Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 12:51

Toen ik jonger was had ik een Levi's broek die lubberde maar kon ik zo rondlopen in H&M broeken zonder dat ik ergens last van. Denk dat dat ook is wat de meeste mensen hier bedoelden. Dure spijkerbroeken betekenen niet per se een goede pasvorm, en goedkope spijkerbroeken niet per se een slechte. Ik loop rond in spijkerbroeken die ergens tussen de 20-40 euro hangen omdat ik er niet meer geld aan wil uitgeven en omdat ik amper spijkerbroeken draag, en die zitten bij mij perfect.

Ben het er wel mee eens dat je soms op straat ziet dat mensen broeken dragen die dan half over hun kont heen vallen omdat ze gewoon niet mooi aansluiten op de heupen, maar 9 van de 10 keer kan ik zonder het merkje te bekijken niet van die broeken afzien of ze van de H&M/Only/Monki/whatever komen of van Levi's of Replay.

Denk dat het maar net je smaak is en waar je geld aan wilt uitgeven. Ik zou persoonlijk nooit 120 euro neerleggen voor een kledingstuk wat ik amper draag (ik draag echt eens in de maand een spijkerbroek, hooguit) terwijl sommigen dat juist wel weer willen. Nou heb ik een broek van de monki die overal perfect zit, hij is alleen iets te wijd in mijn taille. Dan doe ik er een riem omheen en dan boeit het me ook niet zo veel dat het er op sommige plekken een beetje maf uit ziet.

SAKKIA

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 12:53

Daarbij ben ik er ook van overtuigd dat heel veel mensen in de verkeerde maat lopen hoor.
Een goed zittende broek kleed namelijk altijd af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 12:55

SAKKIA schreef:
Daarbij ben ik er ook van overtuigd dat heel veel mensen in de verkeerde maat lopen hoor.
Een goed zittende broek kleed namelijk altijd af.

Mwah, dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik heb vrij veel inzicht over mijn maten en wat goed aansluit en wat niet, maar als ik in een lichte spijkerbroek rondloop kleedt die niet af bij mij. Heb behoorlijke bovenbenen en billen en het ligt er bij mij dus altijd wel aan wat voor bovenstuk ik erop draag. Ben het wel met je eens dat heel veel mensen in verkeerde maten shoppen, een spijkerbroek hoor je niet zo in te kunnen stappen, dan zit hij eigenlijk altijd te los.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 13:00

Ik heb dus liever een wat te losse, heb een enorme hekel aan mezelf in een broek wurmen. :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 13:05

Oh ja daar heb je wel gelijk in. Een lichte kleur broek kan heel goed zitten, maar ook totaal niet afkleden.

Ik moet altijd even springen hoor voordat ik er in zit en ja dan wil de knoop zonder moeite dicht ;)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 13:08

Naar mijn mening valt mijn ondertoon ook wel mee inderdaad. Zoals al gezegd is het gewoon mijn mening en deze komt ook voort uit mijn eigen ervaringen. Maar bij deze excuses als mensen het persoonlijk op hebben gevangen.

Met een gewone spijkerbroek bedoel ik inderdaad de broeken van wat stevigere stof, met weinig stretch.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 13:22

Ik vind ook dat Dewi het netjes verwoord!
Heb dezelfde ervaring ook gehad met een paar H&m broeken, maar ook heb ik ooit met een diesel broek gehad dat die bij elke wasbeurt strakker leek te worden.
Ik hou het gewoon bij levi's curve ID, die zitten voor mij het beste :P .
En in de outlet heb je ze ook regelmatig nog voor 60 euro.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 14:22

Toevallig op dit moment 20% (extra) korting op de site van Levi's. :)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 14:27

Ik vind ook dat Dewi er niemand persoonlijk mee aanvalt en het allemaal netjes verwoord heeft. Laten we het gezellig houden. Vind het juist altijd zo fijn hier dat we elkaar allemaal zo goed accepteren en er eigenlijk nooit conflicten zijn.

Ik ben net opzoek gegaan naar een witte blazer, maar nergens iets te vinden..

JoliekeDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 14:49

Tijdje terug heb ik hier iets gepost over een jurk, thanx nog voor het vinden, hij was het indd!

Paar pagina's later had iemand het over het merk Premiata, kan jullie vertellen dat het mijn fijnst zittende schoenen ooit zijn haha!

Toen een paar besteld, en nu mijn tweede paar binnen. Ben verliefd :):)

Afbeelding

Denk dat het broekenverhaal ook heel erg aan je figuur ligt.. ik pas haast echt geen broeken, omdat ik in verhouding een heel dunne taille heb. Álles gaat open staan aan de bovenkant en afzakken.. enige wat fijn zit zijn Levi Bold Curve broeken en 2 bepaalde types G-star.

Niet leuk voor mn portomonnee kan ik jullie zeggen.. :')

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 14:58

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 15:16

Oh gaaf Jo_vales!
Fee, vind je die van mij niet wat, van de only?

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 15:23

Ja die vind ik zeker mooi, De. Maar ze hadden hem niet in de winkel, wil toch wel graag even passen eigenlijk.

Ga even naar je linkje kijken, jodie.
Mm nee.. Die vind ik er niet top uitzien. Mouwen zijn was te wijd, niet mijn stijl.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 15:39

mijn figuur is ook niet fijn voor bepaalde merk jeans. Heb volle benen/billen en in verhouding smalle buik en taille. Broeken van Gstar en Replay zitten mij het mooist. Heb ook wel h&m maar dan moet ik echt geluk hebben.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 16:00

Toffe outfit Grease :D

Ik zweer bij de BDG high waisted van de Urban Outfitters :)

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 16:09

Heeft de We geen witte blazer?
Daar heb ik hem gekocht :)

Ik heb broeken van de takko, kwalitatief niet denderend maar dat zijn de enige broeken die niet gek zitten :')

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 16:15

CCCCC schreef:
mijn figuur is ook niet fijn voor bepaalde merk jeans. Heb volle benen/billen en in verhouding smalle buik en taille. Broeken van Gstar en Replay zitten mij het mooist. Heb ook wel h&m maar dan moet ik echt geluk hebben.

Dat herken ik wel. :j Welke modellen zitten bij jou goed?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 16:16

MarlindeRooz schreef:
Ik heb dus liever een wat te losse, heb een enorme hekel aan mezelf in een broek wurmen. :')

Ik wil een heerlijk strakke broek waar je niet in hoeft te wurmen, kan dat ook niet :') ? Dat springen en wringen om er in te komen deed ik vroeger wel, maar daar ben ik wel vanaf.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 16:46

Dat heb ik echt nooit gedaan :+
Beetje comfy is ook wel fijn :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 16:48

Doubtless schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik wil een heerlijk strakke broek waar je niet in hoeft te wurmen, kan dat ook niet :') ? Dat springen en wringen om er in te komen deed ik vroeger wel, maar daar ben ik wel vanaf.

Ja dat bedoel ik dus, ze hoeven niet zo strak te zitten dat je er bijna niet in kan. Dat zit ook echt niet fijn als je hele dagen zit zoals ik nu vooral doe.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 17:04

Erg leuke outfit Grease <3 beetje behomian/vintage style.

Vandaag even bij de nieuwe h&m in Uden geweest (klein stadje in Brabant). Kon het niet laten het Adams Family jurkje mee te nemen, zwart skater vorm (boven strak en rok wijd) jurkje met wit kraagje en boordjes aan de mauw! Jurkje zelf is zwart

Rideltje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 18:02

Heeft iemand ervaring met de levertijd van de H&M ?

Mijn broek is de 26e al verzonden, maar nog niks binnen.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 18:04

Dan zal het einde deze week wel binnen zijn denk ik!

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 18:05

Mijn pakketje is ook de 26e verzonden en vandaag afgeleverd (op het werk weliswaar, dus ik zie het morgen pas). Via de H&M website kun je je pakketje volgen!

Rideltje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 18:16

Oke bedankt

Waar op de site kan ik hem volgen dan?