Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 21:25

Dat er een insect mij in mn huis ging aanvallen. Ik heb het beest met een vaatdoekje uit de lucht gemept, zo onder mn wasmachine :') Bleek dat beest dus nog half te leven. Ik als een gek de vliegenmepper halen, zodat ik hem onder mn wasmachine uit kon halen. Kom ik terug, is dat beest weg ;(
Nu ben ik bang dat 'ie me op een onbewaakt moment weer gaat aanvallen :=

Princess_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 21:39

Dat ik nu net een sms krijg dat ik vanochtend om 11 uur een gesprek gemist heb op mijn telefoon. Lekker op tijd.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 22:33

V_Naomi schreef:
Wij zijn intussen al zo'n 3 jaar verder :( enige die enigszins in de buurt kwamen waren online vanuit het buitenland, dat is leuk voor 'erbij' maar begin toch echt nood te hebben aan iemand die irl mee in de bak staat |o

Missschien kijken of er op facebook groepen zijn waar de buitenlandse lesgevers veel worden genoemd?

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 22:35

Dat het zo lang duurt voordat ik gebeld word met de uitslag van de corona testt. (Ik weet het kan 48 uur duren) maar alsnog..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 22:37

TessaxQuincy schreef:
Dat het zo lang duurt voordat ik gebeld word met de uitslag van de corona testt. (Ik weet het kan 48 uur duren) maar alsnog..

Voel je je al wel wat beter? Ik zou ook gek worden hoor als ik op zo'n uitslag zou moeten wachten.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 22:55

Iejoorr schreef:
Dat er een insect mij in mn huis ging aanvallen. Ik heb het beest met een vaatdoekje uit de lucht gemept, zo onder mn wasmachine :') Bleek dat beest dus nog half te leven. Ik als een gek de vliegenmepper halen, zodat ik hem onder mn wasmachine uit kon halen. Kom ik terug, is dat beest weg ;(
Nu ben ik bang dat 'ie me op een onbewaakt moment weer gaat aanvallen :=

Wat voor beest was het?

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 22:57

AnnexUdith schreef:
TessaxQuincy schreef:

Voel je je al wel wat beter? Ik zou ook gek worden hoor als ik op zo'n uitslag zou moeten wachten.

Jaa, ben eigenlijk niet echt ziek geweest. Begon zondag avond met keelpijn met slikken en gapen enz. Maandag wakker worden met verkoudheid en die avond toen temp gemeten en was 39.1, maar volgende dag al geen koorts meer en ook niet meer gehad en nu eigenlijk alleen last van verkoudheid.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 23:18

Slecht nieuws gehad. Wist het eigenlijk wel maarja je hoopt toch op een betere afloop. :=

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 23:59

TessaxQuincy schreef:

Troost je, ik had de test op een dinsdag, kreeg de uitslag op vrijdag. Omdat ik zelf belde. Oftewel na 48 uur. Ze hadden een storing gehad. Mijn collega’s die dezelfde dag waren geweest hadden de uitslag de dag erna al (3 verschillende locaties). Probeer je niet al te gek te maken. Is soms wel lastig...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 00:22

TessaxQuincy schreef:
TessaxQuincy schreef:

Jaa, ben eigenlijk niet echt ziek geweest. Begon zondag avond met keelpijn met slikken en gapen enz. Maandag wakker worden met verkoudheid en die avond toen temp gemeten en was 39.1, maar volgende dag al geen koorts meer en ook niet meer gehad en nu eigenlijk alleen last van verkoudheid.[/quote]

Wel fijn dat de klachten afnemen! Dat is in ieder geval een goed teken! Ik heb ook wat klachten maar gisteren begonnen met hooikoorts pilletjes en de pijn achtig iets was ook al weg. Af en toe even van die dipjes. Toch lijken de pilletjes wel effect te hebben. Ik heb ook al 1 x toen corona er net was een fikse keelontsteking gehad zonder koorts ik kon ook gewoon wel dingen doen enz. Het was ook geen corona omdat er niemand ziek werd waarmee ik contact heb gehad toen. Dus dat kan ook nog heel goed! Hoor meer die een keelontsteking hebben of verkouden zijn.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 04:23

De buikpijn waardoor ik al weer een tijd lig te woelen.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 05:51

Waker worden met pijn in mn nek en schouders, t gaat helemaal door naar mn Armen en hoofd echt top, maar toch kijken of werken gaat lukken en het weggaat

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 06:09

Enorm slecht geslapen door een slecht voorgevoel.
En de dag gaat zo lang duren.
Lekker in 37 graden werken constant hmmmmm

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 07:31

TessaxQuincy schreef:

Ik had mn test donderdag 13.00, mail uitslag zondag 9.00, gebeld zondag 15.00... niet te veel stressen; lang wachten hoeft niets te zeggen in elk geval!

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 10:48

De schilders van de buren die al een week bezig zijn. Ik snap dat het langzamer gaat door de regen, maar als je nou tenminste doet alsof je aan het werk bent en niet de hele tijd gaat staan ouwehoeren |o

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 10:56

De Id van mijn dochter is kwijt.Over 2 weken heeft ze rijexamen.Ik help mee zoeken en dat is niet goed.Ik bel naar de gemeente en dat is ook niet goed.Nu heb ik het gedaanZe zoekt het maar uit -:(- -:(- -:(-

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 11:04

Artsen. Ze luisteren niet eens naar wat je zegt.
Denk dat ik maar eens verder ga kijken.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 11:32

Hierachter ook het huis in de steigers, sporadisch een schilder op te zien en nu gaan ze voor schuren :=
Nou ja schuren, even een apparaatje er overheen en klaar maar je zou toch denken dat ze aan de achterkant beginnen hè :')

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 11:50

Het warme weer. En dat het vanaf dinsdag nog warmer wordt.. :\ Kan zo niet tegen warm weer. Dan loop ik heel de dag met hoofdpijn.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 12:10

Dat ik altijd ongeluk aan trek en nu dus een gigantisch ei op mijn kop heb omdat ik gevallen ben... daarna nog 1.5 uur moeten autorijden. Top..

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 12:12

theadora99 schreef:
TessaxQuincy schreef:

Ik had mn test donderdag 13.00, mail uitslag zondag 9.00, gebeld zondag 15.00... niet te veel stressen; lang wachten hoeft niets te zeggen in elk geval!

Dus je krijgt eerst een mail met de uitslag? Hier nog steeds niks binnen en ik heb echt geen geduld. Werd net gebeld m'n hartslag ging echt omhoog, maar dat was voor werk. :+

Edit: Wordt net gebeld! Uitslag was negatief dus gelukkig geen corona! :D
Laatst bijgewerkt door TessaxQuincy op 19-06-20 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 12:19

Hooikoorts...

Twijfelde eerst of het toch geen corona is maar weet nu echt wel zeker dat het hooikoorts is...

Even de cavia's hooi geven wat enorm stoffig is en daar begon de ellende gelijk niezen en irritatie op de luchtwegen. Expres 1 van mijn cavia's al buiten gezet omdat hij ook wat allergisch is voor hooi en dan zelf niet goed opletten :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 15:14

Dat ik mijn stage uren moet bijhouden voor school (dat is nog tot daar aan toe), maar dat het me meer energie en tijd kost om met mijn stagedocent een fatsoenlijk gesprek te voeren dan deze hele stage. Mag ik voor deze klöte communicatie ook 20 uur op schrijven? Want dat is wat het me kost om nu wat gedaan/duidelijk te krijgen. Ik heb al twee keer de zelfde vraag gesteld en ik heb al twee keer geen antwoord gehad. |o

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 16:04

TessaxQuincy schreef:
theadora99 schreef:

Dus je krijgt eerst een mail met de uitslag? Hier nog steeds niks binnen en ik heb echt geen geduld. Werd net gebeld m'n hartslag ging echt omhoog, maar dat was voor werk. :+

Edit: Wordt net gebeld! Uitslag was negatief dus gelukkig geen corona! :D

Fijn dat het negatief was! Ik kreeg eerst de mail want ze liepen achter met bellen ofzo? :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 16:08

Mensen die zeggen: Hey (naam van partner)! Neem je een hond?
En ik sta er naast. Tel ik dan niet meer mee? :=