tiggs schreef:

Haha ik zie net dat iemand daarop heeft gereageerd met dat z'n hond nu niet wil slapen :')

Je snapt toch wel dat kinderbedtijd de hoogste prioriteit is van de politie????!!!

Mijn hemel wat een ouders :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 23:05

Ik moet toegeven dat ik tot ik het huis uit ging ook nooit een wekker heb gehad, en dat mijn moeder iedere dag opstond om mij wakker te maken, m'n ontbijt en lunch voor me te smeren en me uit te zwaaien. Ik had ook het meest verschrikkelijke ochtendhumeur ever (het was maar goed dat ik 20km moest fietsen voordat ik op school was). Sterker nog: als ik nu vroeg op moet (lees: alles voor 8 uur 's morgens) dan belt mijn moeder me nog steeds op om te checken of ik wel wakker ben, ondanks dat ik al 14 jaar het huis uit ben. Ik kan je verzekeren dat dat prima gaat, zelfs nu ik werk heb ;).

Als dat de afspraken zijn bij iemand thuis (mam = wekker) dan snap ik best dat dochterslief er niets aan kunnen doen als ze te laat zijn; hun wekker is simpelweg niet op tijd af gegaan. Dat de school daar geen boodschap aan heeft als het vaker dan once in a blue moon gebeurd vind ik dan ook wel weer logisch, moet je maar zorgen voor een betere wekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 23:37

Vjestagirl schreef:
Ik moet toegeven dat ik tot ik het huis uit ging ook nooit een wekker heb gehad, en dat mijn moeder iedere dag opstond om mij wakker te maken, m'n ontbijt en lunch voor me te smeren en me uit te zwaaien. Ik had ook het meest verschrikkelijke ochtendhumeur ever (het was maar goed dat ik 20km moest fietsen voordat ik op school was). Sterker nog: als ik nu vroeg op moet (lees: alles voor 8 uur 's morgens) dan belt mijn moeder me nog steeds op om te checken of ik wel wakker ben, ondanks dat ik al 14 jaar het huis uit ben. Ik kan je verzekeren dat dat prima gaat, zelfs nu ik werk heb ;).

Als dat de afspraken zijn bij iemand thuis (mam = wekker) dan snap ik best dat dochterslief er niets aan kunnen doen als ze te laat zijn; hun wekker is simpelweg niet op tijd af gegaan. Dat de school daar geen boodschap aan heeft als het vaker dan once in a blue moon gebeurd vind ik dan ook wel weer logisch, moet je maar zorgen voor een betere wekker.
Daar doelde ik dan ook niet op met die opmerking, wel op het feit dat moeders naar school gaat bellen dat haar dochters niet hoeven nakomen.