Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mariet schreef:Ik heb mijn rijbewijs gehaald vanmorgen, in Schotland!![]()
_Rijkie_ schreef:Mariet schreef:Ik heb mijn rijbewijs gehaald vanmorgen, in Schotland!![]()
WAT GOED!!!!
Gefeliciteerd
_Cynthia_ schreef:Trouwens ik moet bijna afrijden, maar heb er echt geen zin meer in of beter gezegd geen vertrouwen er meer in.
Mayflower_ schreef:_Cynthia_ schreef:Trouwens ik moet bijna afrijden, maar heb er echt geen zin meer in of beter gezegd geen vertrouwen er meer in.
Kom op meid, je bent er bijna! Ze laten je niet voor niks afrijden hoor.
Dan ben je er echt wel klaar voor!
terorita schreef:moet dinsdag 28 okt afrijden voor m'n E achter B..dan hoop ik eindelijk zelf met de trailer weg te kunnen..
de intake lessen gingen erg goed, rij met automaat en das toch wel erg makkelijk rijden..
ben allen nu al peu neveu voor het examen
Mayflower_ schreef:_Cynthia_ schreef:Trouwens ik moet bijna afrijden, maar heb er echt geen zin meer in of beter gezegd geen vertrouwen er meer in.
Dat is waar. Maar ik maak gewoon zulke domme fouten van de zenuwen. Net zoals vorige keer zie ik gewoon een auto van rechts aan komen en er staat voor me neus en op de weg duidelijk haaientanden en ik rij gewoon door. Echt hoe niet slim kan je zijn
_Cynthia_ schreef:Mayflower_ schreef:
Dat is waar. Maar ik maak gewoon zulke domme fouten van de zenuwen. Net zoals vorige keer zie ik gewoon een auto van rechts aan komen en er staat voor me neus en op de weg duidelijk haaientanden en ik rij gewoon door. Echt hoe niet slim kan je zijn