Nu ben ik bang dat 'ie me op een onbewaakt moment weer gaat aanvallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
V_Naomi schreef:Wij zijn intussen al zo'n 3 jaar verderenige die enigszins in de buurt kwamen waren online vanuit het buitenland, dat is leuk voor 'erbij' maar begin toch echt nood te hebben aan iemand die irl mee in de bak staat
Iejoorr schreef:Dat er een insect mij in mn huis ging aanvallen. Ik heb het beest met een vaatdoekje uit de lucht gemept, zo onder mn wasmachineBleek dat beest dus nog half te leven. Ik als een gek de vliegenmepper halen, zodat ik hem onder mn wasmachine uit kon halen. Kom ik terug, is dat beest weg
![]()
Nu ben ik bang dat 'ie me op een onbewaakt moment weer gaat aanvallen
AnnexUdith schreef:TessaxQuincy schreef:Dat het zo lang duurt voordat ik gebeld word met de uitslag van de corona testt. (Ik weet het kan 48 uur duren) maar alsnog..
Voel je je al wel wat beter? Ik zou ook gek worden hoor als ik op zo'n uitslag zou moeten wachten.
TessaxQuincy schreef:Dat het zo lang duurt voordat ik gebeld word met de uitslag van de corona testt. (Ik weet het kan 48 uur duren) maar alsnog..
TessaxQuincy schreef:TessaxQuincy schreef:Dat het zo lang duurt voordat ik gebeld word met de uitslag van de corona testt. (Ik weet het kan 48 uur duren) maar alsnog..
Voel je je al wel wat beter? Ik zou ook gek worden hoor als ik op zo'n uitslag zou moeten wachten.
theadora99 schreef:TessaxQuincy schreef:Dat het zo lang duurt voordat ik gebeld word met de uitslag van de corona testt. (Ik weet het kan 48 uur duren) maar alsnog..
Ik had mn test donderdag 13.00, mail uitslag zondag 9.00, gebeld zondag 15.00... niet te veel stressen; lang wachten hoeft niets te zeggen in elk geval!
TessaxQuincy schreef:theadora99 schreef:Ik had mn test donderdag 13.00, mail uitslag zondag 9.00, gebeld zondag 15.00... niet te veel stressen; lang wachten hoeft niets te zeggen in elk geval!
Dus je krijgt eerst een mail met de uitslag? Hier nog steeds niks binnen en ik heb echt geen geduld. Werd net gebeld m'n hartslag ging echt omhoog, maar dat was voor werk.
Edit: Wordt net gebeld! Uitslag was negatief dus gelukkig geen corona!