Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

leanneXXnona

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 13:48

Hij is niet extreem dik vanaf de foto te zien. Maar even afwachten wat ik terug krijg. Heb hem wel echt nodig. Anders maar 1 ergens anders bestellen

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 13:50

Ben heel benieuwd wat ze terug reageerd!!

Ik zet absoluut mijn nummer niet bij advertenties. Als mensen serieus geinteresseerd zijn, kan ik dat altijd in een mailtje geven.
(tijdje terug toevallig een hele vervelende situatie, wat was ik toen blij dat er geen nummer bekend was.....)

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 13:55

leanneXXnona schreef:
Ze had het over normale pakketpost.en vanuit nederland
Ik had zelfs het idee dat het nog door de brievenbus kon.
Het is maar een klein maatje namelijk

Ik krijg jassen tot maat 55 via brievenbuspost verzonden, dan moet een klein maatje zeker kunnen.

En 10.80 is wel een erg raar bedrag.

Offtopic: welke maat zoek je? woon vlakbij jou.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 17:35

Grrr. Nu ben ik zelf een vervelende koper.

Ik kon op de een of andere manier niet op bokt komen -O-

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 17:52

xFioon schreef:
Mijn telefoonnummer staat standaard bij m'n advertenties. Vind het niet erg als mensen me bellen, maar laatst had ik m'n iPhone erop staan en kreeg ik allemaal whatsappjes de hele dag :+

Dat doe ik dus ook niet.
Heb voor mp een telefoon zonder whatsapp. En als ze sms'en reageer ik ook niet altijd... Mail of bel gewoon ...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 19:20

Hier weer bezig met het aanmaken van wat nieuwe advertenties, op de oudere krijg ik wel wat reacties maar meer vragen en daarna geen reactie meer, dan verkopen. Maargoed, toch al een paar dingen kwijt geraakt op een fijne manier dus de duimen draaien maar weer verder.

Zelf nog wel wat gekocht waar ik nu even niks meer van hoor...hoop dat het pakje wel gaat komen :=

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 19:39

Ik ga van het weekend ook maar weer eens advertenties opnieuw plaatsen en in prijs verlagen.
Ga over 3 wekem verhuizen en wat extra centjes en minder spullen zou wel handig zijn. haha

leanneXXnona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 19:42

Nou ze had haar vriend nog maar even laten kijken, wat de verzendkosten zouden zijn. Blijkt dus maar 1.50 te zijn omdat het wel door de brievenbus past. Ik ben benieuwd

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 19:48

1.50 kan ook niet, maar zou er wel tevreden mee zijn :+
het is of 0,60/1,20/1,80/2,40 cent :)

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 19:59

Dat is nogal een verschil! Haha
Ik ben op zoek naar eetlepels. Van mij zijn allemaal gesneuveld. Bij de hema gekeken maar wil toch eigenlijk niet 4 euro per lepel betalen. Nu op mp een set gezien van 12 stuks voor 6 euro. Niet duur dus.
Alleen vind het zo raar idee om eetlepels 2e hands te kopen op mp. Haha :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 20:02

Let op dat je wel stevige lepels hebt :)

Goedkope sets die kunnen nogal verbuigen als je bvb. ijs uit een pot wil scheppen ofzo :P

Klaaswoeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 20:12

Nou, na lange tijd geen handel nu maar wat spullen er op gezet. Kan nog geen eigen fotos maken helaas, maar dat kan binnenkort wel en als het echt haast heeft wil mijn vader het misschien ook wel doen :P nu eerst met plaatjes van internet.

Dus, hopen dat het wat loopt al denk ik dat het niet hele populaire dingen zijn. Maargoed :).

Donna; bij de 'keukenafdeling' van de kringloop hebben ze ook altijd wel lepels. Maar niet altijd allemaal dezelfde, weet niet of je dat wat uitmaakt. Vaak maar 20ct ofzo. :)

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 21:20

Oh haha ik dacht laat ik ook maar weer eens reageren! Laatste pagina's gelezen en loop tegen veel dezelfde problemen aan als verkoper. 100 foto's maken en dan laten de kopers niks meer van zich horen... En een zadel verkocht en niet al het geld binnen. Ze kwamen voor een ander zadel maar zagen toen dit zadel liggen. Kostte 60 euro meer, maar ze kwamen ruim een uur rijden bij ons vandaan voor het zadel. Ik woon in the middle of nowhere, dus ook geen pinapparaat. Ze wilde wel de volgende dag terugkomen voor het zadel met het hele bedrag. Ik heb gezegd dat het zadel mee mocht op aanbetaling, en dan de rest overmaken. Helaas ben ik te goed van vertrouwen geweest. Na bijna 2 wk nog geen cent gezien. Volgens haar ivm een storing bij de bank...

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 21:34

Klaaswoeba schreef:
Nou, na lange tijd geen handel nu maar wat spullen er op gezet. Kan nog geen eigen fotos maken helaas, maar dat kan binnenkort wel en als het echt haast heeft wil mijn vader het misschien ook wel doen :P nu eerst met plaatjes van internet.

Plaatjes van internet vind ik persoonlijk storend en zou voor mij een reden zijn om verder te kijken.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 22:16

Iemand ervaring met rembours zendingen trouwens? (ik heb iets onder rembours verzonden)
Op de site van postnl staat dat het bedrag binnen 10 werkdagen gestort wordt, maar ik heb nog steeds niks binnen en die 10 dagen zijn al om :\
Ik las wel ergens dat het lang kan duren, maar dat was informatie van jaren geleden, kan niet echt iets recents vinden op google.

Als ik t morgen nog niet heb ga ik maar eens bellen met postnl.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 22:21

Tja wat zal ik ervan zeggen, bij mij duurde het 4 weken! voordat ik eindelijk m'n geld op m'n rekening had staan..... Maar dat is alweer een jaar of 2 geleden en sindsdien doe ik dat niet meer.

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 22:24

ik ben er als verkoper ook niet blij mee. ze kunnen het tot 4 weken afhalen. dan duurt het nog een aantal weken voordat het op je rekening hebt en je moet er een bepaald percentage vanaf dragen. en als ze het niet afhalen ben je de verzenkosten wel kwijt

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 22:29

Klopt idd, maar in mijn geval was het wel bij de 1e afleverpoging afgeleverd, dus nog niet eens dat het te lang op het postkantoor gelegen had.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 22:50

ik heb liever wel allemaal dezelfde lepels dus kringloop word m al niet. had ik laatst wel nog gekeken trouwens

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 22:51

Donna89 schreef:
ik heb liever wel allemaal dezelfde lepels dus kringloop word m al niet. had ik laatst wel nog gekeken trouwens

Regelmatig kijken.

Worden wel vaak complete sets ingeleverd

Klaaswoeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 23:08

Ik houd zelf ook niet van plaatjes van internet, maargoed ik heb nou toch niks te doen en dan zijn ze maar vast klaar. Als ik volgende week weer thuis ben doe ik fotos maken en nieuwe advertenties. En als het zo met internetplaatjes wel verkoopt is dat mooi meegenomen :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 08:57

Advertenties met plaatjes van internet sla ik ook over... Er is niets te zeggen over de werkelijke staat van een product dan!

Onder rembours kan inderdaad behoorlijk lang duren voordat dat op je rekening staat helaas!

donna, weet niet wat je aan lepels uit wilt geven, maar bij de IKEA heb je heel goed spul voor niet super veel!

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 10:05

ik ben nu ook iets aan het kopen..had op een aantal verschillende advertenties geboden.
kreeg ik 6 mails van die man waar allemaal het zelfde instond..een heel verhaal wat hij denk ik standaard aan iedereen verzend.
dan denk ik ook van dan uhmmm doe je die 6 adv in 1 mail
in elke mail stond dus het bedrag + verzendkosten dat ik voor dat product moest overmaken, en vervolgens stond erin dat ik kon besparen wanneer ik op meer advertenties had geboden..dan waren de verzendkosten 6.75..
ik maar alles opgeteld zonder de verzendkosten per stuk, ik hem terug gemaild bij 1 mail..
het bedrag ingevuld en daar 6.75 voor verzenden bij opgeteld... en hem gemaild ofdat dit bedrag juist was.
kreeg ik terug: ja dit klopt
uhmmm.... achja
geld maar overgemaakt..
ben benieuwd wanneer en of ik de producten binnenkrijg.
heeft wel PayPal bescherming op mp.

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 12:56

Ik heb weer een aantal advertenties neergezet op Marktplaats. Hopen dat ik een beetje normale biedingen krijg :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 13:08

En ik ben inmiddels al mijn bioscoop kaartjes kwijt voor de prijs die ik ervoor wou :)