Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Love_Laugh schreef:ingedebruijn schreef:Waar ik voor 11 oktober heel vroeg in de ochtend iemand vind om mijn makeup te doen. Om 9 uur moeten we al bij het gemeentehuis staanregio Heerenveen.
Op Facebook heb je van die verkoopgroepjes misschien daar een berichtje plaatsen?
ingedebruijn schreef:Waar ik voor 11 oktober heel vroeg in de ochtend iemand vind om mijn makeup te doen. Om 9 uur moeten we al bij het gemeentehuis staanregio Heerenveen.
ingedebruijn schreef:Kairos schreef:Als ik Google op beautysalon Heerenveen, vind ik meerdere salons. Die bellen en je wensen overleggen? Vaak is er lang wat mogelijk.
Inmiddels meerdere bericht inderdaad maar tot op heden geen plek helaas.
Amado7 schreef:Is een 1.0 auto per se traag?
Ik ben een leek qua auto's. Maar heb nu een 1.2 en vind dat prima qua optrekken en op de snelweg. Rijdt mooi door. Nu moet ik een nieuwe auto, heb een hele leuke gezien maar die is 1.0. En als ik me niet vergis is deze kleiner qua motorkracht. Mijn moeder heeft een 1.0 en die trekt echt totaal niet op de snelweg en dat wil ik dus echt niet.
I
Betekent dit dat dat over het algemeen zo is bij een 1.0?
DuoPenotti schreef:Maar hoe goed bemerk je dat verschil?
Ik heb nu een 1.4 turbo diesel die in 12,9 seconden volgens de papieren aan de 100 zit.
Ik zie een eventuele opvolger 1.0 benzine en zit in 14,2 sec aan de 100.
Hoe goed merk je dat verschil bij bijvoorbeeld invoegen op de snelweg?
DuoPenotti schreef:Maar hoe goed bemerk je dat verschil?
Ik heb nu een 1.4 turbo diesel die in 12,9 seconden volgens de papieren aan de 100 zit.
Ik zie een eventuele opvolger 1.0 benzine en zit in 14,2 sec aan de 100.
Hoe goed merk je dat verschil bij bijvoorbeeld invoegen op de snelweg?