Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 21:32

Ik krijg op mijn tassen account steeds iets voor huisdieren, promoten van dingen voor katten en honden, maar die heb ik helemaal niet :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 21:37

Wendy15 schreef:
Ik krijg op mijn tassen account steeds iets voor huisdieren, promoten van dingen voor katten en honden, maar die heb ik helemaal niet :')

Jaaa die ook idd. Halsbanden promoten.

Ik heb geen hond of kat

Travel_me

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 05:54

Zo raar hoor hahah. Je kijkt als bedrijf toch eerst ff naar het account. Zelfde als met een algemene aanhef beginnen. Naam staat gewoon genoemd hoor

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 09:54

Oh ben toch erg benieuwd hoe de nieuwe tactiek werkt op Instagram om meer betrokkenheid te krijgen.

Iemand die privé berichtje kan sturen :D

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 10:08

Travel_me schreef:
Zo raar hoor hahah. Je kijkt als bedrijf toch eerst ff naar het account. Zelfde als met een algemene aanhef beginnen. Naam staat gewoon genoemd hoor

Niet als je een scammer bent. Gewoon standaard bericht naar elke account die bijvoorbeeld een bepaalde post heeft geliked.

Al kreeg ik er eens 1 voor kinderkleertjes. Ik heb ze maar gemeld dat ik niet denk dat mijn paarden die passen. (ik heb niet eens kinderen en ik vind kinderen ook niet leuk, dus ik zit ook niet in die hoek op insta dingen te liken)