Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 11:35

Ze hoeven niet eens echt wat van je te weten. Mijn vriend en ik hebben ooit toen tinder net populair begon te worden allebei een profiel aangemaakt om eens te kijken wat nou de big deal was. Ik swipete (is dat een woord?) dus iedereen standaard weg (behalve als ik eens vrienden tegenkwam :)) ) maar mensen gingen me berichten sturen via Facebook, ze hadden mij gevonden tussen de vrienden van hun/onze FB vrienden (waren dus wel mensen uit mijn indirecte omgeving, kende ze verder niet maar we hadden dus gezamenlijke vrienden).
Heeft misschien 2 dagen op mijn telefoon gestaan, was echt heeeel snel weer exit tinder :')

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 12:43

Ik heb nu al zo'n 2 maanden contact via de app met een jongen van Tinder. Nu alleen nog de stap maken om met hem af te spreken wat ik doodeng vind :o

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 12:45

Zo ik werd net wakker naast mijn vlam.
Tinder date 3 met hem, succesvol weer :+
Hij appte me al 2 dagen achter elkaar, toen hij wist dat ik avondjes weg was of ik alsjeblieft niks met andere jongens wil doen. Vind het wel schattig.

Ergens weet ik niet wat zijn precieze intensies zijn, maar voor nu vind ik het wel op rolletjes lopen. Fwb of uiteindelijk een relatie zal de tijd leren. We hebben het erg gezellig.
Nu samen koffie drinken en sex and the city kijken, voordat hij zo moet werken en ik mag hier blijven van hem :9k

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 13:03

Winged schreef:
Ik erger mij buiten Tinder :))

Krijg je mensen die je gaan opzoeken op facebook. Echt serieus??? :=

Ja natuurlijk, je moet toch weten wat voor vlees je in de kuip hebt. Je moet alleen niet toevoegen.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 13:19

Guess_NH schreef:
Hij appte me al 2 dagen achter elkaar, toen hij wist dat ik avondjes weg was of ik alsjeblieft niks met andere jongens wil doen. Vind het wel schattig.

Ergens weet ik niet wat zijn precieze intensies zijn, maar voor nu vind ik het wel op rolletjes lopen. Fwb of uiteindelijk een relatie zal de tijd leren. We hebben het erg gezellig.
Nu samen koffie drinken en sex and the city kijken, voordat hij zo moet werken en ik mag hier blijven van hem :9k

Dat klinkt erg gezellig!! Fijn dat het tot nu toe goed is

Vindt je dat niet eng om in zijn huis te blijven?
Wacht je dan op hem tot die weer thuis komt :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 13:20

janderegelaa schreef:
Ja natuurlijk, je moet toch weten wat voor vlees je in de kuip hebt. Je moet alleen niet toevoegen.

Ja oke, maar liever ook geen berichtjes dan :P

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 13:38

Winged schreef:
janderegelaa schreef:

Ja oke, maar liever ook geen berichtjes dan :P

Nee natuurlijk niet, alleen even checken ;)

Sure_lee

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 13:49

Wat leuk Guess!

Ik zoek ook weleens leuke mannen op op facebook als ik die tegenkom op Tinder.
Heb 1 keer een berichtje gedaan. Hij was ook bevriend met een vriendin van mij... Maar ik had mijn profiel op FB nog niet aangepast.... kreeg ik terug: Ben jij niet gewoon getrouwd..... oeps

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 13:58

Wow, wow, wow! Wat gaan jullie hard!! Ik ben even een weekje in het buitenland en ik heb gewoon een halve dag nodig om bij te lezen! :')

Vervelend voor je Resistance. Vond de combi huilend op de grond omdat hij bang was je kwijt te raken en nu jou de schuld geven van onzekerheid al een bijzondere combi. Denk uiteindelijk beter voor je, ook al doet t nu pijn.

Guess: leuk!! Klinkt goed. En schattig dat hij je vraagt of je alsjeblieft niks wilt doen met een ander.

Jeetje, knappe meiden zijn jullie allemaal zeg! En de enkele mannen die voorbij komen mogen er ook zijn.
Foto's plaatsen op bokt moet zeker nog steeds omslachtig via mijn album ofzo?

Zag ook nog ff kort wat voorbij komen over dickpics. Heb er wel een paar van die grapjassen bij gehad. Toevallig van de week nog.. Leuke gast, gezellig gesprek, had wel het idee dat t leuk zou zijn om een x te daten en te zien hoe en wat. Helaas kwam toch al snel weer de aap uit de mouw, meneer had zin en wilde zn lusten wel even op mij botvieren, bijgestaan door een foto waarmee hij dat wilde doen. _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:03

Je haalt wat door elkaar, de grondhuilerd is van Babeth.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:10

Ow, haha
Dat bedoel ik.. ik heb ook echt heel veel pagina's moeten bijlezen..

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:17

DNIEZE schreef:
Guess_NH schreef:

Dat klinkt erg gezellig!! Fijn dat het tot nu toe goed is

Vindt je dat niet eng om in zijn huis te blijven?
Wacht je dan op hem tot die weer thuis komt :)

Ik ben ook blij met hoe het nu gaat. Sinds vorige week vrijdag tot afgelopen maandag weinig contact dus ik maakte me best wel druk. vind hem toch wel heel erg leuk en kan moeilijk met onzekerheid omgaan. Maar heb wel tegen mezelf gezegd dat ik even moet aankijken hoe en wat voordat ik over gevoelens en intensies begin, we hebben pas 3 x afgesproken.
Maandag appte hij en hij nodigde me zowel maandagavond, dinsdagavond als gisterenavond uit. Alleen kon ik maandag en dinsdag niet. Geeft me een goed gevoel dat hij me wel blijft contacten! Hij wilde mij ook maandag meenemen naar een goede vriend in Roosendaal, vind ik leuk, dat hij me ook wil introduceren bij vrienden enz.

Ik ben nog even gebleven, had na een zeer lange zoektocht mijn bh eindelijk gevonden :+
Ik ben nu weer thuis, blijf niet wachten.
Ga nu een middagje netflixen met mijn beste vriend.
Waarom eng vinden trouwens? Ik moet me thuis voelen zegt hij. Ik kleed me altijd enorm netjes als ik erheen ga, maar eenmaal binnen trek ik mijn pyjama aan en een knot op mijn hoofd. Heerlijk! Heb me nooit zo snel comforble gevoeld bij iemand.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:27

Afbeelding
Vooruit. Dit ben ik :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:34

lieveli schreef:
Je haalt wat door elkaar, de grondhuilerd is van Babeth.

Hahaha. De grondhuilerd. :') Ze krijgen nu allemaal een naam?

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:58

Oké, ik ben gisteren geweest. Ging om 2 uur naar huis :')

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 15:20

Ennn??? *D

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 15:23

Winged schreef:
[ [url=m/togqW3.png]Afbeelding[/url] ]
Vooruit. Dit ben ik :)

Ik vond het jammer dat ik al zo'n oude bok ben met al die mooie meiden hier :(

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 15:35

Ik blijf nog steeds meelezen hier, leuk al die verhalen en ook om te zien wie erachter zitten *-:)

Resistance, jammer dat het zo gelopen is :(:) Niet je eigen zo neerhalen, je bent volgens mij een super leuke meid en verdient iemand die wel voor de volle 100% voor je gaat !!!

Hier nog steeds super gelukkig, geen tinderprofiel meer om te laten zien maar dit ben ik samen met m'n tindervriend. Kennen elkaar ondertussen alweer 6 maanden <3
Afbeelding

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 15:59

Ik ga geen foto's of profiel plaatsen haha, heb al een hoop gedaan om zo anoniem mogelijk te zijn voor meelezers....

Erg mooie meiden komen er voorbij als concurentie, zo blijft er weinig over voor mij :=

Ik ben nu leuk aan het kletsen met iemand die nu voor zijn zaak in Thailand zit, als hij terug is willen we wel afspreken. Het klikt erg leuk, nu kijken of dat in het echt ook zo is. Wel eng! Dit wordt mijn eerste date weer sinds 7 a 8 jaar := Ben stikzenuwachtig en daar ben je dan 30+ voor :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 16:04

MMIDV schreef:
Erg mooie meiden komen er voorbij als concurentie, zo blijft er weinig over voor mij :=

Zijn meer mannen dan kerken hoor :P

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 16:34

Leuk leuk leuk... ik ben een passief tinderaar... ik kan er gewoon niet aan wennen. Maar geniet heerlijk mee van alle dates hier..

Winged... als ik op vrouwen zou vallen.. zou ik jou wel naar rechts swipen :+

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 16:34

MMIDV schreef:
Ik ga geen foto's of profiel plaatsen haha, heb al een hoop gedaan om zo anoniem mogelijk te zijn voor meelezers....

Ik ben nu leuk aan het kletsen met iemand die nu voor zijn zaak in Thailand zit, als hij terug is willen we wel afspreken. Het klikt erg leuk, nu kijken of dat in het echt ook zo is. Wel eng! Dit wordt mijn eerste date weer sinds 7 a 8 jaar := Ben stikzenuwachtig en daar ben je dan 30+ voor :')

Gelukkig ben je niet de enigste..ik blijf t ook spannend vinden.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 16:42

Jezus wat zijn jullie knap.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 16:45

Godsamme wat een knappe meiden verdomme :') zou jullie allemaal naar rechts geswiped hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 16:59

Wat leuk om al die profielen te zien!

MMIDV, blijft altijd spannend. Maakt niet uit hoe jong je bent. Beste is denk gewoon altijd zo snel mogelijk af te spreken. Dat je niet teveel een ideaal beeld in je hoofd hebt zitten. Dus als hij terug is gewoon eens afspreken!

Ik werd vanmorgen snotverkouden en beroerd wakker. Vriendje heeft me nu dus wel op mn aller onvoordeligst gezien. En hij rende niet weg ofzo dus dat is positief :')