Dat er geld uit mn spaarpot gestolen is. Kan maar 1 iemand hebben gedaan en die gaat hoe dan ook ontkennen. Nu moet ik mn spaarpot gaan verstoppen, hoe achterlijk is dat
Dorus
Geplaatst: 29-05-18 22:30
Steeph schreef:
De laatste aflevering van Lucifer.
Aan de aflevering of dat het de laatste was?
Steeph
Geplaatst: 29-05-18 22:35
Dorus schreef:
Steeph schreef:
De laatste aflevering van Lucifer.
Aan de aflevering of dat het de laatste was?
Beide.
Iloveiswan
Geplaatst: 30-05-18 08:25
Dat er vanochtend een of andere zaag machine om de hoek van de bank stond en die op mijn kleine teen gevallen is. Erg dik en pijnlijk en bloeduitstorting.
Schoen gaat eigenlijk niet aan Heb maar voet erin geduwd moet toch schoen aan Maar vriend wel even vervloekt hij laat zo vaak dingen op de grond liggen waar ik met ontstoken teen ook tegen aan stoot. Zoals schoenen onder de kleine tafel
Gister aan het feit dat ik zo zenuwachtig ben voor m'n eindgesprek van school, dat ik naar de winkel ben gegaan om eten te halen terwijl ik weet dat het niet meewerkt als je wilt afvallen! Dus eigenlijk vooral aan mezelf
Dat mensen echt meteen op een nare toon een discussie in moeten springen. Meteen fel en venijnig in plaats van het eerst eens op een normale toon te proberen. En dat niet alleen op Bokt, maar ook op het werk en prive. doe even normaal.
Dat mensen egoïsten zijn. Ookal ben je bevriend, mensen kiezen altijd eerst voor zichzelf daarna pas voor een ander... terwijl ik juist meestal rekening hou met een ander... Wanneer leer ik het nu eens.
Dat ik vandaag gewoon last heb van de airco op het werk terwijl deze koukleum het op kantoor ALTIJD warm heeft ook al loopt iedereen altijd te klagen van de kou.
Aan dat ik gewoon misselijk ben van de warmte.. en zometeen moet werken bij de McDonald's en nu zittend in de bus (met airco) al bijna van m'n stokje ga.
Het zou gister gaan onweren maar hier in mijn stuk van Brabant dus gewoon geen druppel regen gevallen.. en had er zo op gehoopt dat het wat zou afkoelen
Marizi
Geplaatst: 30-05-18 11:38
HelmerG schreef:
Aan mezelf. Ik ben nietttt vooruit te branden met de studie vandaag - FAIL
De zin ‘ik zal heel bokt wel over mee heen krijgen... blabla’ Doe niet zo interessant en geef gewoon je mening. Of niet als je geen zin hebt in tegengas
Kairos
Geplaatst: 30-05-18 17:32
Dat ik mijn nieuwsgierigheid nooit kan bedwingen betreft spoilers op Facebook, maar ze ook altijd tegenvallen. Nooit dat het character dat ik haat wordt afgeknald, nee altijd bij de leuke chars -.-
SG1985
Geplaatst: 30-05-18 18:34
Dat ik vandaag eigenwijs was en tóch ging rijden. Binnen 20 min doordrenkt van het zweet.... pfffff waarom in godsnaam...
Anoniem
Geplaatst: 30-05-18 18:37
Mars schreef:
De zin ‘ik zal heel bokt wel over mee heen krijgen... blabla’ Doe niet zo interessant en geef gewoon je mening. Of niet als je geen zin hebt in tegengas
Dat ik dus echt geen pension voor mijn Lab kan vinden... zo fijn dat mensen dus een grove fout maken waardoor je genoodzaakt bent een ander pension op korte termijn te zoeken voor de zomervakantie en alles dus al vol zit.. zadelen ze me na alle woede en het gezondheidsrisico voor mijn hond dus ook nog met dit probleem op...
annikeee19
Geplaatst: 31-05-18 05:17
Nachten lang 4/5 keer wakker worden van de warmte en lek geprikt worden...
hagelslag
Geplaatst: 31-05-18 06:28
Amira_ schreef:
Dat ze op mn werk gelijk zoveel aardiger deden toen ze wisten wie mn vader was
oh juist das altijd vervelend vooral als je als je eigen persoon waargenomen wilt worden