Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna79 schreef:Poetser; misschien een idee om eens met je huisarts te overleggen of je iets kalmerends mag hebben voor dit soort dagen. Sterkte hoor
poetser schreef:Die heb ik gehad, maar door een verhuizing een nieuwe huisarts en die vind dat niet nodig. Ik denk dat hij de impact van het onweer onderschat.
Net even met mijn stiefzus gebeld en dat in combinatie met het wegtrekkende onweer hebben wel even wat rust gecreëerd.
Oortjes in, muziek op en onder de deken heb ik geprobeerd, maar doordat de focus op de onweer blijft liggen dankzij mijn angst, hoor ik ieder donderslag.
Ik schaam mijn eigen zo hard hiervoor, maar dit is toch wel 1 van, zoniet de grootste angst die ik heb.
maaike1994 schreef:Wij wonen in Oost-Vlaanderen grens met Wallonië en dit passeerde ons gisteren :
[ [url=m/Z07MfH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daarnet kwam er opnieuw een heel heftig onweer onze richting uit, de bliksems waren heel indrukwekkend. Maar net voor het over ons kwam, is het naar de andere kant gegaan en passeerde het langs ons heen.
Iris82 schreef:Anna79 schreef:Poetser; misschien een idee om eens met je huisarts te overleggen of je iets kalmerends mag hebben voor dit soort dagen. Sterkte hoor
Het nadeel daarvan is weer dat je de dag daarna geen auto mag rijden. Is meestal niet bijzonder praktisch.