Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Yvonniej schreef:De rollen zijn nu omgedraaid, in maart hadden wij (het noorden) 30 cm sneeuw en nu heeft de andere kant van het land het..

Soda schreef:Yvonniej schreef:De rollen zijn nu omgedraaid, in maart hadden wij (het noorden) 30 cm sneeuw en nu heeft de andere kant van het land het..
Ja, en waar viel beiden keren helemaal NIETS? Juist ja, het midden van het land...![]()
. Ik moet trouwens vanavond naar Zaltbommel. Hoe is het daar nu?
ondanks alles. allebij de buitenbakken stonden onder water en we hebben daar geen binnenbak
dus toen zijn we maar een buitenrit gaan maken en dat ging goed
al was de lucht pik zwart het bleef droog
en net regende het nog heel hard.. nu niet meer tis weer helemaal stil alleen hangt er een enge gele gloed in de lucht
en aan de andere kant komen weer zwarte luchten aan.. 
was gewoon natte sneeuw hier en wat hagel en regen en de hele mik mak

Anya schreef:Hier ligt een enorm pak sneeuw. Er zitten Duitsers vast omdat er een hoogspanningsleiding over de weg naar Duitsland ligt. Ik kan niet bij stal komen. Ik kan niet eens de straat uitkomen, want mijn wielen hebben geen grip meer. Er rijden geen bussen van Connexion. De paarden staan om beurten in de binnenbak, want er breken takken van de bomen door de sneeuwlast. Kortom. Het is hier drie keer niks. We zouden starten in Hardenberg, maar dat gaat dus niet door. Je komt er met de auto al niet door. Laat staan met een trailer.
athans de nok.. 
janne schreef:wij willen eigenlijk vanavond gaan skieen in duitsland bottrop zou dat heel verstandig zijn ivm het weer?
zelf komen we uit omgeving van amersfoort,waar alles ook echt helemaal groen is.
we zitten te twijfelen of we zouden gaan evt optie is ook nog zoetermeer
runningkawa schreef:Buitenbak, wat is dat?
Ow je bedoeld dat witte ding met daaronder nu allemaal blubzooi (en die was kurkdroog voor deze ellende begon)
Dus niet rijden voorlopig zeker...
janne schreef:wij willen eigenlijk vanavond gaan skieen in duitsland bottrop zou dat heel verstandig zijn ivm het weer?
zelf komen we uit omgeving van amersfoort,waar alles ook echt helemaal groen is.
rowo schreef:janne schreef:wij willen eigenlijk vanavond gaan skieen in duitsland bottrop zou dat heel verstandig zijn ivm het weer?
Ligt er natuurlijk ook aan hoe je rijd en hoe het weer daar is....

Naz schreef:Ik zou vanavond nog naar Deventer vanuit het westen van het land... maar ik twijfel ernstig of ik dat nog wel moet doen...

rowo schreef:janne schreef:
Ligt er natuurlijk ook aan hoe je rijd en hoe het weer daar is....
de A12 vanuit nederland en dan de A3 in duitsland
nu trouwens wel
Anya schreef:@Janne: de A31 zit dicht. Je kunt de grens net over en dan kun je niet verder vanwege de hoogspanning die op de weg ligt. Dus ik zou zeker niet gaan skiën in Duitsland. Je komt er niet.