Yellowfish heeft leukemie..[update:Leukemievrij en thuis!]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Yellowfish heeft leukemie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:19

Ha Yellowfish, wat fijn dat het leren vandaag goed gegaan is, toitoitoi morgen met je examens!

Pruiken staan je super maar ook op de laatste foto vind ik je mooi hoor. Die straalt iets uit van: "Kom maar op, ik laat me niet klein krijgen!"
Hoop dat je ouders iets met PGB voor elkaar kunnen krijgen want het is te zot voor woorden dat er totaal niets is waar ze op terug kunnen vallen Boos!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:21

Nou Yellowfish, werkelijk elk model haar staat je wel! Ja Daar ben ik wel een beetje jaloers op hoor! Haha!

En wat betreft die transplantatie: als er geen kans van slagen zou zijn, zouden ze er nooit aan beginnen. Dus laat je niet uit het veld slaan door negatieve verhalen!

Je hebt trouwens prachtige blauwe ogen! Wow!

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:24

Jeetje Yellowfish,

Wat een aantal flinke tegenvallers. Maar toch fijn dat je gewoon de normale dingen kan doen. Lekker naar de bios of gewoon je toetsen maken op school. (Misschien zie ik je nog Knipoog )

Je pruiken staan je idd leuk. Maar zonder haar is echt niet verkeerd.

Ik wens je de aankomende tijd veel, heel veel sterkte.

Groetjes,

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:27

Jij bent echt een voorbeeld voor al die anderen, hoe jij in het leven staat zeg! Echt goed van je!

En die pruiken zijn echt geweldig!! Pling Staan je allemaal zeg..

Sterkte komende tijd, maar dat lukt je wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:29

Wat een tegenvallers zeg Yellowfish..
Je hebt wel superleuke pruiken uitgezocht !
Verder succes met je tentamens en strakt je examens, ik zit er zelf ook midden in en ik heb het al zwaar ermee, ik kan me goed voorstellen dat het voor jou nog zwaarder is.. Ik ga voor je duimen dat je gaat slagen OK dan!
En verder natuurlijk weer heel veel sterkte Lachen

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:38

Romaan, met of zonder pruik: je blijft een geweldige uitstraling hebben!!
En het is inderdaad belachelijk dat je ouders zich in alle bochten moeten wringen om te bij te kunnen staan. In een rijk land als Nederland zou hier toch iets voor te regelen moeten zijn (al kan maar 1 ouder er gewoon 100% zijn voor).

Wederom veel sterkte voor allemaal!!

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 21:57

Ik vind de donkere pruiken en die hele rooie erg mooi staan Ja
Staan erg pittig en pit heb je wel. Dit gaat helemaal goedkomen meid.

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 22:00

Wow! Niet alleen met, maar zeker ook zonder pruiken blijf je een knap ding hoor Ja
Romaan, heel veel sterkte de komende tijd. Geniet van alles!
Ook heel veel sterkte voor je ouders.

Dikke knuffel!!!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 22:10

Bleg, die avond op de eerste hulp klinkt inderdaad niet fijn en ook ik vind het beroerd dat in Nederland dit soort dingen zo slecht geregeld zijn. Een heeeeele grote knuff voor je, en natuurlijk ook voor je ouders Ach gut

Jammer van de quarantiane, maar wat moet dat moet. Je komt er wel door heen Ja

Fijn om te horen dat je wat leuke dingen hebt gedaan de afgelopen tijd. Dat verdien je, geniet er van!

Enne.... dat klinkt als een verstandig project! Ik ga echt enorm voor je duimen dat je eicellen niet al te veel hebben geleden. Hihi dat gezegde 'wie wat bewaard die heeft wat' gaat hier mooi op Ja

De laatste pruik vind ik erg mooie, maar jemig zeg... ze staan je allemaal Wow! !! Ook zonder haar ben je enorm knap, je hebt gewoon een erg mooi gevormd hoofd! Ja

Heel veel sterkte meiske, alles komt goed Kusje

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 22:12

De pruiken staan je echt allemaal!!!!
En ga met Fairie mee, ook zonder haar ben je een knappe meid Ja!!!

Goed idee om je eicellen in te laten vriezen, ook al zeg je nu ik wil geen kinderen, je weet nooit!

Dikke knuffel!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 22:15

Heh bah dat zijn wel wat tegenvallertjes.. ook inderdaad erg banketstaaf dat het hier in Nederland zo slecht geregeld is allemaal voor je ouders zeg!

Ik vind 't erg knap dat je gewoon nog doorgaat met alle schooldingen Ja Super! Ook fijn dat je er weer even tussenuit bent geweest trouwens met de bios en de stad Haha!

Net als Fairie vind ik de laatste pruik erg mooi (staan, vooral), maar inderdaad: ze staan je allemaal goed! Ja En ook zonder haar blijf ik mooi vinden hoor, je hebt een knap gezichtje. Haha!

Nogmaals heel veel sterkte de komende tijd Yellowfish, het gaat je allemaal lukken hoor! Lovers

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 22:30

Yellowfish: Nou meid, ik had nog niet in je profiel gesnuffeld, maar lieve schat, wat ben jij een mooie meid. Mooi gezichie. Met pruiken helemaal mooi, ze staan je stuk voor stuk erg mooi. En de laatste realistische foto zie ik nog steeds je gezicht. Het is natuurlijk niet leuk om je kaal te zien, maar lelijk, nee hoor dat ben je zeker niet!!!
(uhhh nu niet naast je schoenen lopen he Tong uitsteken Haha! )

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 22:37

Een tijdje niets gepost in het topic.
heb net alles bijgelezen, wat een vreselijke domper die uitslag. En door alle tegenslagen ben je nog zo positief ingesteld.
Je pruiken staan je stuk voor stuk super, en wat mijn voorgangers ook allemaal zeggen......je bent een mooie meid en je hoeft je nergens voor te schamen zo met je kale hoofd. Ook dat staat je voortreffelijk.
Heel veel strekte de komende tijd. En natuurlijk heel veel succes met je toetsen.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 22:38

wat een leuk pruiken allemaal Yellowfish ! En zoals al gezegd is, ook zonder pruik ben je zeker nog knap, je hebt een hele mooie uitstraling. Ja

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 22:50

Hoi Yellowfish,

Je eerste pruik vindt ik het leukst!! maar wow wat een mooie ogen heb jij zeg een pracht uitstraling
sterkte met alles ..
succes met leren
en jij ... jij komt er wel echt waar !!!! je positiviteit zie je echt terug op de foto's zoveel bewondering heb ik voor mensen als jij en er zijn echt maar weinig mensen die zo goed relativeren en optimistisch blijven top!!!!

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 23:00

hallo hier ook een meelezer uit de zaanstreek je doet het super ondanks alle tegenslagen hou vol en blijf positief
we duimen met je mee voor een goede afloop
gr. annita

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 23:09

Wow, wat ben je toch een mooie meid om te zien. Vind die oranje pruik echt te gaaf staan zeg, helemaal icm met die fletse oogjes Lachen geeft je iets glamourachtigs, hihi.

Zie ik daar nou alweer wat eigen haartjes op je hoofd??? Zal wel flink jeuken als dat weer aangroeid strakjes.
Zoals ik al eerder zei ooit ergens in dit topic, je hebt een mooie vorm hoofd welke er nog steeds perfect uitziet zonder haar..niet iedereen kan 'kaal' hebben, maar jij zeker wel Lachen
Moet wel heel eerlijk zeggen, dat mag vast wel, denk erg vaak aan je en zoals je al uit mn pb weet ben je zelfs een gesprek geweest thuis bij mn moeder Tong uitsteken maar als ik je dan zo zie is het erg confronterend hoor.. Je bent een bijzondere meid en hebt ongetwijfeld ook bijzondere mensen om je heen en jij komt die tijd goed door hoor..maak tegen die tijd maar een boktmsn aan en we zullen je stalken, haha, zo dat je daar gallisch van wordt enons allemaal op blok moet zetten, haha.

Nou meissie, heel veel succes morgen. Keep your head up and go for it.

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 02:13

Ik lees hier altijd mee, ik weet nooit goed wat te zeggen maar ik vind je zooooo'n ongelooflijke sterke mooie meid. Jij komt er wel.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 09:13

mooi romaan!! de pruiken staan je super maar je mooie koppie neemt niemand je af, zonder pruik ben je ook prachtig!

balen voor jou en je ouders dat het werk niet mee werkt...belachelijk ! voor de zoveelste keer baal ik dat het altijd om geld moet draaien in dit land, BAH

zet hem op meis je komt er wel doorheen!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 09:17

Wat een mooie pruiken heb je

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 09:20

Verstandig besluit met die eicellen, je weet nooit of je over 10 jaar er anders over denkt Lachen Hopelijk zijn ze nog helemaal goed Lachen

Succes met je toetsen vandaag!!

En idd, de pruiken staan je super, vooral de eerste is erg mooi Lachen

Wat balen trouwens dat je in het aquarium alleen je ouders mag zien.. Ach gut Gelukkig kun je waarschijnlijk wel de beschikking krijgen over een laptop zodat je iig nog contact hebt met de buitenwereld Lachen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 18:04

Splash_ schreef:
En ik vind de laatste foto het mooist Lachen Al krijg ik er wel tranen van in mijn ogen, en waarom weet ik niet Nagelbijten / Gniffelen

Zelfde hier.

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 22:05

Meid, je ziet er super uit op de foto's, de levenslust straalt er vanaf! Ik vind je die donkerbruine pruiken echt gewéldig staan.
Nogmaals ook sterkte voor je ouders, ook voor hen zal dit geen makkelijke tijd zijn. Ach gut

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 13:55

Wat leuk zeg, al die foto's!
Die pruiken staan je ook gewoon allemaal goed, echt leuk zo'n hele verzameling Lachen
Weer heel veel succes verder! We smsen nog even over langs komen enzo Haha!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 19:07

Yellowfish, wat ben jij een prachtmens. Van binnen en van buiten. Ik neem mijn petje voor je af en buig heel diep Lachen