Geen idee Amy. Maar las op knmi dat er later op de dag een nieuw front het land in trekt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CarinaR schreef:Ik moet eigenlijk boodschappen doen.
Maar de lucht ziet er zo verdacht uit.
Ik vermoed dat Pluis en Mer een prachtige wolk te zien hebben nu.
kiki1976 schreef:Wauw wat een super mooie foto's komen er weer voorbij.
Oke niet zo super als de meeste van jullie maar wilde ze toch even delen
[ [url=m/FDYNXn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MUDF4W.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AfSKrw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lTxygr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Erg jammer dat ik het juiste contrast wat je in werkelijk wel ziet, niet mooi duidelijk op de foto krijg.
Varekaj schreef:[ [url=m/8KFCh7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanochtend omstreeks 9.45 boven Aalst, Oost-Vlaanderen. Ben speciaal voor de foto op de zijkant gaan staan.
Nadien er onderdoor gereden richting weiland. Wel gerommel en geflitst samen met een bui maar geen speciale hoosbui. Ga toch voor de zekerheid met de auto naar werk straks. Met zoveel onweer langs een kanaal omzoomd met bomen en bos fietsen lijkt me niet zo slim.
Joolien schreef:Ik heb geen waarschuwing gegeven voor een beetje onweer en wat regen, ook vandaag kan het nog steeds heftig uitpakken. Gisteren viel het gelukkig nog mee, de grote hagel en zware wind bleven uit. Maar dat kan vandaag ook gebeuren. En als dat gebeurt... Dan kan het nasty worden en daar waarschuwde ik voor.
Ik wist dat het misschien niet mocht, maar ik wilde m toch openen omdat idd lang niet iedereen dit topic leest, of überhaupt op de hoogte is.
En dat doe ik wel uit eigen beweging, maar il ben niet de enige die waarschuwt. Ja behalve op bokt dan
mariska_YeDo schreef:Hier in Friesland (omgeving sneek) vanacht wel veel regen gehad, en toen ik om 7 uur wakker was rommelde het wat in de verte. Ik geloof dat we voor de rest niet veel spectaculairs gehad hebben. Vind het ook niet heel erg eigenlijk. De luchten zijn prachtig, maar van de rest wat er bij komt ben ik iets minder gecharmeerd.![]()
Nou valt het mij wel op dat op buienradar de huidige bui net langs ons trekt, maar als ik op mijn app buienalarm op mijn telefoon kijk, dan lijkt het alsof het precies over ons heen trekt.. Iemand enig idee welke betrouwbaarder is? Ik dacht altijd dat ze hetzelfde waren, maar zie nu wel een duidelijk verschil!