Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Tja wat is half lam?Een nieuwe rits er in zetten kost tegenwoordig ook de halve wereld niet meer, trouwens.
_Dribbel schreef:Heb je ondertussen al een foto ontvangen van de kapotte rits? Ik zou ook graag willen zien als verkoper alvorens ik zou gaan nadenken over een oplossing.
Hier ook weer een super ervaring. Vrijdag bod gedaan op een notebook van 2 maanden oud en nog anderhalf jaar garantie. Ze vroeg 250 euro en ik bood 180. Kreeg zaterdag een mailtje dat ik hem voor 185 euro mocht komen halen.
Dus helemaal blij! Voor afgelopen zondag een afspraak gemaakt en hij is inderdaad zoals gezegd nog gloednieuw. Nieuwprijs was 400 euro dus echt en goede koop.
Zoe_97 schreef:_Dribbel schreef:Heb je ondertussen al een foto ontvangen van de kapotte rits? Ik zou ook graag willen zien als verkoper alvorens ik zou gaan nadenken over een oplossing.
Hier ook weer een super ervaring. Vrijdag bod gedaan op een notebook van 2 maanden oud en nog anderhalf jaar garantie. Ze vroeg 250 euro en ik bood 180. Kreeg zaterdag een mailtje dat ik hem voor 185 euro mocht komen halen.
Dus helemaal blij! Voor afgelopen zondag een afspraak gemaakt en hij is inderdaad zoals gezegd nog gloednieuw. Nieuwprijs was 400 euro dus echt en goede koop.
WoW goede deal ! Maar over de garantie. In Belgie is het zo dat die garantie alleen geldig is voor degene die hem origineel gekocht heeft. Weet niet of dat in Nederland ook zo is, maar in dat geval zou die anderhalf jaar garantie nutteloos zijn.
Janine1990 schreef:Zoe_97 schreef:WoW goede deal ! Maar over de garantie. In Belgie is het zo dat die garantie alleen geldig is voor degene die hem origineel gekocht heeft. Weet niet of dat in Nederland ook zo is, maar in dat geval zou die anderhalf jaar garantie nutteloos zijn.
Draag je toch gewoon de garantie papieren overEn het bonnetje...
Knappe winkel die je dan kan vertellen wie de eerste eigenaar is
Lienek schreef:Om het rits verhaal af te sluiten:
Kreeg net een mailtje dat de rits nog haperde (huh hij was toch lam? Nergens had ze gezegd dat de rits haperde) maar dat het met een beetje vaseline was opgelost.
Blijf het een beetje een apart verhaal vinden!