Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperrr schreef:@Nanouschka_w: góh die felheid van mensen kan ik wel snappen!! jouw post komt alleen behoorlijk over alsof je helemaal niks hebt gelezen!
Marilla schreef:En omdat je hier inmiddels uitgekotst word ga je het maar heel vrolijk proberen bij het andere forum?
Schrijven dat je er zo veel zin in heb dat ze komt enzo.. Ben benieuwd hoe lang je het nog leuk vind voordat dat beestje ook bij de slacht eindigt..
Cayenne schreef:Degene die belt, laat die dan wel aub een volwassene zijn die semi-redelijk kan blijven. Volgens mij hebben we anders geen schijn van kans.
sorayalover1 schreef:Echt ik stond met tranen in mijn ogen en hij luisterde nog niet hij zei nee ze gaat gewoon met hun mee.. Ik heb er echt alles aan gedaan maar hij is bang dat er anderen mee verongelukken.
_Inge schreef:moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk het verhaal wat vaag begin te vinden trouwens, als dat het al niet was
Wat is er nu nog waar, ...waar staat paloma nu echt enz..
Nanouschka_w schreef:casperrr schreef:@Nanouschka_w: góh die felheid van mensen kan ik wel snappen!! jouw post komt alleen behoorlijk over alsof je helemaal niks hebt gelezen!
ik begrijp het ook wel, maar vind het heel moeilijk om zo over anderen te oordelen, je kan nooit in iemands hoofd kijken he
Gwen schreef:Als ik het allemaal goed begrepen heb wordt de pony nu niet geslacht, maar via een handelaar verkocht, toch? In dat geval is jullie doel bereikt, het dier wordt niet zinloos geslacht. Wat precies is nou verder nog het probleem, de pony hoeft dan toch verder niet meer 'gered' te worden? Er worden veel paarden en pony's verkocht via een handelaar, veel mensen op Bokt zullen er ook eentje gekocht hebben op die manier. De term 'handelaar' is echt niet hetzelfde als 'enkeltje slager' en aangezien de pony eigendom is van de familie van Sorayalover hebben zij al het recht om hem/haar aan een handelaar te verkopen
. De pony heeft verder niets geleden, zeker nu de slacht uiteindelijk niet door gaat (gelukkig!), dus het is nu verder aan de eigenaren wat ze er verder mee doen
.
sorayalover1 schreef:In belgie goorend ofzo ze zijn al een uur weg met haar
Gwen schreef:Als ik het allemaal goed begrepen heb wordt de pony nu niet geslacht, maar via een handelaar verkocht, toch? In dat geval is jullie doel bereikt, het dier wordt niet zinloos geslacht. Wat precies is nou verder nog het probleem, de pony hoeft dan toch verder niet meer 'gered' te worden? Er worden veel paarden en pony's verkocht via een handelaar, veel mensen op Bokt zullen er ook eentje gekocht hebben op die manier. De term 'handelaar' is echt niet hetzelfde als 'enkeltje slager' en aangezien de pony eigendom is van de familie van Sorayalover hebben zij al het recht om hem/haar aan een handelaar te verkopen
. De pony heeft verder niets geleden, zeker nu de slacht uiteindelijk niet door gaat (gelukkig!), dus het is nu verder aan de eigenaren wat ze er verder mee doen
.
sorayalover1 schreef:Echt ik stond met tranen in mijn ogen en hij luisterde nog niet hij zei nee ze gaat gewoon met hun mee.. Ik heb er echt alles aan gedaan maar hij is bang dat er anderen mee verongelukken.