Ik stel me aan? Wat een lef om dat te zeggen....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Kijk en dan gooien we het weer op overdrijven. De niet rokers overdrijven altijd de rokers zijn heilig
Mystica schreef:Heb ik geedit, vind het altijd raar dat anderen altijd eerst iemands profiel lezen voor ze antwoorden. Leuke manier om te besluiten dat ik dat in het vervolg ook maar eens ga doen
Ik heb mijn punt qua ei al lang gemaakt. Stinkt, dus ook overlast. Van meeroken in de open lucht is geen sprake, tenzij iemand met opzet een ander in een rookwolk zet. En dat gewoon asociaal, en niet "roker" gebonden.
Niet rokers zijn echt niet heiliger als rokers.
Needje schreef:Opnieuw beginnen met roken?![]()
Mystica schreef:Horeca prima, maar in de open lucht?Dat is belachelijk.
En nog steeds vind ik dat men dan ook de rookmachines naar buiten moet trappen. Krijg je het ook benouwd van...
Mystica schreef:Horeca prima, maar in de open lucht?Dat is belachelijk.
En nog steeds vind ik dat men dan ook de rookmachines naar buiten moet trappen. Krijg je het ook benouwd van...
opala schreef:Als roker zijnde vind ik het rookverbod maar niks. Niets heerlijker dan heerlijk tafelen en tussendoor genieten kunnen van een rokertje. Nu ga ik zelden naar kroeg of restaurant, dus veel zal ik er niet van merken.
Olle schreef:idd. Daar krijg ik het een stuk benauwder van als een sigaret!
MISTRAL94 schreef:Olle schreef:idd. Daar krijg ik het een stuk benauwder van als een sigaret!
Dan weet je ook wat een longpatient door maakt die mee rookt
Needje schreef:Op mijn werk zit ik de hele dag. Iets anders als de hele avond dansen in een warm hol.