Heeft misschien 2 dagen op mijn telefoon gestaan, was echt heeeel snel weer exit tinder

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Guess_NH schreef:Zo ik werd net wakker naast mijn vlam.
Tinder date 3 met hem, succesvol weer![]()
Hij appte me al 2 dagen achter elkaar, toen hij wist dat ik avondjes weg was of ik alsjeblieft niks met andere jongens wil doen. Vind het wel schattig.
Ergens weet ik niet wat zijn precieze intensies zijn, maar voor nu vind ik het wel op rolletjes lopen. Fwb of uiteindelijk een relatie zal de tijd leren. We hebben het erg gezellig.
Nu samen koffie drinken en sex and the city kijken, voordat hij zo moet werken en ik mag hier blijven van hem
DNIEZE schreef:Guess_NH schreef:Zo ik werd net wakker naast mijn vlam.
Tinder date 3 met hem, succesvol weer![]()
Hij appte me al 2 dagen achter elkaar, toen hij wist dat ik avondjes weg was of ik alsjeblieft niks met andere jongens wil doen. Vind het wel schattig.
Ergens weet ik niet wat zijn precieze intensies zijn, maar voor nu vind ik het wel op rolletjes lopen. Fwb of uiteindelijk een relatie zal de tijd leren. We hebben het erg gezellig.
Nu samen koffie drinken en sex and the city kijken, voordat hij zo moet werken en ik mag hier blijven van hem
Dat klinkt erg gezellig!! Fijn dat het tot nu toe goed is
Vindt je dat niet eng om in zijn huis te blijven?
Wacht je dan op hem tot die weer thuis komt
MMIDV schreef:Ik ga geen foto's of profiel plaatsen haha, heb al een hoop gedaan om zo anoniem mogelijk te zijn voor meelezers....
Erg mooie meiden komen er voorbij als concurentie, zo blijft er weinig over voor mij
Ik ben nu leuk aan het kletsen met iemand die nu voor zijn zaak in Thailand zit, als hij terug is willen we wel afspreken. Het klikt erg leuk, nu kijken of dat in het echt ook zo is. Wel eng! Dit wordt mijn eerste date weer sinds 7 a 8 jaarBen stikzenuwachtig en daar ben je dan 30+ voor