Ilzjuh schreef:Valerie__ schreef:bij ons waren ook de hekken vrijdag dicht enzo maar ze klommen er gewoon met fiets en al over heen! hahaha
Met fiets en al?
fiets er over heen gooien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilzjuh schreef:Valerie__ schreef:bij ons waren ook de hekken vrijdag dicht enzo maar ze klommen er gewoon met fiets en al over heen! hahaha
Met fiets en al?
Snelleedje schreef:Nou ja, ik heb het even voor jullie nagerekend, let op:
Jullie moeten aan de 1040 uur per jaar komen. Er zitten 52 weken in een jaar. Jullie hebben ongeveer 12 weken vakantie in een jaar blijven er in totaal nog 40 weken over om naar school te gaan.
1040 uur gedeeld door 40 weken = 26!
Jullie hoeven maar 26 uren per week naar school hoor!
Mii_Jessica schreef:k heb het toen stra uitgereken en met mij rooster redden me 1360 uren!!!
Valerie__ schreef:Dit is voor als er niets uit dat debat komt:
Vrijdagochtend 30 november na de 1e ochtendpauze gaan alle scholieren in Nederland weer staken. Dit betekent dat je niet meer naar de lessen gaat. Iedereen verzameld zich voor het stadhuis in zijn of haar woonplaats. We willen dat alle scholen in Nederland leeg zijn. Er mag geen enkele les meer doorgaan. !!
bij ons waren ook de hekken vrijdag dicht enzo maar ze klommen er gewoon met fiets en al over heen! hahaha
Moirsa schreef:fiets er over heen gooien
Met fiets en al?
Jullie moeten aan de 1040 uur per jaar komen. Er zitten 52 weken in een jaar. Jullie hebben ongeveer 12 weken vakantie in een jaar blijven er in totaal nog 40 weken over om naar school te gaan.
Jotee schreef:Mii_Jessica schreef:k heb het toen stra uitgereken en met mij rooster redden me 1360 uren!!!
HAHAHA, Ja dacht het ook!
Heb je ook uren van docenten die ziek zijn, activiteiten e.d. er ook afgetrokken?! Neuh, dacht het niet! Dan kom je ver onder die uren. Dit had ik eerst ook gedaan, en ook ik kwam er boven uit. Tot dat de docent vertelde dat je al die uren er ook af moet trekken. Ja, en toen kwamen we net er onder.. Dus.
Shayenne93 schreef:Moirsa schreef:Bij ons ook..
toch kom je er echt wel uit hoor..
Nooduitgangen moeten openblijven, er kwamen sowieso al 300 mensen ons ophalen die hou je niet zomaar tegen hoor
Ja oke.. Bij ons stonden er ook super veel mensen van andere scholen voor de poort maar werd politie bij gehaald dus toen was iedereen heel snel weg![]()
Mja is misschien ook makkelijker gezegt dan gedaan allemaal
Snelleedje schreef:Snelleedje schreef:Nou ja, ik heb het even voor jullie nagerekend, let op:
Ik zie al meer uren per week voorbij komen dan de gemiddelde 26 uren die verplicht worden! Wat zitten de meesten dan te zeuren en te staken?!!!
WildWings schreef:Moirsa schreef:Toch apart dat ik een 9,5 sta op me rapport voor nederlands
Kijk, en dan hebben we hier dus de kern van het probleem gevonden:
Er zijn niet TE WEINIG lesuren, het niveau is gewoon dramatisch LAAG!
Ilzjuh schreef:Moirsa schreef:fiets er over heen gooien
Nou hoeft het even niet.Ik heb net een nieuwe fiets! Daar ga ik niet mee gooien hoor.
Snelleedje schreef:Ik zie al meer uren per week voorbij komen dan de gemiddelde 26 uren die verplicht worden! Wat zitten de meesten dan te zeuren en te staken?!!!
Moirsa schreef:(een grapjas had trouwens ook me band leeg laten lopen)
Valerie__ schreef:Dit is voor als er niets uit dat debat komt:
Vrijdagochtend 30 november na de 1e ochtendpauze gaan alle scholieren in Nederland weer staken. Dit betekent dat je niet meer naar de lessen gaat. Iedereen verzameld zich voor het stadhuis in zijn of haar woonplaats. We willen dat alle scholen in Nederland leeg zijn. Er mag geen enkele les meer doorgaan. !!
bij ons waren ook de hekken vrijdag dicht enzo maar ze klommen er gewoon met fiets en al over heen! hahaha
Mii_Jessica schreef:k heb het toen straks uitgerekent en met mijm rooster redden me 1360 uren!!!
mel_shet schreef:de school heeft geprobeerd de leerlingen binnen te houden. Maar er waren leerlingen die de school van binnen gingen verbouwen waardoor ze de deur open hebben gezet
natas_joy schreef:ik heb nu al 32 uur per week op me rooster
nou ik mag nog niet werken (36u) pff nou ik ben even goed al vet laat uit