Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:sabine1979 schreef:Moderatoropmerking:Het delen van privé communicatie is niet toegestaan
Maar huh, jij hebt bindingsangst etc etc? Of hoe is dit te lezen??
Sws run forest runnnnnn, oh wacht heb je al gedaan
daffodil schreef:Ik had een gesprek met iemand, best een leuk gesprek, half en half een afspraak staan voor gisteren. Maar goed ik liep over met werk omdat ik wat dingen voor mijn zusje moest regelen. Ik ben haar mantelzorger zeg maar, ze is ongeneeslijk ziek en ik regel alles. Gedoe met WIA, werk, dierenarts kortom van alles en ze gaat vrij snel in de stress zeg maar.
Dus ik stuur die gast een bericht van joh ik red het niet, moet echt even wat dingen inhalen en leg uit dat mijn zusje wat extra hulp nodig heeft. Ga nog niet eens in detail want ik weet dat het voor een buitenstaander vrij heftig is maar goed wij zitten er vooral nuchter in.....Nou hij heeft me zo verwijderd en daar ben ik dan nog blij om ook want wat moet ik met zulke mensen?
Rytir schreef:Ik denk dat mijn dating app ook niet meer zo'n geloof heeft in mannen, na iedere vier swipes krijg ik een advertentie van de kruitvat met een seksspeeltje
Daffodil; graag of heel niet. Kun je maar beter snel achter zijn!
Gini schreef:Ja, dat verdient niet de schoonheidsprijs (al vind ik het ook niet helemaal onbegrijpelijk), maar de berichten hierboven gingen daar -als ik het juist interpreteer uiteraard- niet over, maar over het feit dat die wegloopt van drama, problemen, een ziek familielid.