Prachtige donsjes MB! En het pakje staat haar ook beeldig.
Toffe romper hierboven, lekker fout.
Outfit van vandaag, lekker zomers en het enige wat neon is in zijn kast denk ik.
Emoe
Geplaatst: 21-07-19 20:06
Donsjes zijn zo leuk! Liggen hier ook al klaar voor baby.
Outfit van de Zara hier vandaag. Echt geweldig hoe lang ze deze door kan blijven dragen. Al houdt het nu niet veel meer over .. & salt water sandals. En deze foto ook van vandaag, klein dierenvriendje
Wanneer je kind matcht met je muur Kleding: maed for mini jurkje en liewood sandaaltjes Muur: pink nudity en spiced honey Huis: een grote chaos waar we over 8 dagen hopen te wonen, manlief heeft mij de kleuren voor het huis laten kiezen laten we zeggen dat het aardig overeen komt met het kleurenpalet van iréne’s kast
Helaas was het konges sløjd dekbedovertrek niet leverbaar, maar een heel leuk alternatief gevonden op deze site https://cocoandwolf.com/
Nouja prijs was even slikken moet 3 volle dagen hiervoor werken, maar liever 1x iets kopen waar je echt blij mee bent en jaren mee kan dat iets dat je oke vindt en op enig moment te kinderlijk wordt
Wel echt mooi spul daar. Zocht ook nog nieuwe dekbedovertrekken voor op onze slaapkamer. Ik wacht even of er ook sale komt. T slaapt onder bob de bouwer of buurman en buurman momenteel, maar wat je zegt, op een gegeven moment zijn ze eruit en gebruik je dat niet meer.
Pantykous
Geplaatst: 21-07-19 21:54
Wat doe je me aan met dat beddengoed, zo mooi! Nog succes met verbouwen en verhuizen
Leukerds weer Emoe en MIR
Zag nog een cute rompertje voorbij schieten
Ik heb van het nieuwe MR een legging en een tussenjas besteld.
Whahahahahah Panty, je kon het niet laten, was dan maar ook een nachtje.
Liti wat ontzettend mooi spul zeg helemaal mijn smaak die okergele. Echt gaaf...ik overweeg um voor mij zelf.
Voor N heb ik toch echt liever wat minder volwassen zij heeft beddengoed van oa Studio Ditte echter zag ik dat de naad los ging laten, is nog maar anderhalf jaar in gebruik. Best snel
De eerste drop van MR heeft vogeltjes in assortiment en die zijn heeeeeel gaaf.
Oh donkerbruin komt hier misschien dan wel! Dat staat mooi.
Pantykous
Geplaatst: 22-07-19 09:52
Cavia’s zijn volgens mij alleen niet deze drop. Ik ben waakzaam voor MB
Ik denk dat de legging heel mooi staat bij wat ik nu al heb. O.a. die nieuwe Bobo trui maar ook de TAO die ik nog had, het bobo vest en die paarse Tiny trui