Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 10:48

Ik ben gek op mijn matte topcoat. Ik heb inmiddels al behoorlijk wat flesjes versleten :D Ik smeer het overal overheen, zeker met metallic of duo chrome lakken geeft het een geweldig gaaf effect.

Ik zal voor je duimen dat het toch goed komt. Kun je inmiddels wel weer goed eten?

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 14:30

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 19:12

Jeetje, ik loop weer eens behoorlijk achtig! Er zitten echt te weinig uren in een week en werk slokt gewoon teveel vrije tijd op :'). Maarrr... Nu lekker thuis dus ga zo eens even lekker bijlezen.
Reageer wel op de blogs :).

Ik had gelukkig nog een zooitje posts klaar staan, vandaag had ik een knallende holo, al liet de zon zich hier dan niet zo goed zin _O-
Love Bite

En andere, misschien inspiratie kleurtjes:
Mango Martini
Electrify
Fireball

Zo, en nu even op lees- en reageermodus :j.

Oh en welkom!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 01:59

Vandaag weer eens een blog gepost. Ik heb 2 weken niet naar mijn blg omgekeken (ik was in NL op vakantie), kom ik er vandaag achter dat ik gewoon nog een post heb klaarstaan.... :o Die moest alleen ge-edit worden en er zat nog geen foto bij.
Ach ja...

5 redenen om een planning voor je paard te maken

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 14:03

Welkom terug Yv! Heel vervelend dat werk :D

Ik heb vandaag eens wat anders dan nagellak. Ik denk er al een poosje over om wat meer huidverzorging en make-up erbij te gaan pakken. Vandaag een review over mijn favoriete gezichtsreiniger van Lancaster.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 20:19

Leuke lakjes weer Yv! Maar wat is een lineaire holo? Is dat iets speciaals, anders dan gewoon holografisch?

Tazzey, leuk dat je nu ook andere dingen reviewt. Ik vind het een goed plan, ben wel benieuwd of je ook een verandering in lezers gaat merken.
En ik moest wel wat lachen om dat je vader je een potje crème had gegeven. Die van mij zou dat nooit in zijn hoofd halen, een fles olijfolie is het dichts wat hij daar bij zou komen. xD

Ik heb vandaag voor het eerst mijn nieuwe slow cooker geprobeerd. En ik vind het een groot succes!
Slow cooker apple and berry compote :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 20:24

Haha, op vakantie was er een soort beauty party in de kantine. Moeders ging daarheen en vader ging met wat vrienden aan de bar een drankje doen. Hij koopt graag spulletjes voor ons dus mijn moeder kreeg wat productjes en ik de crème. Echt super fijn spul. Ik ben nu al dagen aan het nadenken welke crème het was. Ik kan zo de geur voor me halen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 20:59

Ik heb ook idd zo heel af en toe eens wat anders, gewoon omdat ik niet altijd zin heb in nagellak. Daarom ben ik blij dat ik niets met nagel in mijn blognaam heb zitten :j.
Hij klinkt erg fijn, alleen erg jammer dat er zoveel alcohol in zit. Vind mijn huid meer dan vreselijk.

Op zich is de "gewone holo" inderdaad de lineaire holo. Maar je hebt 2 varianten: eentje met fijne deeltjes waardoor je echt een regenboogje op je nagels krijgt als het licht erop valt. Dat is de gewone/lineaire holo. En dan heb je de scattered holo, dat zijn grovere holo-deeltjes en hierdoor krijg je nooit een regenboogje op je nagels, maar wel glittertjes die de kleurtjes van de regenboog hebben.

Lineair (dit is een vrij normale, je hebt ze van subtiel zoals bijv. de Mentality's die ik op mn blog heb staan, tot extreem zoals die van Nfu Oh of color Club)
Afbeelding

Extreem:
http://2.bp.blogspot.com/_sGkKMs2ztUg/T ... u+Oh+63+(9)_wm-730793.jpg

Scattered (deze zijn vrijwel altijd gelijk in holografisch effect)
Afbeelding

Had pas een post waar ik de nail-slang ( :P ) uitlegde: Hier

Ik heb net gelpolish gelakt sinds tijden. Ga morgenavond richting een vriendinnetje en dan zwarte cross tot maandag en dat overleeft een lakje niet bij me. Was even vergeten hoe fijn dat het is dat het zo snel droog is :D. Alleen heb nu al geen zin in het afhalen _O-.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 21:04

Tazzey schreef:
Haha, op vakantie was er een soort beauty party in de kantine. Moeders ging daarheen en vader ging met wat vrienden aan de bar een drankje doen. Hij koopt graag spulletjes voor ons dus mijn moeder kreeg wat productjes en ik de crème. Echt super fijn spul. Ik ben nu al dagen aan het nadenken welke crème het was. Ik kan zo de geur voor me halen.

Ahaa, ik zag al helemaal voor me dat je vader een of andere beauty-goeroe was ofzo... :+

En dankje voor de uitleg, Yv, ik zie nu inderdaad het verschil tussen die twee. Zo leer je nog eens wat! :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 21:19

Haha nee hoor. Het is een erg technische man, wel heel lief. Ik denk alleen dat hij nog geen crème van een mascara kan onderscheiden :D

Yv, ik weet niet wat het percentage alcohol is. Ik gok dat het niet heel hoog is want mijn huid reageert er niet op en die is heel gevoelig.
Ik heb overigens een andere domeinnaam maar ik durf het niet goed aan om over te stappen ivm bekendheid bij merken, lezers en PR bureaus. Misschien ooit...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 21:22

Ingredienten staan op het lijstje altijd van veel naar weinig en het was (uit mn hoofd gezegd, correct me if i'm wrong) de 3e of 4e in de lijst. Dus behoorlijk wat :j. Ik skip het sowieso, ook als het achterin de lijst staat. Heb gewoon zoveel verbetering gemerkt sinds ik op ingredienten let! En het scheelt nog geld ook want vaak de gele dure en de hele goedkope merken gooien er allemaal troep in! Bizar gewoon!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 21:59

Mijn huid doet het momenteel heel goed op crèmes van Dior en Lancaster. Niet de goedkoopste maar ik zie mijn huid echt met sprongen vooruit gaan. De prijs is geen garantie dat het ook echt goed bij je past.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 22:06

Fijn! Dat is inderdaad zo, soms zijn juist de goedkope dingen (denk aan pure koudgeperste olien) erg fijn :j, soms zijn ook de hele dure dingen ook echt goed :j. Het maakt het allemaal zo rete lastig dat iedereen z'n huid zo anders is! Waar de één heel goed op reageert, krijgt de ander uitslag van etc etc. Zo jammer, was er maar een écht wondermiddeltje :D.

Jij was toch ook zo te spreken over die Gamila/Jamila (oid) olie? Of was dat nou iemand anders hier in het topic..?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 22:15

Ik gebruik inderdaad ook de olie van Gamila Secret. Heel erg fijn, flesje is op ik wil eigenlijk wel graag een nieuwe maar ze zijn zo schandalig duur en heb vandaag al genoeg uitgegeven.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 11:21

Ik was een beetje bang om het niet-nagel gerelateerde artikel te plaatsen maar het is enorm goed bekeken. Ruim 10% beter dan de nagel artikelen, een succes dus. Ik heb nog wat crèmes van Lancaster liggen alsook het serum wat ik gisteren gekocht heb dus ik ga die ook nog even in artikelen verwerken. Ik denk dat ik het voorlopig op 1 artikel per week hou.

Vandaag dus weer een nagellakje, OPI Indigo Motif.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 11:25

Hoi allemaal, ik moet echt 50 pagina's bijlezen want ben een poosje echt niet meer achter mijn macbook gekropen. Gestopt met bloggen omdat ik helaas in een burnout terecht kwam en mezelf echt heel slecht voelde. Toch behoefte om er iets mee te doen, dus mijn Youtube account opgepakt om daar 1x in de week een filmpje op te nemen.

Ik heb dus onwijs veel bij te lezen en ik ga jullie blogs allemaal weer lekker bij langs!

Wel wil ik even snel vertellen dat ik een filmpje heb gemaakt over een burnout hebben/overspannen zijn.. Omdat ik nog maar heel jong ben is er veel onbegrip en ik wil dit taboe de 'wereld' uit hebben dus met de billen bloot en een heel persoonlijk verhaal op internet. Als ik er al 1 iemand mee kan helpen ben ik al blij! :-)

Vanaf nu zal ik jullie dus niet meer zo verwaarlozen haha, en lees ik weer regelmatiger bij!

Oh een linkje naar het filmpje voor degene die het interessant vinden:
https://www.youtube.com/watch?v=B-K55qHXFQs

Wens me succes met bijlezen want jullie zijn lekker hard gegaan! :-)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 11:33

Balen dat je je zo slechter heb gevoelt Anouk! Ik hoop dat het snel beter gaat met je.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 16:27

Hé Anouk, ik zag je video op Facebook ook al voorbijkomen. Respect dat je er zo open over bent. Een vriendin van me had op haar 22ste ook een burn-out en dat was geen pretje. Sterkte ermee :(:)

Ik ben ook weer eens van onder m'n steen gekropen :') Ik had de laatste tijd niet zoveel inspiratie, mar nu even wel. Een post over waarom de hele Nicki Minaj vs Taylor Swift onzin is omdat het de aandacht wegneemt van het echte probleem:

De (on)zin van het Nicki Minaj vs Taylor Swift débacle

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 18:27

Zeer leuk geschreven Yasmine. Ik heb weer een depri tekst op mijn depri blog geplaatst. Maar heb eigenlijk weinig zin om hem te delen.

deniseqn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 19:50

O jongens, wat ben ik een muts zeg. Heb ik een beetje reacties getypt op al jullie blogs/vlogs, klik ik dat schermpje weg |o.

Maar goed, ik wilde mij hier (weer) melden. 'Weer' omdat ik ooit een fotoblog had, al een poos mee gestopt, maar sinds kort weer een blog gestart. Dit meer in de richting van fashion/beauty/lifestyle.
http://tothemoonandneverback.blogspot.nl/

En toch nog maar weer even kort wat reacties :o

@HippoLogic: Erg handig die tips. Eigenlijk ook heel erg goed bruikbaar als je niet voor een paard bezig bent, maar als je andere doelen in het leven hebt. Leerzaam :).

@Yv_: Echt heel leuk die nail-slang. Leuk geschreven :)).

@Tazzey: Mooie nagellak is dat zeg! Het is echt een beetje verfachtig zoals het er zo uitziet. Ook vet dat je het kan mengen.

@anoukkk.: Knap dat je zoiets online durft te zetten. Ik denk dat zoiets misschien ook wel kan helpen. Misschien laat het je ook wat meer beseffen dat je met zoiets te kampen loopt. Als je ervoor uit durft te komen en er over durft te vertellen is het denk ik al een eerste stap naar je weer fijn in je vel voelen.

@Yasmine: Ik had eigenlijk niets meegekregen van het hele Nicki Minaj vs. Taylor Swift gebeuren. Misschien ben ik degene die onder een steen heeft geleefd, haha :+. En ik las nog je stuk Van blog naar boek – Van droom naar realiteit. Echt heel gaaf! Succes met je boek!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 22:12

Sietje, wat is jouw ervaring met de Babor ampullen? Ik heb deze week een setje van mijn vriend gehad tezamen met een floating arrangement. Ik heb veel goede dingen erover gelezen dus ik ben heel benieuwd.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 10:41

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 11:13

Dat doe je goed Yasmine!

Tussen de paardenblogs door ben ik gisteren even terug gegaan naar mijn deprimerende persoonlijke blog:
Stoppen met eten

Vanavond volgt daar nog een theoretisch stukje, en volgende week terug naar de paardengerelateerde dingen...

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 11:31

Go Yasmine!!

Heftig Seline! Ik hoop dat je je snel beter zult gaan voelen.

Ik heb vandaag OPI Turquoise Aesthetic op mijn blog.
Ik heb een blog dip. Ik zit straks tussen collecties in. Volgende week woensdag heb ik de laatste OPI Color Paints lak op mijn blog maar de nieuwe lakken zijn nog niet binnen, chips en nu.
Ik verwacht van Color Club wat lakken binnen te krijgen, er is een Orly collectie onderweg en nog wat OPI's alsook wat gelpolishes.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 11:38