Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Zara valt juist smal en qua lengte normaal dus moet hier de pijpen oprollen. Maar misschien is de Belgische Zara heel anders dan de Nederlandse.
Limoen schreef:Doen jullie de Puckababy 4 seizoenen wel eens in de droger? Dat kan gewoon toch? op wat voor stand?
Zo balen. De nieuwe Shoesme schoentje van E. zijn te klein. 15 september gekocht. misschien 5x aan gehad. Maat 22 is het. Dus iemand belang bij bijna nieuwe Shoesme schoentjes? Ze staan op de Facebook pagina.
dromertje2 schreef:Ben ook zelf naar de winkel geweest en echt alles wat ik vast had of zag was kort en breed.
Michelle77 schreef:Ik kan er ook niets aan doen, maar voel me gewoon soort van aangevallen als mensen zulke dingen zeggen.
Wat een lekker spekkie. Alsof idd A je je kind volstopt met suikers, B je we überhaupt iets aan kunt doen hoe een baby groeit.
Bontfire schreef:Prachtig setje Lautje. Vooral het rokje is prachtig.
Michelle: Het is duidelijk wat je favoriete kleur is.![]()
Litilaura: Goede bestemming gevonden!
Zara ken ik eigenlijk niet... Net even op de website gekeken, moet ik niet te vaak gaan doen denk ik want zie veel leuke dingen![]()
Combi maten kunnen idd erg lastig zijn; het ene te klein het andere te ruim.
Hier enkele creaties van eigen hand wat ik zo kan vinden op Mn mobiel:
[ [url=m/twhmFA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q9Vgbq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BzNxps.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZPlgMx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze net af:
[ [url=m/VsjMsT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Mb2NYv.jpg]Afbeelding[/url] ]
litilaura schreef:[ [url=m/evxAX5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kinderbijslag goed besteed:
Wollen pak van disana
Gosoaky regencape
3 longsleeves van tinycottons
2 longsleeves van disana
Legging van minirodini
Broekje van mingo
Merkloos rokje
Eenhoorn van ostheimer
Strikje van su&jill eigen merk
Michelle77 schreef:Thanx Keet!
Caro, hoe was alles?? Geslaagd?
Ben voor 2 pakjes geslaagd voor nu. 1 vd hm en 1 van Imps. Ook nog een erg leuke longsleeve van imps erbij. Rest gaat terug.
Slofjes van Lodger, zijn nog wel wat ruim op de enkels.
En via mp een salopette van imps. Wel ruim nog, maar echt super mooi! Mooi zacht, beetje glanzende stof. Echt oudroze/paarsig.
[ [url=m/Nj3yq6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pyeQqu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirtjes gaan terug (manlief vond ze wel ok, maar zijn echt op de groei, dus ook braaf maar even niet) komt vanzelf wel op vente haha
_lautje_ schreef:Tip van Flip op gebied van speelgoed!
[ [url=m/pdsdKS.jpg]Afbeelding[/url] ]
De balanceer cactus van Plan Toys. Direct een hit. Super mooi en uitnodigend. Bleef er mee spelen.
Goed geslaagd Litilaura!
Mooie legging Caro! Past hem prima.
Keet schreef:[ [url=m/e2mCjk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Outfit van de dag. Oshkosh blouse en zeeman broek.
Perfect om duplo via je kraag doorheen te gooien
Limoen schreef:Doen jullie de Puckababy 4 seizoenen wel eens in de droger? Dat kan gewoon toch? op wat voor stand?
Zo balen. De nieuwe Shoesme schoentje van E. zijn te klein. 15 september gekocht. misschien 5x aan gehad. Maat 22 is het. Dus iemand belang bij bijna nieuwe Shoesme schoentjes? Ze staan op de Facebook pagina.
MaritB schreef:dromertje2 schreef:Ben ook zelf naar de winkel geweest en echt alles wat ik vast had of zag was kort en breed.
Ik zag ook dingen ook breed maat niet perse kort. En ook lang niet alles was breed.
Ik heb er 2 leggings mee gekomen die juist lekker smal vallen en voor maar 6 euro per stuk.
B heeft vandaag zijn teckel broek aan met een effen groen Hema shirtje. Echt zo'n fijne stof
[ [url=m/icrRGz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Michelle77 schreef:Dacht dat het veel te groot zou zijn... Maar valt mee!
[ [url=m/4x1465.jpg]Afbeelding[/url] ]
caro29 schreef:Ik vind Zara zeker niet breed vallen. [ [url=m/k7b4J3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het broekje in daglicht. Zeker niet breed. Broekband zit wel hoog. Ik heb gewoon online besteld. Voor dat geld kan ik niet naar Groningen rijden qua benzinekosten en parkeerkaarten. Laatst zei iemand dat mijn zoon spekkie/dik werd. Ik zeg pardon? Als dit al dik is...hij ziet er eindelijk wat gezond uit. Maat 74 kan officieel de kast uit qua lengte. Meneer is 80 cm en 10,9 kilo en komt van ver (dysmatuur)