Ik smeer het overal overheen, zeker met metallic of duo chrome lakken geeft het een geweldig gaaf effect.Ik zal voor je duimen dat het toch goed komt. Kun je inmiddels wel weer goed eten?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik smeer het overal overheen, zeker met metallic of duo chrome lakken geeft het een geweldig gaaf effect.
. Maarrr... Nu lekker thuis dus ga zo eens even lekker bijlezen.
.
.
Die moest alleen ge-edit worden en er zat nog geen foto bij.
.

) uitlegde: Hier
. Alleen heb nu al geen zin in het afhalen
. Tazzey schreef:Haha, op vakantie was er een soort beauty party in de kantine. Moeders ging daarheen en vader ging met wat vrienden aan de bar een drankje doen. Hij koopt graag spulletjes voor ons dus mijn moeder kreeg wat productjes en ik de crème. Echt super fijn spul. Ik ben nu al dagen aan het nadenken welke crème het was. Ik kan zo de geur voor me halen.
. Ik skip het sowieso, ook als het achterin de lijst staat. Heb gewoon zoveel verbetering gemerkt sinds ik op ingredienten let! En het scheelt nog geld ook want vaak de gele dure en de hele goedkope merken gooien er allemaal troep in! Bizar gewoon!
, soms zijn ook de hele dure dingen ook echt goed
. Het maakt het allemaal zo rete lastig dat iedereen z'n huid zo anders is! Waar de één heel goed op reageert, krijgt de ander uitslag van etc etc. Zo jammer, was er maar een écht wondermiddeltje
.

Ik had de laatste tijd niet zoveel inspiratie, mar nu even wel. Een post over waarom de hele Nicki Minaj vs Taylor Swift onzin is omdat het de aandacht wegneemt van het echte probleem:
.
.
.
. En ik las nog je stuk Van blog naar boek – Van droom naar realiteit. Echt heel gaaf! Succes met je boek! 
Hoera, de honderdste pagina!